NOVÁ TATRA 603 !!!! (ČTĚTE,DŮLEŽITÉ!!!!)

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 24 Nov 2006, 15:12

Bojnice většinou stíhám aspoň letecky, Dunaj Tour je přesně co? A kdy? Rád bych to spojil s dopravním muzeem Blava, dosud jsem se tam nedostal.

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 24 Nov 2006, 15:52

neboj agente včas sa dozvieš :D

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 24 Nov 2006, 16:05

Veru Mirku - budeš pozvaný, neboj.
Inak Múzeum v Ba po tieto dni pripravuje novú výstavu - športové a závodné autá, ktorá má byť otvorená v utorok 28.11.
Doterajšia výstava o vývoji vozidiel v Ba je už demontovaná a X-ka je zase späť v Kopřivnici...

Zdenek

Príspevok od užívateľa Zdenek » 24 Nov 2006, 16:06

to Maxono: Souhlasím s tebou v tom, že každý má jiné názor na produkci aut z GB. Jenom mne prostě překvapilo, jak Roman psal o koupě 2 aut, že by ty auta byla až tak špatná....
Třeba já mám s LR 110 jen ty nejlepší zkušenosti (pravda, staré Uaz 469 projede víc :wink: ). Ale je to spíš jak píše Ondrej na tu debatu upifa :D

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 24 Nov 2006, 16:25

XJS? Tie sused potreboval nie 2, ale rovno 3 aby aspon jedna jazdila. no . . mylil sa ... ;-)
Ale zas na druhej strane, vcera som sa nahanal s novym XK, a tomu by som veru spravil miesto v garazi 8)

Zdenek

Príspevok od užívateľa Zdenek » 24 Nov 2006, 18:20

Tak to je sýýýýýla... né 2 ale 3 auta....:lol:
Stejně by mě Stevi zajímalo, co tam lije místo benzínu, že se mu ty auta tak kazí.. :idea: No jasně, už to mám, že on jezdí na LPG, co ? :mrgreen:

Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Maxono » 24 Nov 2006, 19:39

No Števo, teraz neviem ako si sa mohol naháňať s novým XK-čkom. To asi stálo, nie?

Roman

Príspevok od užívateľa Roman » 24 Nov 2006, 21:36

Naozaj majú Jaguáre túto povesť. Zrovna jeden môj známy v A si jeden kúpil a má ho 2 mesiace a už rozmýšľa ,ako sa ho zbaviť.Ale bude to mať iste ťažké.Inak ako hovorím je to pekné štýlové auto.

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 25 Nov 2006, 08:49

Maxono: nie, nestalo, ale medzikus bol dost ubohy. A tiez nejazdim na fabii htp
Zdenek: nie, nema lpg, jazdi na normalny benzin. Odchadza povacsine elektronika.
Ja vobec nechcem povedat ze su jagy zle auta, ale premna je to ajtak ta ista story ako u nas Tatra. Keby ich nebol prebral partner vyrabajuci miliony masoviek, tak by zakapali v blate. Na jagportali by sa potom pisalo aky je ten svet nespravodlivy ze nechal vyhynut automobilku vyrabajucu take super auta. Ved pouzivali kotucove brzdy...

Roman

Príspevok od užívateľa Roman » 25 Nov 2006, 11:06

Asi tak.

tomcat1

Príspevok od užívateľa tomcat1 » 25 Nov 2006, 12:32

V USA je niekolo firiem vyrabajucich kity na zastavbu chevroletu small block do roznych Jaguarov. Aj ja uz mam jeden z corvette v garazi, este mi chyba vhodny Jaguar ...

hamich
Diskusný nováčik
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 27 Máj 2008, 12:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru-jen motor...
Kontaktovať užívateľa:

Re: znovuzrodenie

Príspevok od užívateľa hamich » 17 Jún 2008, 21:59

HN: Tatra chce znovu vyrábět slavné osobáky CTK, idnes 2008-04-05 03:22:15
Automobilka Tatra z Kopřivnice na Novojičínsku plánuje výrobu osobních aut ve stylu retro. Generální ředitel společnosti Ronald Adams v rozhovoru pro středeční Hospodářské noviny prohlásil, že s kusovou výrobou hodlá firma začít možná v roce 2009 nebo 2010.

"Ano, uvažujeme o výrobě osobního auta. Všechno musíme ještě propočítat a připravit, ale máme tolik požadavků od tatra klubů z celého světa, že to nelze přehlédnout," řekl deníku Adams.

O masovou výrobu podle něj nepůjde. "Nikdy nemůžeme konkurovat Mercedesu nebo třeba značce Škoda, prostě někomu, kdo vyrobí milion aut ročně. Ale hledáme možnost obnovení výroby dvou nebo tří starých modelů tatry, ale s tím, že použijeme podvozek nějakého velkého výrobce," uvedl ředitel Tatry.

Firma registruje zájem o přibližně stovku takových vozů ve Spojených státech. Auta by měla být ve stylu retro s původní karoserií a interiérem.

"Bude to muset stát na podvozku nějakého výrobce, jako jsou třeba Ford, Škoda nebo Subaru. Tedy někoho, kdo se může pak i postarat o servis," řekl Adams.

Tatra nyní kvůli nedostatku lidí nestíhá vyrábět ani nákladní automobily.

Jen v kontraktu pro českou armádu by do konce letošního roku měla dodat vojákům 331 vozů, do roku 2009 pak dohromady 556 tatrovek v sedmi verzích.

