Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
-
ICEMAN T613-4 1992
Príspevok
od užívateľa ICEMAN T613-4 1992 » 19 Feb 2007, 00:31
Luboš napísal:Já měl v autě telefon zn. Benefon...
Ta rádia v T613 v pokročilých 90. letech bych už tolik neřešil. Pokud nemáte originál fakturu k autu a není na ní uveden i typ rádia, tak to už stejně nikdy nedohledáte. Pokud to sedí značkou (Blaupunkt byl opravdu nejčastější) a není to zrovna to úplně nejlevnější provedení a dobobě to také odpovídá (na Blaupunktech byl vždy štítek s rokem), tak myslím, že mohou být všichni spokojeni...
Luboši, prosím tě jak je to s bílými/oranžovými blinkry v masce a na blatnících? Kdy se objevily bílé blinkry? Čím se řídilo použití bílých resp. oranžových blinkrů? Zvažuji, že bych dal Milááškovi původní zevnějšek dle prospektu T613-4 z tvých stránek (viz. foto) tedy s výjimkou al. disků a pár drobností
Přiznám se, že se mi začínají ty oranžové blinkry líbit, k mojí zelené Agáve metalíze, čím dál víc...
(že by nějaká začínající úchylka?
)
Ještě zvažuju tónování oken do zelena (podle mě auto focené do prospektu má okna tónovaná... nebo se mýlým?) Kolikati procentní tónování měly přední / zadní okna na T613-4? Ví to někdo? Nebo to byla otázka vkusu zákazníka?
-
Prílohy
-
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 19 Feb 2007, 01:37
Bílé blinkry mají z výroby pouze auta M95 (asi 18 kusů, myslím 16 z roku 1995 a 2 z roku 1996?) a pak také M96 a M97 (tzv. sedmistovky), které mají blinkry ze Škody Felicie, kam se už oranžové ani nedávaly. Všechna ostatní auta měla až do roku 1996 oranžové blinkry.
Bohužel výrobce od konce 90. let dodával jako ND pouze čiré blikače, tak s nimi dnes jezdí i mnoho speciálů, trojek a čtverek <M95. Poslední pár oranžových jsem koupil z výprodeje jedné pražské mototechny v roce 2002, tehdy za 2000 Kč.
Malé blikače na blatnících byly i na M95 oranžové, čiré jsou až z pozdější výroby.
Skla byla zabarvena v rámci výrobních tolerancí +- stejně. Kromě Thoraxů (dnešní Splintex) dovávala zeleně zabarvená skla na T613 i firma Securit nebo Sekurit?
-
Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Eda » 19 Feb 2007, 02:05
Blinkry oranž made in czechoslovakia by autopal nový jičín vzdy az po m95
Blinky bílé made in C.R. od 1995 jako náhrada, z výroby oranz i bílé k dostání po 90 kc u Vaska jeste v roce 2001
Blikace malé vzdycky oranz
Okna ciré Thorax (3,4)
Okna Tónované 15% zelenou Thorax za priplatek na ctverky
Okna sekurit tinted, hnedou, bocní, nekdy i prední a zadní a to s malým cerným prouzkem kolem 1992
Okna celní velký cerný pruh dole a slunecní clona nahoreSplintex (ex-thorax, sklo union, glaverbel), bocní sekurit, T700
-
Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Eda » 19 Feb 2007, 02:11
Jo a ještě dodám Vaso, že ofiko název tvojí barvy byl zelená malachit.
Malachit je prý kámen ďábelských svodů
-
Prílohy
-
- malachit.jpg (6.05 KiB) 18570 zobrazení
-
ICEMAN T613-4 1992
Príspevok
od užívateľa ICEMAN T613-4 1992 » 23 Feb 2007, 22:14
Tak od dnešního dne má Miláášek díky Edovi originál návod k obsluze a servisní knížku... Edo moc díky!
-
Prílohy
-
-
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 24 Feb 2007, 00:29
Hezké, kdyby se ti v tom skenování chtělo pokračovat, jistě bychom se nezlobili...
-
ICEMAN T613-4 1992
Príspevok
od užívateľa ICEMAN T613-4 1992 » 25 Feb 2007, 00:05
Luboš napísal:Hezké, kdyby se ti v tom skenování chtělo pokračovat, jistě bychom se nezlobili...
