Tatra 613 v reklame
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Milos: V prvom rade gratulacia k novej tatrule. Aku mas presne predstavu o tom, ako to auto chces prerabat ? Motor tam je "S" ? Mas aj specialkove svetla ? Palubovka a vsetko ostatne je povodne ? Co vsetko bolo zmenene ?
Tomas: Treba zacat opravovat, zvycajne sa pocas rekonstrukcie podari zohnat cokolvek Vlastna skusenost
Tomas: Treba zacat opravovat, zvycajne sa pocas rekonstrukcie podari zohnat cokolvek Vlastna skusenost
Etienne: Děkuji. Takže ,speciál je tak jak to u těchto pracovních verzí bývá, ve stavu zuboženém.Interiér co do kompletnosti je v pořádku,chybí pouze hodiny VDO a krytky stahování oken.Zadní sedačka je s barem a zřejmě zde byla i chladnička,neboť tunel mezi sedačkami má zezadu otvor.Sedačky a tapecíry ve dveřích nutno přečalounit .Přední sedačky jsou originální,ale velice atypické.Boční vedení je zvýšeno o min.10 cm.Skla jsou determální polepené černou folií.Přední sklo zřejmě T700.
Motor nepůvodní momentálně E1/1 08490.Zdvojené zapalování a záložní palivové čerpadlo chybí...Jestli měl tempomat nevím,na tunelu je nějaký kulatý čudl,který má jednu polohu zmáčknout a jednu vytáhnout.když jsem to zkoušel,cvakalo něco v palubce,ale nic se nedělo.Karoserie ve stavu slušném,minimum koroze,opravovaná před 4 lety,chromy též slušné.Tatra by měla být rok 1983(nebo 88 ),v.č.6694,co jsem přečetl na tom hrnci v kufru.Štítek dostanu až s přepsaným TP
Jinak mi pan k autu dal mnoho náhradních dílů a 2 kompletní speciálové předky(Světla,maska apod.)Pouze ty nárazníky už neměl.
Mojžo: tak si chlape představ,že jsem tento týden ten dělený nárazník na vraku jedné trojky viděl.Ale myslím,že pouze přední.Dost mě to na tom vraku zarazilo a zřejmě ho od majitele koupím.Samozřejmě,že se speciálem udělám všechno pro to,abych sehnal to co tam správně patří.
Motor nepůvodní momentálně E1/1 08490.Zdvojené zapalování a záložní palivové čerpadlo chybí...Jestli měl tempomat nevím,na tunelu je nějaký kulatý čudl,který má jednu polohu zmáčknout a jednu vytáhnout.když jsem to zkoušel,cvakalo něco v palubce,ale nic se nedělo.Karoserie ve stavu slušném,minimum koroze,opravovaná před 4 lety,chromy též slušné.Tatra by měla být rok 1983(nebo 88 ),v.č.6694,co jsem přečetl na tom hrnci v kufru.Štítek dostanu až s přepsaným TP
Jinak mi pan k autu dal mnoho náhradních dílů a 2 kompletní speciálové předky(Světla,maska apod.)Pouze ty nárazníky už neměl.
Mojžo: tak si chlape představ,že jsem tento týden ten dělený nárazník na vraku jedné trojky viděl.Ale myslím,že pouze přední.Dost mě to na tom vraku zarazilo a zřejmě ho od majitele koupím.Samozřejmě,že se speciálem udělám všechno pro to,abych sehnal to co tam správně patří.
- tomas
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 2325
- Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
- Kontaktovať užívateľa:
Vcul jedna otazocka na odbornikov.
Kedze sa stale spomina zalozne cerpadlo (myslene druhe) pytam sa: myslite to elektricke na docerpanie benzinu, alebo nejake druhe zalozne?
Pretoze toto "imaginarne cerpadlo" tu uz mata neskutocne dlho a mne to stale nejde do hlavy, ci je este nejake druhe cerpadlo (nikdy som take nevidel, ani neviem de by malo byt), ktore ked vypadne fungujeme dalej, hm?
Lebo s tym co je na docerpanie by ste asi daleko nedosli, kebyze Vas zli imperialisti nahanaju.
Takze ako to je?
Etienne, takze sa hlasis ako prvy o zapozicanie na vyrobu?
Kedze sa stale spomina zalozne cerpadlo (myslene druhe) pytam sa: myslite to elektricke na docerpanie benzinu, alebo nejake druhe zalozne?
Pretoze toto "imaginarne cerpadlo" tu uz mata neskutocne dlho a mne to stale nejde do hlavy, ci je este nejake druhe cerpadlo (nikdy som take nevidel, ani neviem de by malo byt), ktore ked vypadne fungujeme dalej, hm?
Lebo s tym co je na docerpanie by ste asi daleko nedosli, kebyze Vas zli imperialisti nahanaju.
Takze ako to je?
Etienne, takze sa hlasis ako prvy o zapozicanie na vyrobu?
Luboš: protože jsem to viděl poprvé,tak jsem hned po návratu domů porovnával fotky trojek s těmito nárazníky a speciály a také se mi zdáli stejné.Rozdíl byl jen,jak správně říkáš v těch otvorech a speciál má vepředu navíc ještě mohutný pás pryže po celé délce středního dílu.
teď si nejsem jistý jestli ten vrak měl oba nárazníky takové,ale vepředu určitě.
teď si nejsem jistý jestli ten vrak měl oba nárazníky takové,ale vepředu určitě.
Naposledy upravil/-a miloš v 29 Jan 2006, 11:07, upravené celkom 1 krát.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných