Bariérové zkoušky
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
To beriem, ale z historickeho hladiska ich bolo OVELA menej ako T700 a preto by logicky mali byt casom cennejsie... Aj ked ak sa priznam mne to je relativne jedno.
Moj nazor je ze kym budu takzvani "TATROVACI" predavat T700 OD 800000,- a T700 Coupe s neoriginalnym motorom v otrasnom stave OD 1,2 miliona, tak si to my NORMALNI ludia dovolit asi nemozeme.
Moj nazor je ze kym budu takzvani "TATROVACI" predavat T700 OD 800000,- a T700 Coupe s neoriginalnym motorom v otrasnom stave OD 1,2 miliona, tak si to my NORMALNI ludia dovolit asi nemozeme.
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Parchanti!!!!!!!!!!!!
Včera jste mi připravili 15 hodin pochybností! Až v 11 večer jsem se dostal k prolistování literatury a je to tak, jak jsem tušil. Nejsem úplný mimoň a ještě poznám bezpečnostní sloupek řízení od nebezpečnostního. Takže: Wartburg od modelu W353W (mod. 1976, vyráběný od dovolené 1975) se m.j. liší: dvouokruhovým brzdovým systémem, kotoučovkami vpředu, BEZPEČNOSTNÍM SLOUPKEM ŘÍZENÍ, bezpeč. zámky dveří, novou palubkou a čalouněním, atd. (viz např. Dršata J.: Údržba a opravy vozů W 900-1000-312-353, SNTL, Praha 1975).
Takže, shrnuto a podtrženo, Mistr Mystifikátor tady pomíchal snímky, které k sobě vůbec nepatří. Ke zveřejněné fotce crashtestu Wartburga měl přiřadit buďto bariérovku Š1000MB a T2-603, nebo Š100 a T2-603m69 !!! Ten veterán na fotce má se všemi mými podstatně mladšími auty společnou jenom hrubou siluetu a blok motoru .
Jediný malý +bod máte za upozornění, na co si dát pozor. Protože okrajově uvažuju o rozšíření letky o jednoho zcela původního a zachovalého W z roku 1974 (stav "fabrika"), asi bych v něm raději vyměnil hřídel volantu, jestli to ještě neudělal dosavadní majitel.
Včera jste mi připravili 15 hodin pochybností! Až v 11 večer jsem se dostal k prolistování literatury a je to tak, jak jsem tušil. Nejsem úplný mimoň a ještě poznám bezpečnostní sloupek řízení od nebezpečnostního. Takže: Wartburg od modelu W353W (mod. 1976, vyráběný od dovolené 1975) se m.j. liší: dvouokruhovým brzdovým systémem, kotoučovkami vpředu, BEZPEČNOSTNÍM SLOUPKEM ŘÍZENÍ, bezpeč. zámky dveří, novou palubkou a čalouněním, atd. (viz např. Dršata J.: Údržba a opravy vozů W 900-1000-312-353, SNTL, Praha 1975).
Takže, shrnuto a podtrženo, Mistr Mystifikátor tady pomíchal snímky, které k sobě vůbec nepatří. Ke zveřejněné fotce crashtestu Wartburga měl přiřadit buďto bariérovku Š1000MB a T2-603, nebo Š100 a T2-603m69 !!! Ten veterán na fotce má se všemi mými podstatně mladšími auty společnou jenom hrubou siluetu a blok motoru .
Jediný malý +bod máte za upozornění, na co si dát pozor. Protože okrajově uvažuju o rozšíření letky o jednoho zcela původního a zachovalého W z roku 1974 (stav "fabrika"), asi bych v něm raději vyměnil hřídel volantu, jestli to ještě neudělal dosavadní majitel.
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Je pravda ze som ho videl len na fotkach (http://www.sos-tatra.prodejce.cz) ale tie fotky tam maju aspon 2-3 roky a na nich uz nevyzera ako nove, ani ako mierne pouzivane...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 55 neregistrovaných