Neboj Luboši - určitě ti časem doplním sbírku dokumentace na tvých stránkách
Přece jen je to i pro mě nevyčerpatelný zdroj zajímavých informací.
Co doporučuješ - pdf nebo samostatné jpg obrázky?
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 25 Feb 2007, 03:15
To bych byl rád. Já dávám přednost jpg obrázkům, přece jen ne všichni mají na všem prohlížeč od firmy adobe, ale u těch příruček je to na zvážení, jestli i přesto raději nemít jeden dokument. Jinak i tady na tatraportálu máme pěknou sekci dokumentace a místo by se tu snad taky našlo.
-
ICEMAN T613-4 1992
Príspevok
od užívateľa ICEMAN T613-4 1992 » 04 Mar 2007, 02:21
Luboši jakou doporučuješ kvalitu při skenování? Já to začal skenovat s kvalitou 150dpi a po 10 stranách jsem u pdf souboru na 5,5 Mb... to je trochu moc - ne?
-
Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Zdicho » 04 Mar 2007, 13:33
Iceman, se podívej na dokumenty, které dává Luboš na web a máš odpověď;)
-
Pedro
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 189
- Dátum registrácie: 25 Máj 2005, 06:43
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Střední Čechy
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Pedro » 04 Mar 2007, 14:08
ICEMAN T613-4 1992 napísal:Luboši jakou doporučuješ kvalitu při skenování? Já to začal skenovat s kvalitou 150dpi a po 10 stranách jsem u pdf souboru na 5,5 Mb... to je trochu moc - ne?
Problém není v kvalitě scanování, tam bych viděl 150dpi jako minimum. Velikost PDF máš tak velkou spíš chybným vytvářením PDF.
-
Zdicho
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1174
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Čórtův hrad
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Zdicho » 04 Mar 2007, 15:49
Jen pro jistotu: Také není rozumné mít u ČB stránek 24 bitové barvy;)
-
Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Eda » 04 Mar 2007, 16:23
ICEMAN T613-4 1992 napísal:Tak od dnešního dne má Miláášek díky Edovi originál návod k obsluze a servisní knížku... Edo moc díky!
Ahoj, nemáš zač
osobně jsem spokojený s free pdf convertorem (exporter), nainstaluje se sice trochu krkolomně jako tiskárna, ale je velice svižný! Konvertuje existujíci doc soubory do pdf, nebo přímo ukládá ve wordu.
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 04 Mar 2007, 16:30
Na t613.wz jsem měl problémy s místem, tak tam je to různě šizeno, ale méně než 150dpi bych při skenování nevolil, zmenšit se to dá vždycky. Postačí jistě stupně šedé, 70-90% nejvyšší kvality. Nebo při B&W bych volil 300dpi (pokud ale bude z těch obrázků něco poznat) a to už by i to pdfko mělo vycházet hodně rozumně.
-
ICEMAN T613-4 1992
Príspevok
od užívateľa ICEMAN T613-4 1992 » 04 Mar 2007, 17:59
Luboš napísal:Na t613.wz jsem měl problémy s místem, tak tam je to různě šizeno, ale méně než 150dpi bych při skenování nevolil, zmenšit se to dá vždycky. Postačí jistě stupně šedé, 70-90% nejvyšší kvality. Nebo při B&W bych volil 300dpi (pokud ale bude z těch obrázků něco poznat) a to už by i to pdfko mělo vycházet hodně rozumně.
O.k. zkusim to po večerech dát dohromady s tim, že to rozdělim do dvou souborů - Návod k obsluze a údržbě + Servisní sešit (ona je ta knížka oboustranná
)
-
Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
- Bydlisko: ČR
-
Kontaktovať užívateľa:
Príspevok
od užívateľa Luboš » 04 Mar 2007, 18:37
Oboustranná? Jako příručky k produktům AZNP od poloviny 70. let? To jsou inovace...
-
vasa26
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1827
- Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23
Príspevok
od užívateľa vasa26 » 05 Feb 2011, 02:55
Mám lepšího miláška s podpisem Bishopa
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných