Bariérové zkoušky

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
carlos
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa carlos » 19 Okt 2004, 23:11

ahoj tomas,práve som prišiel domov z nášho spoločného hladania chromkypo petržalke aj s etienom

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 19 Okt 2004, 23:14

Ahoj carlos, no vidim ze si dorazil zivy a zdravy :wink:

Užívateľov profilový obrázok
mato
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 843
Dátum registrácie: 26 Máj 2004, 21:41
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Petrzalka
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa mato » 20 Okt 2004, 00:41

to je co za akcia "hladanie chromky po petrzalke" ? :shock:

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 20 Okt 2004, 07:10

No fuj, hoši. Byl jsem přesvědčený o tom, že tam mám "bezpečnostní hřídel", ale na té fotce to vypadá nějak jinak. Zapátrám, jestli náhodou nedošlo k zásadní změně od modelu 1976, protože na fotce je 30letý veterán ještě s bubny na všech kolech.

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 20 Okt 2004, 08:17

Vy ste hladali chromku po Petrzalke. To co bolo za akciu. Skoda, ze ste mi nezavolali, lebo opodial stavala chromka nedaleko pri mojom dome. No neviem, ci je este tam.

Užívateľov profilový obrázok
carlos
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 577
Dátum registrácie: 14 Okt 2004, 17:35
Tatry, ktoré vlastním: nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa carlos » 20 Okt 2004, 08:40

však sme aj našli ,bastarda chromku s troj. nárazníkmi a zad. svet. ,nastriekanú sprejom a bonus na záver LPG

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 20 Okt 2004, 09:32

Mam aj meno a cislo na typka :-D

radek

Príspevok od užívateľa radek » 20 Okt 2004, 14:48

Samozřejmě že existuje a je jich spousta. Namátkou mohu jmenovat např. superdokonalou limuzínu Tatra 613-4Mi long model T700. :lol:

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 20 Okt 2004, 15:01

No T700 asi musi byt to najuzasnejsie auto na svete ked je jeho predajna cena u isteho pana Hinterschustera na 800000,- Sk. Urcite je tym padom lepsia ako napr. Novy Golf, Skoda Superb...

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 20 Okt 2004, 15:08

No, ale vy to zle chapete. Pan Hinterschuster hovori, ze cena sice, nie je mala - ale skuste vobec nejaku zohnat.
Cize ked je velky dopyt a mala ponuka - tak sa aj cena splha hore!

Nie, ze by som sa ho zastaval :P

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 20 Okt 2004, 15:13

Heh takze ked bolo M95 vyrobenych 16 mam ju predavat za 2 miliony ?!

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Príspevok od užívateľa Sedo » 20 Okt 2004, 15:17

No to bola jeho odpoved na moj dotaz, ze preco je T700 taka draha?

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 20 Okt 2004, 15:24

Etienne, poptávka po T700 bude asi větší než po M95...
...proto ty ceny.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 20 Okt 2004, 15:30

No poptávka po Superbech je bezkonkurenčně větší a co cena??? :?

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 20 Okt 2004, 15:32

To beriem, ale z historickeho hladiska ich bolo OVELA menej ako T700 a preto by logicky mali byt casom cennejsie... Aj ked ak sa priznam mne to je relativne jedno.

Moj nazor je ze kym budu takzvani "TATROVACI" predavat T700 OD 800000,- a T700 Coupe s neoriginalnym motorom v otrasnom stave OD 1,2 miliona, tak si to my NORMALNI ludia dovolit asi nemozeme.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 20 Okt 2004, 15:42

To máš pravdu, prodávat šestsettřináctky za takové ceny si opravdu já dovolit nemohu. Nestojím o to, aby si o mně lidé mysleli něco špatného... :P

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 20 Okt 2004, 16:23

Luboš: :wink:

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 21 Okt 2004, 06:53

Parchanti!!!!!!!!!!!! :evil:

Včera jste mi připravili 15 hodin pochybností! Až v 11 večer jsem se dostal k prolistování literatury a je to tak, jak jsem tušil. Nejsem úplný mimoň a ještě poznám bezpečnostní sloupek řízení od nebezpečnostního. Takže: Wartburg od modelu W353W (mod. 1976, vyráběný od dovolené 1975) se m.j. liší: dvouokruhovým brzdovým systémem, kotoučovkami vpředu, BEZPEČNOSTNÍM SLOUPKEM ŘÍZENÍ, bezpeč. zámky dveří, novou palubkou a čalouněním, atd. (viz např. Dršata J.: Údržba a opravy vozů W 900-1000-312-353, SNTL, Praha 1975).
Takže, shrnuto a podtrženo, Mistr Mystifikátor tady pomíchal snímky, které k sobě vůbec nepatří. Ke zveřejněné fotce crashtestu Wartburga měl přiřadit buďto bariérovku Š1000MB a T2-603, nebo Š100 a T2-603m69 !!! Ten veterán na fotce má se všemi mými podstatně mladšími auty společnou jenom hrubou siluetu a blok motoru 8) .

Jediný malý +bod máte za upozornění, na co si dát pozor. Protože okrajově uvažuju o rozšíření letky o jednoho zcela původního a zachovalého W z roku 1974 (stav "fabrika"), asi bych v něm raději vyměnil hřídel volantu, jestli to ještě neudělal dosavadní majitel.

Thomas

Príspevok od užívateľa Thomas » 21 Okt 2004, 07:34

etienne: to Dvořáčkovo kupé je kromě nepůvodního motoru ještě v žalostném stavu??

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 21 Okt 2004, 07:50

Je pravda ze som ho videl len na fotkach (http://www.sos-tatra.prodejce.cz) ale tie fotky tam maju aspon 2-3 roky a na nich uz nevyzera ako nove, ani ako mierne pouzivane...

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 55 neregistrovaných