Farebný sen s T603
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
podobná soukromá Garáž se směsí historických vozů vznikla v Horních počernicích směr nájezd dálnice na mladou boleslav,..maj tam také pěkné hračky.. viz špion fotočadík napísal:Bohužel asi nikoliv, vypadá to na skutečně dobovou fotku interiéru kopřivnické prototypové dílny, podle toho, co se v ní zrovna nacházelo, pořízenou někdy kolem let 1967-8... ale úžasný sen, mít dnes takovou garáž...vasa26 napísal:...a navíc to vypadá jako soukromá sbírka...
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
Pravdu máš , je to přesně jak říkáš a vlevo vzadu by mohla být podle střechy druhá B5 Jestli to je konec roku 1967 říjen-listopad-prosinec tak posádky Čechmánek - Chovanec protože dědova B5 (Mark-Stiborek) byla v tu dobu přestavována na seriovou a od února 1968 je přihlášena na DI. No a pokud to je dříve tak by to mohla být i ta naše a pak můžu odpovědět, že jedna z vyobrazených T603 se dochovala Jinak i ty ostatní dvě B5 1966 byly přestavěny na seriové a prodány. Jára Hajdušek říkal, že jedna z nich snad jezdila v Brně jako nějaké měřící vozidlo nerovnosti silnic (tahala za sebou takové to kolečko na tyči s nějakými čidly) na kolik je to pravda nevím.Matyjas napísal:Není náhodou ta žlutá s černou kapotou v pozadí T 2 603 B5 pro Marathon de la Route 1966? Podle dvou červených pruhů na pravém blatníku posádky Veřmiřovský ,Hajdušek?
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
Tak jsem tu B5-ku prohlédl ještě jednou a je to foceno spíš konec roku 1966 (protože tam jsou i T603 s vysokým sklem a širokou maskou) nebo začátek roku 1967. Ta B5 totiž má přední nárazník a ještě má ty červené pruhy, které už 18.6.1967 na závodech ve Štramberku neměla. A ještě nemá plnící otvor na kapotě, který měla až na 6-ti hodinovce v Brně 3.9.1967.
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
Myslím si. že se seriově nedělaly a ani B5 1966 a 67 nebyly hliníkové, měly 100% laminátové kapoty a lapače a byly z tenčích plechů, které hodili do lisu místo seriových plechů (i ta B5 v muzeu má laminátové lapače) do dveří jsem klepal a přišlo mi to jako plech, ale neměl jsem magnet někdy si ho vezmu a zkusím to. Je fakt že na naší T603 nechtějí moc držet magnetické reklamy co jsme měli v Monte Carlu, ale to může být množstvím kytu a barvyZdicho napísal:Lojzkův vnuk: dělaly se někdy sériové 603 s hliníkovým potahem dveří a P kapoty? Viděl jsem takovou 603 v černé barvě na ostravsku a nedokázal jsem si vysvětlit původ.
BTW: jakým způsobem se hliníková skořepina přichytila ke kovovému rámu? Pomocí nýtů nebo jinak?
Nejlehčí závodní T603 byly bílé GT 1965 a ty by mohly být i částečně z hliníku, ale to je jen dedukce. Zkusím se poptat starých pánů závodníků, ale oni většinou na otázku: "Můžu se na něco zeptat?" odpoví: "Já si nic nepamatuju" A pak se rozvykládají do neskutečných historek občas určitě přibarvených
Nad přichycením hliníku k plechu jsem taky dumal a nedávno probíral s kolegou Škodovkářem co staví Š1000 MB B5. A říkal, že stejně jako by to bylo z kovového plechu - zalemováním. Tak mne napadla otázka jestli to nevytvoří mezi sebou elektrický článek, ale hned jsem si odpověděl, že i kdyby, tak jim to bylo vlastně jedno, sezónu to vydrží a pak ať si to klidně shnije.
Což dneska je problém, nikdo nechce ať mu miláček i když závodní po sezoně shnije, tak asi nějakou izolační vrstvu mezi plech a hliník a třeba to slepit.
A možná že se el. článek nevytvoří, nevím někde jsem to jen zaslechl, víte o tom někdo něco?
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
V Monopostu T607 je hliník sešroubovanýZdicho napísal:Lojzkův vnuk: dělaly se někdy sériové 603 s hliníkovým potahem dveří a P kapoty? Viděl jsem takovou 603 v černé barvě na ostravsku a nedokázal jsem si vysvětlit původ.
BTW: jakým způsobem se hliníková skořepina přichytila ke kovovému rámu? Pomocí nýtů nebo jinak?
- Roman Maďar
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2189
- Dátum registrácie: 20 Feb 2005, 22:21
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Bernolákovo
- Kontaktovať užívateľa:
Elektrický článok sa nevytvorí, dôkazom toho je ej nytovanie niektorých súčastí napr na T613 a nikdy som nevidel odkorodovaný materiál pri spoji, ale vždy tam, kde bol spoj relatívne ďaleko.Je to však len môj názor. Myslím , že na vytvorenie el. článku v tomto prípade chýba elktrolyt.Možno sa mýlim, veď uvidíme , aké skúsenosti, či názory majú ostatný.
- Lojzkův vnuk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 265
- Dátum registrácie: 01 Jún 2006, 13:20
- Bydlisko: Kopřivnice
- Kontaktovať užívateľa:
Tak to je dobré zjištění, že jsi zatím nic neobjevil. Ale bohužel elektrolytu je v zimě na naších silnicích více než dost, ale je fakt, že v tu dobu naši miláčci spinkají v teploučku Takže to nýtování ´by i v úvahu přišloRoman Maďar napísal:Elektrický článok sa nevytvorí, dôkazom toho je ej nytovanie niektorých súčastí napr na T613 a nikdy som nevidel odkorodovaný materiál pri spoji, ale vždy tam, kde bol spoj relatívne ďaleko.Je to však len môj názor. Myslím , že na vytvorenie el. článku v tomto prípade chýba elktrolyt.Možno sa mýlim, veď uvidíme , aké skúsenosti, či názory majú ostatný.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Jj taky vím kdo ji má...ale to je jednička..že..??Zdicho napísal:Lojzkův vnuk: dělaly se někdy sériové 603 s hliníkovým potahem dveří a P kapoty? Viděl jsem takovou 603 v černé barvě na ostravsku a nedokázal jsem si vysvětlit původ.
BTW: jakým způsobem se hliníková skořepina přichytila ke kovovému rámu? Pomocí nýtů nebo jinak?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 49 neregistrovaných