NOVÁ TATRA 603 !!!! (ČTĚTE,DŮLEŽITÉ!!!!)
- DavidHodan
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 234
- Dátum registrácie: 26 Jan 2006, 18:03
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Plzeň
- Kontaktovať užívateľa:
1. Davide, zpusob uvazovani ctenaru tohoto fora se lisi od Tveho, proto maji Tvoje prispevky pomerne malou odezvu. Problemy, ktere nastinujes, jsou pro ctenare tohoto fora vetsinou dost mimo. V tomto kontextu vypada snaha o pripoutani pozornosti oznacenim prispevku za "dulezity" az smesne. Nedivim se Etiennovi jako spravci, ze ho to stve.
2. Vuz na obrazku pochopitelne vypada nevyvazene, protoze vuz neni resen jako celek, ale jde o nasilne vnuceni myslenek jednoho designera do dila jineho designera.
3. Roman ma pravdu, ze je treba se na dilo chvili divat, nez clovek pochopi myslenky tvurce. Nektere nemusi byt zrejme na prvni pohled a odsouzeni bez pochopeni je trapne.
4. Slovaci pozor, vami kritizovany vuz se nejvic podoba jedne z mala opravdu Slovenskych tater (603X).
Sorry za prispevek bez diakritiky.
2. Vuz na obrazku pochopitelne vypada nevyvazene, protoze vuz neni resen jako celek, ale jde o nasilne vnuceni myslenek jednoho designera do dila jineho designera.
3. Roman ma pravdu, ze je treba se na dilo chvili divat, nez clovek pochopi myslenky tvurce. Nektere nemusi byt zrejme na prvni pohled a odsouzeni bez pochopeni je trapne.
4. Slovaci pozor, vami kritizovany vuz se nejvic podoba jedne z mala opravdu Slovenskych tater (603X).
Sorry za prispevek bez diakritiky.
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
Jeden z hlavnych dovodov preco sa mi to auto nepaci ani ako studia je ten, lebo autor nezakryl dostatocne povodny tvar a charakter auta, ktore upravil a hned ako som ho zbadal, mi bilo do oci, ze je to 75-ka.
Podla mna, ak ma mat auto uspech, musi mu dat tvorca do vienka nieco viac nez tvar. A to mi u tohoto auta chyba, ba co viac, je to sprzneny vytvor niekoho ineho.
Vaclav Kral tvrdil, ze pokial ma niekto upravovat nieci vytvor, mal by to robit velmi citlivo, aby nenarusil povodny charakter toho diela. Vtedy sa jednalo o modernizaciu T613, nakoniec z toho vzisiel Prezident. Lenze tu sa podla mna jedna o presny opak.
Podla mna, ak ma mat auto uspech, musi mu dat tvorca do vienka nieco viac nez tvar. A to mi u tohoto auta chyba, ba co viac, je to sprzneny vytvor niekoho ineho.
Vaclav Kral tvrdil, ze pokial ma niekto upravovat nieci vytvor, mal by to robit velmi citlivo, aby nenarusil povodny charakter toho diela. Vtedy sa jednalo o modernizaciu T613, nakoniec z toho vzisiel Prezident. Lenze tu sa podla mna jedna o presny opak.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Aj keď u väčšiny prispievateľov tento návrh vyvolal záporné emócie, ja by som nebol až tak prísny. Vidím tu aj určité pozitíva, ktoré však boli vo väčšine príspevkov prehliadané.
Mne ten návrh určite pripomenul T603 a potešilo ma to, že niekto si dal s tým takú prácu a pokúsil sa niečo takéto vytvoriť. A že návrh pripomína rôzne autá iných značiek? No - dnes už asi ťažko vymyslieť také auto, ktoré by bolo tvarovo celkom nové a nič nepripomínajúce.
Ako sa však podaril tento návrh z estetického hľadiska je už druhá otázka, aj tak však na ňom je podľa mňa niekoľko zaujímavých detailov. A rozhodne tento pokus na mňa pôsobí lepšie, ako niektoré autá - aj od renomovaných dizajnérov - ktoré bežne vídame na cestách (napr. na Škodu Favorit som si nezvykol dodnes a považujem ju za tienistú stránku Bertoneho kariéry...)
Takže ja by som tento pokus zase až tak nezatracoval, naopak, potešil ma!
Mne ten návrh určite pripomenul T603 a potešilo ma to, že niekto si dal s tým takú prácu a pokúsil sa niečo takéto vytvoriť. A že návrh pripomína rôzne autá iných značiek? No - dnes už asi ťažko vymyslieť také auto, ktoré by bolo tvarovo celkom nové a nič nepripomínajúce.
Ako sa však podaril tento návrh z estetického hľadiska je už druhá otázka, aj tak však na ňom je podľa mňa niekoľko zaujímavých detailov. A rozhodne tento pokus na mňa pôsobí lepšie, ako niektoré autá - aj od renomovaných dizajnérov - ktoré bežne vídame na cestách (napr. na Škodu Favorit som si nezvykol dodnes a považujem ju za tienistú stránku Bertoneho kariéry...)
Takže ja by som tento pokus zase až tak nezatracoval, naopak, potešil ma!
- DavidHodan
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 234
- Dátum registrácie: 26 Jan 2006, 18:03
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Plzeň
- Kontaktovať užívateľa:
- DavidHodan
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 234
- Dátum registrácie: 26 Jan 2006, 18:03
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Plzeň
- Kontaktovať užívateľa:
- DavidHodan
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 234
- Dátum registrácie: 26 Jan 2006, 18:03
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Plzeň
- Kontaktovať užívateľa:
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
Neni mi jasne co nechceme pochopit?DavidHodan napísal:To spíš nechcete pochopit Vy !
Ten obrazek je jenom vyplod tunningoveho "designera", se kterym si pohral vecer nez zalezl do garaze montovat turbo do sve skudky ci neceho takoveho.
Dnes by nijake auto nemelo vzadu lapace, protoze motor vzadu je dnes utopie. Tri svetla uz taky nikdo neschvali atd atd... I kdyby se takovy a nebo podobny zjev vyrabel, tak si ho nekoupim protoze:
1/ nemam nan a nechci ho
2/nebude mit charisma toho socialistickeho produktu co mi truni v garazi
3/nikdy to nebude 603ka jak ji zname, nikdy. Bude to jenom krabice se vsemi vystrelky elektroniky co "okopirovala tvary" toho co tady jednou bylo.
Tohleto ja proste nezeru asi jako vetsina zde pritomnych a rozhodne to pro mne neni dulezite. Dal bych to do temy tuzing, jedenkrat bych se na to podival a stacilo.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 38 neregistrovaných