Připravuje proto akvizice, které by jí umožnily navýšit kapacitu a připravit si tak prostor pro výrobu osobních vozů.

Tatra ukončila výrobu osobních aut v roce 1998. V poválečném období se soustřeďovala na malosériová luxusní vozidla. Vozy T 77 a populární Tatraplan nahradila limuzína T 603. "Šestsettrojek" se do konce roku 1975 vyrobilo téměř 20 500. Poté se do poloviny 90. let vyráběla T 613 a od roku 1996 poslední model T 700.

hamich
Diskusný nováčik
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 27 Máj 2008, 12:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru-jen motor...
Kontaktovať užívateľa:

Re: znovuzrodenie

Príspevok od užívateľa hamich » 17 Jún 2008, 22:03

Replika T603 má stát jako lepší Octavia Josef Gabzdyl, Právo 2008-04-04 09:28:07
Přibližně za padesát tisíc dolarů, tedy podle aktuálního směnného kurzu za zhruba 800 tisíc korun, by měla být k mání replika legendární Tatry 603. Zhruba stejně stojí dnes Škoda Octavia Comfort 1.8 s automatickou převodovkou. 4. 4. 2008 07:57 - KOPŘIVNICE

--------------------------------------------------------------------------------

Výroba malých sérií replik legendárních osobních aut v kopřivnické automobilce, o které jako první informoval server ihned, je ovšem zatím jen ve stadiu příprav studie proveditelnosti.

Tatra údajně zvažuje výrobu maximálně čtyř stovek replik T 603, tatraplánů nebo typu T 700, posledního před zánikem výroby osobních automobilů v roce 1998.

"Podle mých informací se opravdu uvažuje o částce padesáti tisíc dolarů, samozřejmě záleží na výbavě, typu vyráběného vozu, vše je zatím v oblasti plánů, ceník zatím neexistuje,“ uvedl ředitel kopřivnického technického muzea Lumír Kaválek. Nejen pro papaláše

Podle znalce tatrovácké historie Karla Rosenkranze bylo Tater 603 v letech 1955 až 1975 vyrobeno 20 422 kusů. "Nejprve se jejich cena pohybovala v rozmezí 105 až 110 tisíc korun, později se zvýšila na téměř 200 tisíc korun,“ řekl Rosenkranz a dodal, že k šestsettrojce se jen tak někdo nedostal. Převážně byla určena podnikům, případně stranickým funkcionářům. "Nebo ji získal nějaký zasloužilý horník. Občas se říká, že to byly papalášské vozy, ale to nemám rád. Auta za to přece nemohla,“ dodal Rosenkranz.

Předsedkyně Tatra Veteran Car Clubu Alena Čípová si myslí, že repliky koupí hlavně zahraniční zájemci. "V cizině je po starých tatrovkávch obrovský hlad, sběratelé jsou z nich naprosto unešeni. Tam bych viděla hlavní kupní sílu,“ uvedla Čípová.
Prílohy
Tatra_603_Premium-Attitude.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Krieg
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 162
Dátum registrácie: 21 Mar 2008, 10:02
Tatry, ktoré vlastním: 613, 600, 603-2, 805, 57b, 75
Kontaktovať užívateľa:

Re: znovuzrodenie

Príspevok od užívateľa Krieg » 17 Jún 2008, 22:12

Tahle fáma se přehnala tatrováckým světem asi před dvěma měsíci. Jdete s křížkem po funuse.

hamich
Diskusný nováčik
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 27 Máj 2008, 12:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru-jen motor...
Kontaktovať užívateľa:

Re: znovuzrodenie

Príspevok od užívateľa hamich » 17 Jún 2008, 22:17

..tak to se omlouvám...moc často sem nezabloudím.. :(

Užívateľov profilový obrázok
Lojzkův vnuk
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 263
Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
Bydlisko: Kopřivnice
Kontaktovať užívateľa:

Re: znovuzrodenie

Príspevok od užívateľa Lojzkův vnuk » 18 Jún 2008, 07:27

Prílohy
T903_2.JPG
T903.JPG

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Re: znovuzrodenie

Príspevok od užívateľa ladis » 18 Jún 2008, 07:55

Dost by mě zajímalo, jaký by byl zevnitř výhled. Prosklení připomíná spíše průzory. Elektromotory v nábojích kol ano, ale s tradičními materiály bodou příliš těžké, s netradičními příliš drahé :-)

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: znovuzrodenie

Príspevok od užívateľa radek » 18 Jún 2008, 07:58

Dobrý humus, a to by si řidič oblékal nebo se ze dveří vysune lehátko a vtáhne ho dovnitř? A nebo je to koncipované na typizovanou "EU" osobu, tedy 1,55 m výšky a 51 kg váhy? :mrgreen:

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Re: znovuzrodenie

Príspevok od užívateľa ladis » 18 Jún 2008, 08:05

Třeba se otevírá celý vrch karoserie :-) (konečně jsem přišel na inspirační zdroj, autor návrhu ho měl pravděpodobně celou dobu na stole - Genuis myš s kolečkem!)

Sedo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1429
Dátum registrácie: 02 Júl 2004, 16:11

Re: znovuzrodenie

Príspevok od užívateľa Sedo » 18 Jún 2008, 08:12

ladis napísal:Třeba se otevírá celý vrch karoserie :-) (konečně jsem přišel na inspirační zdroj, autor návrhu ho měl pravděpodobně celou dobu na stole - Genuis myš s kolečkem!)
No tak Ladisi to si trafil presne s tou Genius mysou :D - ale uplne.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný