Farebný sen s T603

Každý ma nejaký ten príbeh so svojou Tatrou a záleží len na ňom, či sa o neho podelí...
vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 06 Máj 2007, 02:38

trochu jsem foto zesvětlil :oops:

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 06 Máj 2007, 02:46

vsadim se že existuje :) viz foto

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 06 Máj 2007, 10:38

Maxono napísal:Jack, nefandi si. Posledný niesi, som tu ešte ja. 8)
Hele sorry.. :oops: Já na Tebe zapomněl.. :lol:

Užívateľov profilový obrázok
čadík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 357
Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB
Bydlisko: matka měst
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa čadík » 06 Máj 2007, 23:11

vasa26 napísal:...a navíc to vypadá jako soukromá sbírka...
Bohužel asi nikoliv, vypadá to na skutečně dobovou fotku interiéru kopřivnické prototypové dílny, podle toho, co se v ní zrovna nacházelo, pořízenou někdy kolem let 1967-8... ale úžasný sen, mít dnes takovou garáž...

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 06 Máj 2007, 23:19

To Čadík, sny si treba plniť :D

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 06 Máj 2007, 23:22

Je to jenom můj pocit nebo je tam nízké okno a střecha je upravená, protože je na vysoké okno? Ten odlesk evokuje ten dojem.

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 06 Máj 2007, 23:24

Zdicho napísal:Je to jenom můj pocit nebo je tam nízké okno a střecha je upravená, protože je na vysoké okno? Ten odlesk evokuje ten dojem.
Myslím, že máš pravdu, ked porovnáš líniu bočných okien, tak ich horná hrana sa zdá byť vyššie , ako horná hrana pr. okna.

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 06 Máj 2007, 23:28

Sklad sériových vozů to nebude, už jen podle těch značek...

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 07 Máj 2007, 00:08

čadík napísal:
vasa26 napísal:...a navíc to vypadá jako soukromá sbírka...
Bohužel asi nikoliv, vypadá to na skutečně dobovou fotku interiéru kopřivnické prototypové dílny, podle toho, co se v ní zrovna nacházelo, pořízenou někdy kolem let 1967-8... ale úžasný sen, mít dnes takovou garáž...
podobná soukromá Garáž se směsí historických vozů vznikla v Horních počernicích směr nájezd dálnice na mladou boleslav,..maj tam také pěkné hračky.. viz špion foto :wink:

Užívateľov profilový obrázok
Lojzkův vnuk
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 265
Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
Bydlisko: Kopřivnice
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Lojzkův vnuk » 07 Máj 2007, 08:59

Matyjas napísal:Není náhodou ta žlutá s černou kapotou v pozadí T 2 603 B5 pro Marathon de la Route 1966? Podle dvou červených pruhů na pravém blatníku posádky Veřmiřovský ,Hajdušek?
Pravdu máš :D , je to přesně jak říkáš a vlevo vzadu by mohla být podle střechy druhá B5 Jestli to je konec roku 1967 říjen-listopad-prosinec tak posádky Čechmánek - Chovanec protože dědova B5 (Mark-Stiborek) byla v tu dobu přestavována na seriovou a od února 1968 je přihlášena na DI. No a pokud to je dříve tak by to mohla být i ta naše a pak můžu odpovědět, že jedna z vyobrazených T603 se dochovala :D Jinak i ty ostatní dvě B5 1966 byly přestavěny na seriové a prodány. Jára Hajdušek říkal, že jedna z nich snad jezdila v Brně jako nějaké měřící vozidlo nerovnosti silnic (tahala za sebou takové to kolečko na tyči s nějakými čidly) na kolik je to pravda nevím.

Užívateľov profilový obrázok
Lojzkův vnuk
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 265
Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
Bydlisko: Kopřivnice
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Lojzkův vnuk » 07 Máj 2007, 09:26

Tak jsem tu B5-ku prohlédl ještě jednou a je to foceno spíš konec roku 1966 (protože tam jsou i T603 s vysokým sklem a širokou maskou) nebo začátek roku 1967. Ta B5 totiž má přední nárazník a ještě má ty červené pruhy, které už 18.6.1967 na závodech ve Štramberku neměla. A ještě nemá plnící otvor na kapotě, který měla až na 6-ti hodinovce v Brně 3.9.1967.

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 07 Máj 2007, 09:51

Lojzkův vnuk: dělaly se někdy sériové 603 s hliníkovým potahem dveří a P kapoty? Viděl jsem takovou 603 v černé barvě na ostravsku a nedokázal jsem si vysvětlit původ.

BTW: jakým způsobem se hliníková skořepina přichytila ke kovovému rámu? Pomocí nýtů nebo jinak?

Užívateľov profilový obrázok
Lojzkův vnuk
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 265
Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
Bydlisko: Kopřivnice
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Lojzkův vnuk » 07 Máj 2007, 10:26

Zdicho napísal:Lojzkův vnuk: dělaly se někdy sériové 603 s hliníkovým potahem dveří a P kapoty? Viděl jsem takovou 603 v černé barvě na ostravsku a nedokázal jsem si vysvětlit původ.

BTW: jakým způsobem se hliníková skořepina přichytila ke kovovému rámu? Pomocí nýtů nebo jinak?
Myslím si. že se seriově nedělaly a ani B5 1966 a 67 nebyly hliníkové, měly 100% laminátové kapoty a lapače a byly z tenčích plechů, které hodili do lisu místo seriových plechů (i ta B5 v muzeu má laminátové lapače) do dveří jsem klepal a přišlo mi to jako plech, ale neměl jsem magnet :) někdy si ho vezmu a zkusím to. Je fakt že na naší T603 nechtějí moc držet magnetické reklamy co jsme měli v Monte Carlu, ale to může být množstvím kytu a barvy :)
Nejlehčí závodní T603 byly bílé GT 1965 a ty by mohly být i částečně z hliníku, ale to je jen dedukce. Zkusím se poptat starých pánů závodníků, ale oni většinou na otázku: "Můžu se na něco zeptat?" odpoví: "Já si nic nepamatuju" :D A pak se rozvykládají do neskutečných historek občas určitě přibarvených :D

Nad přichycením hliníku k plechu jsem taky dumal a nedávno probíral s kolegou Škodovkářem co staví Š1000 MB B5. A říkal, že stejně jako by to bylo z kovového plechu - zalemováním. Tak mne napadla otázka jestli to nevytvoří mezi sebou elektrický článek, ale hned jsem si odpověděl, že i kdyby, tak jim to bylo vlastně jedno, sezónu to vydrží a pak ať si to klidně shnije.
Což dneska je problém, nikdo nechce ať mu miláček i když závodní po sezoně shnije, tak asi nějakou izolační vrstvu mezi plech a hliník a třeba to slepit.

A možná že se el. článek nevytvoří, nevím někde jsem to jen zaslechl, víte o tom někdo něco?

Užívateľov profilový obrázok
Lojzkův vnuk
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 265
Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
Bydlisko: Kopřivnice
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Lojzkův vnuk » 07 Máj 2007, 10:33

Zdicho napísal:Lojzkův vnuk: dělaly se někdy sériové 603 s hliníkovým potahem dveří a P kapoty? Viděl jsem takovou 603 v černé barvě na ostravsku a nedokázal jsem si vysvětlit původ.

BTW: jakým způsobem se hliníková skořepina přichytila ke kovovému rámu? Pomocí nýtů nebo jinak?
V Monopostu T607 je hliník sešroubovaný
Prílohy
monopost.JPG

Užívateľov profilový obrázok
Roman Maďar
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2189
Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Bernolákovo
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Maďar » 07 Máj 2007, 10:35

Elektrický článok sa nevytvorí, dôkazom toho je ej nytovanie niektorých súčastí napr na T613 a nikdy som nevidel odkorodovaný materiál pri spoji, ale vždy tam, kde bol spoj relatívne ďaleko.Je to však len môj názor. Myslím , že na vytvorenie el. článku v tomto prípade chýba elktrolyt.Možno sa mýlim, veď uvidíme , aké skúsenosti, či názory majú ostatný.

Užívateľov profilový obrázok
Lojzkův vnuk
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 265
Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
Bydlisko: Kopřivnice
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Lojzkův vnuk » 07 Máj 2007, 10:43

Roman Maďar napísal:Elektrický článok sa nevytvorí, dôkazom toho je ej nytovanie niektorých súčastí napr na T613 a nikdy som nevidel odkorodovaný materiál pri spoji, ale vždy tam, kde bol spoj relatívne ďaleko.Je to však len môj názor. Myslím , že na vytvorenie el. článku v tomto prípade chýba elktrolyt.Možno sa mýlim, veď uvidíme , aké skúsenosti, či názory majú ostatný.
Tak to je dobré zjištění, že jsi zatím nic neobjevil. Ale bohužel elektrolytu je v zimě na naších silnicích více než dost, ale je fakt, že v tu dobu naši miláčci spinkají v teploučku :-) Takže to nýtování ´by i v úvahu přišlo :D

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 07 Máj 2007, 11:30

Ale Roman samozřejmě zatajil, že ty hliníkové nýty po čase oxidují a to častěji u krajů a v záhybech, kde se nejvíce drží voda...

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa jack » 07 Máj 2007, 13:34

Zdicho napísal:Lojzkův vnuk: dělaly se někdy sériové 603 s hliníkovým potahem dveří a P kapoty? Viděl jsem takovou 603 v černé barvě na ostravsku a nedokázal jsem si vysvětlit původ.

BTW: jakým způsobem se hliníková skořepina přichytila ke kovovému rámu? Pomocí nýtů nebo jinak?
Jj taky vím kdo ji má...ale to je jednička..že..??

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zdicho » 07 Máj 2007, 13:59

Jack: Ano, tedy přesně si nepamatuji zda jednička, ale dvojka určitě :P

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Príspevok od užívateľa D.A. » 07 Máj 2007, 14:39

Ad "magnet": Tak jeden pán u nás v Kovošrotu má taký magnet (možná šikovné ruce iluzionisty), že by se ti přisál i na břidlicovou tašku. naposledy mi to předvedl před týdnem na různých kovech ;-). "Všechno na jednu hromadu."

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 49 neregistrovaných