ake Tatry som dnes videl
Poznám tie návrhy , sú zaujímavé ale majú minimum tatrováckeho
náboja. Ostatne moje retroverzie sa zakladajú na konkrétnich
líniách svojich predlôch. Pri tejto je podľa mňa dostatočne zvýraznené
stredové svetlo čo by ju podstatne odlišovalo od ostatných.
Mojim sloganom je : TATRA NIE JE AUTO.TATRA JE POCIT.VZDUCHOM
CHLADENÝ POCIT JEDINEČNOSTI !
Ináč s kamošom tvrdo pracujeme na projekte nového prevratného
pohonu pre moje tatry a chceme si to patentovať. Ešte potrebujeme
asi rok. Volá sa to HYDRAX a ide v krátkosti o hydraulický prenos
otáčok motora bez použitia poloosí, nepotrebuje kotúčové brzdy ale
tzv. studené brzdy, teda pohon je vlastne aj brzdový systém. Najväčšou
výhodou HYDRAXu by bol ten fakt, že motor nie je žiadnym spôsobom
pevne spojený z poháňanými kolesami, teda jeho poloha je ľubovolná.
Nová konštrukcia ,,podvozku,, zakladajúceho na centrálnej nosnej rúre
ale z úplne novými konštrukčnými segmentami umocňuje originalitu
koncepcie motora uloženého vzadu a pritom a čo je podstatné zaručuje
pomer zaťaženia náprav pri POHOTOVOSTNEJ hmotnosti 50/50%.
Prakticky by moje retrotatry boli konštrukčne absolútne odlišné vo všetkom od veškerej konkurencie, čo by v hlavne najvyžšej kategórii
urobilo svoje. NIKDY SA NEZMIERIM Z TÝM ŽE OSOBNÍM VOZOM TATRA
ODZVONILO. Tatra si zaslúži opäť stáť na piedestále ktorý sama vytvorí
a ostatný budú potrebovať rebrík.
Ozaj, čo znamená že ,,epesná?
náboja. Ostatne moje retroverzie sa zakladajú na konkrétnich
líniách svojich predlôch. Pri tejto je podľa mňa dostatočne zvýraznené
stredové svetlo čo by ju podstatne odlišovalo od ostatných.
Mojim sloganom je : TATRA NIE JE AUTO.TATRA JE POCIT.VZDUCHOM
CHLADENÝ POCIT JEDINEČNOSTI !
Ináč s kamošom tvrdo pracujeme na projekte nového prevratného
pohonu pre moje tatry a chceme si to patentovať. Ešte potrebujeme
asi rok. Volá sa to HYDRAX a ide v krátkosti o hydraulický prenos
otáčok motora bez použitia poloosí, nepotrebuje kotúčové brzdy ale
tzv. studené brzdy, teda pohon je vlastne aj brzdový systém. Najväčšou
výhodou HYDRAXu by bol ten fakt, že motor nie je žiadnym spôsobom
pevne spojený z poháňanými kolesami, teda jeho poloha je ľubovolná.
Nová konštrukcia ,,podvozku,, zakladajúceho na centrálnej nosnej rúre
ale z úplne novými konštrukčnými segmentami umocňuje originalitu
koncepcie motora uloženého vzadu a pritom a čo je podstatné zaručuje
pomer zaťaženia náprav pri POHOTOVOSTNEJ hmotnosti 50/50%.
Prakticky by moje retrotatry boli konštrukčne absolútne odlišné vo všetkom od veškerej konkurencie, čo by v hlavne najvyžšej kategórii
urobilo svoje. NIKDY SA NEZMIERIM Z TÝM ŽE OSOBNÍM VOZOM TATRA
ODZVONILO. Tatra si zaslúži opäť stáť na piedestále ktorý sama vytvorí
a ostatný budú potrebovať rebrík.
Ozaj, čo znamená že ,,epesná?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 30 neregistrovaných