Karoserie T700

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 17 Jan 2007, 15:05

no áno, Agente, ale nejako si to nedomyslel - veď sa dvojnásobne zvýšila spotreba nedostatkových zadných svetiel... :( ešte že viem, kto mi môže vyrobiť ďalšie, len či sa pri tom náhodou príliš neobohatí... ešte sa pred objednávkou poradím s jedným odborníkom na slovenskú daňovú legislatívu...
Prílohy
2c.JPG

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 17 Jan 2007, 15:08

Kouzelný obýváček! Místo zadních světel pověsíme z jedné strany 2 kulaté bílé odrazky, z druhé dvě petrolejky s červenými skly, tahat to budeme za fóbií 1.2 HTTP: a necháme se pouze hřát představou mohutného stáda plnokrevníků pod oběma kapotami!

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 17 Jan 2007, 15:55

Dotaz Ondreji, jak se do toho leze? :D

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 17 Jan 2007, 16:02

Radku - čakal som, že sa na to niekto opýta, ale ža ty? No predsa krídlové dvere, aké poznáme napr. z niektorých Mercedesov..
S prípadnými ďalšími otázkami technického charatkeru sa prosím obracať na ideového tvorcu D-A....

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 17 Jan 2007, 16:59

:oops:
Mně to bylo hned jasné, i když v mé hlavě to nejdřív kvůli tuhosti i jednoduchosti stavby mělo i původní B-sloupek. Ale Ondrej do toho šel po hlavě...
A těch 335 kobylek se bude zapínat také za chladného počasí - místo bufíků.

Užívateľov profilový obrázok
Marco 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 330
Dátum registrácie: 16 Nov 2006, 21:41
Tatry, ktoré vlastním: Zatím žádnou, do které by se dalo sednout.
Bydlisko: Štatl
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Marco 613 » 17 Jan 2007, 17:14

Chybí tomu z každý strany hliníkový křídlo (MHC). A taky plamenný nálepky na bok :lol:

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa michal heky » 17 Jan 2007, 19:57

Auto se dvěma zadky, to je, pravda, novinka.

Ale dva předky už tu byly -- v roce 1984 závodil na rally Paříž - Dakar Jan DeRooy s dvoumotorovým dafem, který vzniknul tak, že k sobě svařil dva předky:
http://www.dakardantan.com/paris-dakar- ... 0,521.html
http://www.dakardantan.com/paris-dakar- ... 0,622.html

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 17 Jan 2007, 20:20

No právě, pamětliv toho, jak málo místa v horním rámu střechy je (že se tam skoro nevejde ani elektrické střešní okno), nezdálo se mi ideální použití horního zavěšení dveří. Nu což, snad to Mirkovi nespadne na hlavu, až to zrealizuje.... :D

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 18 Jan 2007, 10:23

A co teprv slavná Cimrmanova obousměrná lokomotiva! I v tomto byl Cimrman před DeRooyem a před námi.

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 18 Jan 2007, 10:31

V´ˇd ten agentov wehikel už je vlastne aj lokomotion, stačí vyzuť gumy a poďho konkurovať peeendolinu :lol:

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 18 Jan 2007, 10:35

Okrem toho toto vozidlo má aj ďalšiu významnú výhodu v tom, že v každej prvodovke stačí len spitočka, ostatné rýchlosti netreba.Potom je už len na vodičovi, ktorým smerom sa rozhodne cúvať.Výrobca neodporúča cúvať súčasne na obe strany :lol:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 33 neregistrovaných