Vymazani uzivatelia Enrique a Rene
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Vymazani uzivatelia Enrique a Rene
Na zaklade ziadosti majitela tychto 2 mien som ich vymazal. Odteraz bude prispievat uz len pod prezyvkov d.p. - doteraz pouzivala 1 osoba vsetky 3.
na začiatku keď som našiel tento portál som bol rád že tu na Slovensku niečo také je a s nadšením som sa hneď zaregistroval. No ten prístup ma sklamal a keďže som mal dosť času v práci tak som aj odpisoval s nádejou že nad tým niekto porozmýšľa. No nestalo sa!
Tak som to skúsil opäť. Ale zase som sa nechal strhnúť a pokračoval som v bezvýznamných debatách, ktoré nepridali na popularite mne ale ani ľuďom ktorí so mnou"bojovali"(viem to na základe súkromných správ a osobných stretnutí na ktorých som sa dozvedel o niektorích z vás podobný názor ako mám ja).
No čo, nevyšlo to druhý krát!!!!!!!!!!!!!
Tak som si povedal že sem už neprídem ale stále tu sú ľudia ktorí s tým súhlasia tak som si TP zapol ešte raz a už len ako anonym som pridal prvý dlhý príspevok v ktorom som si povedal že celý problém podrobnejšie popíšem a ten sa nakoniec ujal a bol prijatý s bez zbytočných rečí.
Tak som to skúsil znova len zo zvedavosti a keď o mne "nikto" nevedel tak boli odpovede zrazu k veci.
Teraz môžem všetkím odkázať že už ma nejaké tie hádky nezaujímajú a budem sa venovať len v rámci mojich možností odborným príspevkom a neodpovedám na "podpichovačky", lebo hovorím sú tu aj ľudia čo ich to zaujíma a oni sú v mojich očiach jediní zaregistrovaní!
Tak som to skúsil opäť. Ale zase som sa nechal strhnúť a pokračoval som v bezvýznamných debatách, ktoré nepridali na popularite mne ale ani ľuďom ktorí so mnou"bojovali"(viem to na základe súkromných správ a osobných stretnutí na ktorých som sa dozvedel o niektorích z vás podobný názor ako mám ja).
No čo, nevyšlo to druhý krát!!!!!!!!!!!!!
Tak som si povedal že sem už neprídem ale stále tu sú ľudia ktorí s tým súhlasia tak som si TP zapol ešte raz a už len ako anonym som pridal prvý dlhý príspevok v ktorom som si povedal že celý problém podrobnejšie popíšem a ten sa nakoniec ujal a bol prijatý s bez zbytočných rečí.
Tak som to skúsil znova len zo zvedavosti a keď o mne "nikto" nevedel tak boli odpovede zrazu k veci.
Teraz môžem všetkím odkázať že už ma nejaké tie hádky nezaujímajú a budem sa venovať len v rámci mojich možností odborným príspevkom a neodpovedám na "podpichovačky", lebo hovorím sú tu aj ľudia čo ich to zaujíma a oni sú v mojich očiach jediní zaregistrovaní!
- koušák
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 04:12
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603, Tatra 613-4, Tatra 148 AD20
- Kontaktovať užívateľa:
Já se nestačím divit. Tak tatrováka, který má věcné a rozumné příspěvky a snaží sem napsat něco rozumného, poradit, ŕíct svůj názor atd. A čeho se dočká, stane se třídním nepŕítelem číslo jedna.
Dejte s těma podpichovačkama pokoj, nechte ho ať přispěje pokuď má čím, aspoň se něco dozvíme. Já vím, že má čím přispět.
Palo, k čemu ti bylo, že si tušil podle hrubých písmen a guličiek tušil, že je to on? ty jsi tušil len pre to, aby si mohol ukázat prstem a vykřiknout:
To je on!
Nemám pravdu?
Dejte s těma podpichovačkama pokoj, nechte ho ať přispěje pokuď má čím, aspoň se něco dozvíme. Já vím, že má čím přispět.
Palo, k čemu ti bylo, že si tušil podle hrubých písmen a guličiek tušil, že je to on? ty jsi tušil len pre to, aby si mohol ukázat prstem a vykřiknout:
To je on!
Nemám pravdu?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1006
- Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
- Tatry, ktoré vlastním: ---
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Palo, k čemu ti bylo, že si tušil podle hrubých písmen a guličiek tušil, že je to on? ty jsi tušil len pre to, aby si mohol ukázat prstem a vykřiknout:
To je on!
čo ja viem ked niečo tuším tak to je len pocit ktorý mám bez toho že by som ho mať chcel
Dejte s těma podpichovačkama pokoj, nechte ho ať přispěje pokuď má čím, aspoň se něco dozvíme. Já vím, že má čím přispět.
Ja som sa chcel dozvedieť či je DP Powerom a či chladi motor v T613ke klímou a nedozvedel som sa nič.
Já se nestačím divit. Tak tatrováka, který má věcné a rozumné příspěvky a snaží sem napsat něco rozumného, poradit, ŕíct svůj názor atd. A čeho se dočká, stane se třídním nepŕítelem číslo jedna.
Pre mna nepriatel č.1 nie je lebo ho nepoznám.Príspevky nech sem posiela mne to nevadí (naopak čím viac tým lepšie) a ani mu v tom zabrániť nemôžem.Ale či sú vecné a rozumné to je vec názoru,príspevky môžu byť rôzne aj od jedného (alebo troch ) autora.
Asi to musím vysvetliť lebo to bude téma na pobavenie ešte aj v budúcom miléniu.
Ten otvor sme urobili na Tatre ktorá mala ísť za krátko do šrotu len tak či a ako to bude fungovať, takže o nič nešlo. Samozrejme, urobiť sme to nemuseli ale každá skúsenosť sa môže raz hodiť!
Príklad:
Keď sme sa reaz v škole učili až do noci a už sme nevedeli aj tie primitívne veci asi od únavy(vysokoškoláci to poznajú) tak sme nevedi ani za b... aký krútiaci moment bude na tom kolese keď to auto ich má 8? Niekto povedal že osminový a iný zas že taký ako na motore(samozrejme viem o účinosti). Ale nevedeli sme sa dohodnúť.
Potom ma napadol "zákon zachovania energie" a bolo to jasné! No predsa osminový lebo to by bolo moc jednoduché násobenie momentu len vplyvom kolies!
Takže vidíte že vedomosti z klasickej fyyiky môžu pomôcť aj v predmete z konštrukcie vozidiel. A potom niekto povie "načo nám to bude veď to aj tak nikdy v živote nevyužijeme", ale túto odpoveď učiteľom veľmi dobre poznáte.
Takže prečo sme to kúrenie a ohrievanie robili?
A prečo nie, veď je to nová skúsenosť ktorá možno niekedy pomôže.
To je asi všetko k tomuto nápadu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ten otvor sme urobili na Tatre ktorá mala ísť za krátko do šrotu len tak či a ako to bude fungovať, takže o nič nešlo. Samozrejme, urobiť sme to nemuseli ale každá skúsenosť sa môže raz hodiť!
Príklad:
Keď sme sa reaz v škole učili až do noci a už sme nevedeli aj tie primitívne veci asi od únavy(vysokoškoláci to poznajú) tak sme nevedi ani za b... aký krútiaci moment bude na tom kolese keď to auto ich má 8? Niekto povedal že osminový a iný zas že taký ako na motore(samozrejme viem o účinosti). Ale nevedeli sme sa dohodnúť.
Potom ma napadol "zákon zachovania energie" a bolo to jasné! No predsa osminový lebo to by bolo moc jednoduché násobenie momentu len vplyvom kolies!
Takže vidíte že vedomosti z klasickej fyyiky môžu pomôcť aj v predmete z konštrukcie vozidiel. A potom niekto povie "načo nám to bude veď to aj tak nikdy v živote nevyužijeme", ale túto odpoveď učiteľom veľmi dobre poznáte.
Takže prečo sme to kúrenie a ohrievanie robili?
A prečo nie, veď je to nová skúsenosť ktorá možno niekedy pomôže.
To je asi všetko k tomuto nápadu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Do mých vozů se nic neline, já mám na všech mezi motorem a prostorem pro osádku nepropustné plechové přepážky...
Bohužel ve všech motorech v tatrách už od roku 1897, včetně toho krámu co má ten náš tuner se vyskytuje nějaký smradlavý olej, smradlavý benzín a to bys nevěřil, dokonce v nich probíhá i hoření a ty spaliny jdou z toho motoru normálně ven!!!
Bohužel ve všech motorech v tatrách už od roku 1897, včetně toho krámu co má ten náš tuner se vyskytuje nějaký smradlavý olej, smradlavý benzín a to bys nevěřil, dokonce v nich probíhá i hoření a ty spaliny jdou z toho motoru normálně ven!!!
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný