Strana 6 z 8

Re: znovuzrodenie

Napísané: 23 Jún 2008, 14:22
od užívateľa RADEK76

Re: NOVÁ TATRA 603 !!!! (ČTĚTE,DŮLEŽITÉ!!!!)

Napísané: 23 Jún 2008, 14:37
od užívateľa Štěpán-
nevím jestli to patří sem, ale přečtěte si to

Re: NOVÁ TATRA 603 !!!! (ČTĚTE,DŮLEŽITÉ!!!!)

Napísané: 23 Jún 2008, 14:37
od užívateľa Neregistrovaný
Štěpán- napísal:nevím jestli to patří sem, ale přečtěte si to
jo eště ten link

http://www.novinky.cz/clanek/143196-tat ... obily.html

a je to taaaaaaaaaaaaaady

Napísané: 23 Jún 2008, 15:15
od užívateľa vitky

Re: a je to taaaaaaaaaaaaaady

Napísané: 23 Jún 2008, 15:35
od užívateľa Lucián
Kolikrát ještě?

Re: a je to taaaaaaaaaaaaaady

Napísané: 23 Jún 2008, 15:59
od užívateľa TORA
Lucián napísal:Kolikrát ještě?
603 x :D

Re: a je to taaaaaaaaaaaaaady

Napísané: 23 Jún 2008, 18:07
od užívateľa Krieg
A podívejte se na duchaplné příspěvky v diskusi na novinkách, to je taky zážitek.

Re: NOVÁ TATRA 603 !!!! (ČTĚTE,DŮLEŽITÉ!!!!)

Napísané: 23 Jún 2008, 19:12
od užívateľa etienne
Zlucene 3 temy o novej vyrobiek tatroviek.

Anketa od středy....

Napísané: 23 Jún 2008, 21:42
od užívateľa RADEK76
Anketu přinese exkluzívně server Aktuálně.cz a to od středy.....

Re: NOVÁ TATRA 603 !!!! (ČTĚTE,DŮLEŽITÉ!!!!)

Napísané: 23 Jún 2008, 22:27
od užívateľa Krieg
Ještě aby ne, zvýší se jim sledovanost, tedy i šance, že někdo klikne na reklau a kouí si nějakou kravinu, pro kterou na tu stránku původně nešel.

Stejně je to divný, že se o tom poslední dobou (od dubna, ne?) tolik mluví, i když je to asi jen snaha o zviditelnění se.

Re: NOVÁ TATRA 603 !!!! (ČTĚTE,DŮLEŽITÉ!!!!)

Napísané: 25 Jún 2008, 10:06
od užívateľa Lucián

Re: NOVÁ TATRA 603 !!!! (ČTĚTE,DŮLEŽITÉ!!!!)

Napísané: 25 Jún 2008, 10:32
od užívateľa Lucián
Myslím si, že je nesmysl vyrábět v retro stylu typy T57, T57A, T75 a T70 to prostě nemůže na moderním podvozku a s moderní výbavou a odpovídající současným předpisům dopadnout dobře. Z toho může vyjít maximálně nějaký hnus. A právě proto, že jsou to velice povedené modely, bych byl rád, kdyby se na ně raději nesahalo.
Proč jsou tam uvedena v podstatě 3 velice podobná auta, jako je T87, T600 a T97 nějak nechápu, výsledek stejně bude připomínat každé z těchto 3, takže je úplně jedno které vyhraje, sám bych nejraději něco více podobného prvním T77 (stejně 3 světlomety neodpovídají současným předpisům). Rozhoduji se tedy jestli dát hlas T87 nebo T600, ale myslím, že to je úplně jedno.
Už vůbec nechápu přítomnost V570, to je humus sám o sobě z pohledu současnosti. Pokud by se něco podobného v retro stylu vyrábělo, tak to podle mě nemá smysl, buď to bude podobné VW New Beatle nebo retro pětistovce od Fiatu, což jsou nejškaredější retro auta, co znám.
Co zbývá T603 a T90. T603 hlas dávám, jsem zvědav jak by něco takového mohlo dopadnout a je zde největší šance co nejvíce zachovat původní vnější vzhled (ale pochybuji, že to bude jednička).
Zbyla mě T90, kterou jsem nezařadil do kategorie T57, T57A, T75 a T70. Zde jistá šance vytvořit něco zajimavého je a mě se tento typ vždycky líbil, tak ode mě dostane hlas.
A co mi tam chybí:
1. T603A - ta se mi líbí a docela by šla realizovat
2. T613 v původní Vignaleho podobě - to je velice pěkný a povedený design a nejlépe kupé.
3. proč se nevykašlat na retro styl a nezkusit něco úplně nového a hlavně odlišného od současných aut, cena karoserie vyjde na stejno a disajnéra stejně budou muset zaplatit ať vyhraje kterýkoliv model.
Pište, pište, pište své názory, ať se dobře bavím!

Re: NOVÁ TATRA 603 !!!! (ČTĚTE,DŮLEŽITÉ!!!!)

Napísané: 25 Jún 2008, 15:11
od užívateľa ladis
Mě připadá celý retrostyl jako humus. Dokáže někdo vyjmenovat tři povedená retro auta? Na PR asi sedí někdo ambiciózní :-). Ovšem kdyby mi někdo nabídnul novou osobní tatru za konkurenceschopnou cenu, tomu bych se věru nebránil (proč něco takového nejspíše není možné už se tu omílalo horem dolem). A klidně by mohla mít vzduchem chlazený motor zase vpředu, i když na motoru spalovacím rozhodně netrvám.

Re: NOVÁ TATRA 603 !!!! (ČTĚTE,DŮLEŽITÉ!!!!)

Napísané: 25 Jún 2008, 15:19
od užívateľa michal heky
Mně se retro fiátek velice líbí. A mini taky :P
Nicméně pořád nevím, pro koho ty tatrovky chtějí vyrábět, i kdyby zrenovovaná 603ka vyšla na půl milionu, stejně je to míň než případná nová retrotatra.

Re: NOVÁ TATRA 603 !!!! (ČTĚTE,DŮLEŽITÉ!!!!)

Napísané: 25 Jún 2008, 16:02
od užívateľa Ergo_sum
Taketo PR kecy skutocne milujem, nic to nestoji a krasne to zlepsuje "dobru" povest znacky. Nakoniec je to jednoduchsie a hlavne lacnejsie ako by sa mala starat o svojich sucasnych zakaznikov :-)

P.S. Tatra ziadne retro vymyslat nemusi, ona od konca vojny nic moderne nevyrobila a tak staci ak buce pokracovat verne vo svojej tradicii :-)

Re: NOVÁ TATRA 603 !!!! (ČTĚTE,DŮLEŽITÉ!!!!)

Napísané: 25 Jún 2008, 16:13
od užívateľa Matyjas
Ergo_sum:děláš si legraci nebo si myslíš vážně,že tatra od konce války nic moderního nevyrobila?? Pokud svému tvrzení skutečně věříš ,potom jistě dokážeš svůj názor i obhájit.

Re: NOVÁ TATRA 603 !!!! (ČTĚTE,DŮLEŽITÉ!!!!)

Napísané: 25 Jún 2008, 16:29
od užívateľa Ergo_sum
Matyjas: okrem toho ze T603 je mimoriadne desingovo krasny automobil, nie je na nom nic technicky prevratneho. Ja vobec neviem ci sa da najst nejaky skutocne revolucny prvok ktory by Tatra aplikovala ako prva pripadne aspon medzi prvymi uz v konstrukcii alebo technologie vyroby... a to uz ani nedovolim nieco podobne ocakavat od T613 pripadne Hi-Tech T700

Re: NOVÁ TATRA 603 !!!! (ČTĚTE,DŮLEŽITÉ!!!!)

Napísané: 25 Jún 2008, 16:40
od užívateľa Mojžo
To mi je zasa múdrosť od Ergosumáša

To, že na T603 nie je nič prevratného, môže napísať iba niekto, kto to auto skutočne nepozná, nehovoriac o tom, že ho nemal ani rozobraté

Re: NOVÁ TATRA 603 !!!! (ČTĚTE,DŮLEŽITÉ!!!!)

Napísané: 25 Jún 2008, 16:51
od užívateľa Ergo_sum
Mojžo: mam pocit ze si zamienas pojem masivne, seriozne, spolahlive s pojmom technicky moderne...

Re: NOVÁ TATRA 603 !!!! (ČTĚTE,DŮLEŽITÉ!!!!)

Napísané: 25 Jún 2008, 17:58
od užívateľa jack
Ergo_sum napísal:Matyjas: okrem toho ze T603 je mimoriadne desingovo krasny automobil, nie je na nom nic technicky prevratneho.......
To si děláš kozy ne..?? Přední náprava McPherson, 8-mi válcový vzduchem chlazený motor umístěný za zadní nápravou s řazením pod volantem, provokativní aerodynamická karoserie...V době kdy se montovalo do vozů převážně šnekové řízení, měla 603ja hřebenové...komfortní nezávislé benzínové topení. Model 69 zavedl kotoučové brzdy na 4 kola, což byl luxus i v západní Evropě...

Každopádně nejsem zastánecem retro vozů, když rozjet výrobu, tak s něčím novým..převratným.