ake Tatry som dnes videl

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 23 Sep 2004, 21:09

Veru by sa mohlo pocitat :wink:
Nuz co. Potrebuju zarobit...
Ja mam so Slovenskym znakom a mne sa pacia. Pacia sa mi aj EU ale zalezi na akom aute. Na T som ich este nevidel, ale viem si to zhruba predstavit...

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 23 Sep 2004, 21:10

Inak skusim zajtra nahodit foto toho zeriavu co bol v lufte. Ak mi kolega da tie fotky :wink:

603

Príspevok od užívateľa 603 » 24 Sep 2004, 07:32

kto este nevidel t na eu znackach moze mrknut na tu co ma najkrajsie kolesa na sveete, ta ma eu znacky, len to tak nebije do oci lebo je modra, a pekne ladi....

Tominec
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 293
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 21:30
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tominec » 25 Sep 2004, 21:36

Dnes jedna ostřejší Tatra
Prílohy
P9258083.JPG
P9258083.JPG (102.82 KiB) 2808 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 25 Sep 2004, 21:38

Tak to by som projel. Dal by som tomu nažrat sa vraví :)

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 25 Sep 2004, 22:17

A ako isla ta ostra verzia. Ja som tu cest uvidiet ju v akci este nemal :(

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 25 Sep 2004, 22:20

Vzadu blatník T700, väcšie kola, menší profil, dnuka vajícka sedadlá...
hrubý styl

Tominec
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 293
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 21:30
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tominec » 25 Sep 2004, 22:50

Tomas: Tak si představ ,že v prvním kole, kdy jede za celým balíkem závodila se zaváděcí oktávkou a fábijou a dokonce na chvilu předjela poslední závodní auto!!!!!! :!: Opel Astra. To byl příjemný šok :shock:

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 25 Sep 2004, 22:55

No tak to je fakt prijemny sok :)

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 25 Sep 2004, 23:13

Už jsem viděl více sbastlené ABy... :P

Ale teď koukám, že ten brněnský okruh má nějaké velké převýšení, to jsem si nikdy nevšim... :mrgreen:

Tominec
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 293
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 21:30
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tominec » 25 Sep 2004, 23:25

Přesně tak, výškový rozdíl je asi 75 m a max stoupání je někde aji přes 7% - jedno z nej v evropě.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 25 Sep 2004, 23:31

Podle fotky bych tipoval aspoň 25%... :P

Tominec
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 293
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 21:30
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tominec » 25 Sep 2004, 23:34

To by zas ty stromy v pozadí rostly šejdrem :)

Otakar

Príspevok od užívateľa Otakar » 25 Sep 2004, 23:55

Nazdar hoši ! čo by ste povedali na takýto tuning T87, ono je to
vlastne jej retroverzia. Ostatné retráky mám na Ondrejovej stránke
pod : Tatra retrodesign. Bol by som strašne zvedavý na Váš názor. :D
Prílohy
t87-3db.jpg
t87-3db.jpg (90.14 KiB) 2776 zobrazení

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 25 Sep 2004, 23:58

Osmičku v tom sice nepoznávám, ale možná by se to líbilo víc než Škoda Fabia. :)

Tominec
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 293
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 21:30
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tominec » 26 Sep 2004, 00:02

Předek mi připomíná Lancii.

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 26 Sep 2004, 00:06

Jojo Lanciu.

A tá Tatra je epesná

Tominec
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 293
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 21:30
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tominec » 26 Sep 2004, 00:07


Otakar

Príspevok od užívateľa Otakar » 26 Sep 2004, 00:32

Poznám tie návrhy , sú zaujímavé ale majú minimum tatrováckeho
náboja. Ostatne moje retroverzie sa zakladajú na konkrétnich
líniách svojich predlôch. Pri tejto je podľa mňa dostatočne zvýraznené
stredové svetlo čo by ju podstatne odlišovalo od ostatných.
Mojim sloganom je : TATRA NIE JE AUTO.TATRA JE POCIT.VZDUCHOM
CHLADENÝ POCIT JEDINEČNOSTI ! :wink:
Ináč s kamošom tvrdo pracujeme na projekte nového prevratného
pohonu pre moje tatry a chceme si to patentovať. Ešte potrebujeme
asi rok. Volá sa to HYDRAX a ide v krátkosti o hydraulický prenos
otáčok motora bez použitia poloosí, nepotrebuje kotúčové brzdy ale
tzv. studené brzdy, teda pohon je vlastne aj brzdový systém. Najväčšou
výhodou HYDRAXu by bol ten fakt, že motor nie je žiadnym spôsobom
pevne spojený z poháňanými kolesami, teda jeho poloha je ľubovolná.
Nová konštrukcia ,,podvozku,, zakladajúceho na centrálnej nosnej rúre
ale z úplne novými konštrukčnými segmentami umocňuje originalitu
koncepcie motora uloženého vzadu a pritom a čo je podstatné zaručuje
pomer zaťaženia náprav pri POHOTOVOSTNEJ hmotnosti 50/50%.
Prakticky by moje retrotatry boli konštrukčne absolútne odlišné vo všetkom od veškerej konkurencie, čo by v hlavne najvyžšej kategórii
urobilo svoje. NIKDY SA NEZMIERIM Z TÝM ŽE OSOBNÍM VOZOM TATRA
ODZVONILO. Tatra si zaslúži opäť stáť na piedestále ktorý sama vytvorí
a ostatný budú potrebovať rebrík. :evil: :evil:
Ozaj, čo znamená že ,,epesná? :)

Tominec
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 293
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 21:30
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Tominec » 26 Sep 2004, 00:37

To jako že se brzdí zpětným chodem motoru , jako třeba u lodí nebo letadel?

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných