Šrotovné
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šrotovné
Ano, ja si o Logane myslím že pomer cena / výkon je vynikajúci, je to vlastne pomerne veľké auto.
Moje dôvody prečo by som ho nepoužíval sú nie kvôli tomu že "hanba", no skôr:
absencia zadného pohonu, no naopak na príťaž - predný pohon
slabé motory
V kombinácii s týmito nevýhodami neviem chodiť bokom cez zákruty pod plným plynom, také auto pre mňa neni auto
Moje dôvody prečo by som ho nepoužíval sú nie kvôli tomu že "hanba", no skôr:
absencia zadného pohonu, no naopak na príťaž - predný pohon
slabé motory
V kombinácii s týmito nevýhodami neviem chodiť bokom cez zákruty pod plným plynom, také auto pre mňa neni auto
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Šrotovné
Vzhled nezajímá, motory (u firemního auta) až na 2. místě, ale prý se v tom nedá sedět, takže taky nic pro mne. Kde se nedá pohodlně rozvalovat, protahovat a trávit dlouhé pracovní dny, to nestojí ani za štěk. Proto si mne z novějších aut získalo jenom Berlingo.
Re: Šrotovné
No mě je to celkem buřt, protože se na nové auto nikdy nezmůžu, ale docela mě s.re že všude kolem nás, se snaží omladit vozový park prostřednictvím finančních pobídek, jen u nás (v čechách) se tak děje prostřednictvím finančních restrikcí (10 tis. za přepis starého vozu). Tím že schválili odpočet DPH na manažerská auta se taky moc nevycajchlovali.
- Krieg
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 21 Mar 2008, 10:02
- Tatry, ktoré vlastním: 613, 600, 603-2, 805, 57b, 75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šrotovné
A nebude to náhodou tím, že našinec místo aby s tou finanční pobídkou koupil vůz domácí produkce a pomohl tak domácí ekonomice, raději koupí nějaký křáp z Asie, má prasečí radost z úspory a celá ta finanční pobídka se mine účinkem?
Re: Šrotovné
No já jsem měl především na mysli omlazení vozového parku.
Myslíš že v zahraničí se tak nebude dít (uznávám že asi v menší míře).
Zpecifikuj ,,křáp z Asie,,.
Jestli se nepletu tak spousta se jich už vyrábí v Evropě.
Myslíš že v zahraničí se tak nebude dít (uznávám že asi v menší míře).
Zpecifikuj ,,křáp z Asie,,.
Jestli se nepletu tak spousta se jich už vyrábí v Evropě.
- Krieg
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 21 Mar 2008, 10:02
- Tatry, ktoré vlastním: 613, 600, 603-2, 805, 57b, 75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šrotovné
Oním křápem z Asie myslím především pokusy Indů o jakási miniauta, čínské kopie Seatů a jiných vozů, které se u nás naštěstí moc nerozšířily (alespoň v tomhle mají lidé soudnost, když už ne u textilu, elektrospotřebičů, motorek atd.) a samozřejmě staré vozy korejské produkce.
Jistě, že k omlazení by takovou finanční injekcí došlo, ale pro její nepříznivé ekonomické dopady, na kterých jsme se shodli, že jinde jsou v menší míře, jsou jasným varováním, proč to nezavést.
Jistě, že k omlazení by takovou finanční injekcí došlo, ale pro její nepříznivé ekonomické dopady, na kterých jsme se shodli, že jinde jsou v menší míře, jsou jasným varováním, proč to nezavést.
Re: Šrotovné
Tak na Indy a Číňany jsem si ani nevzpoměl (asi proto že se u nás moc neuchytily).
Víc než neexistence finanční pobídky mě s.re ta finanční restrikce ( i když je mi jasné že pro vládu je to elegantní řešení jak se zbavit starých aut).
Víc než neexistence finanční pobídky mě s.re ta finanční restrikce ( i když je mi jasné že pro vládu je to elegantní řešení jak se zbavit starých aut).
- JáPavel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 513
- Dátum registrácie: 04 Aug 2006, 09:15
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra
- Bydlisko: Západ
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šrotovné
samozřejmě ,že je to elegantní řešení zbavení se starých vozů a především podpora prodeje vozů "domácí" produkce koncernu VW Audi Seat Škoda. Pokud mě paměť neklame ,tak i ten znak Škoda na koktávce se vyráběl ve Španělsku... Takže není nad český vůz... Jinak nevím ,že by se u nás oficiálně prodávaly vozy z produkce Indie a Číny.
- Krieg
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 21 Mar 2008, 10:02
- Tatry, ktoré vlastním: 613, 600, 603-2, 805, 57b, 75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šrotovné
Co se dá dělat, peníze se vybrat musí, zbavit se Stodvacítek apod. také, tak se učiní restrikce. Mně se to také nelíbí, protože se to dotkne veteránů na bílých číslech a tedy znemožní koupit si a občas provozovat třeba Barkas, Warťas nebo třeba Brouka (co je u nás, to jsou křápy napadené kutilem nebo veterány na zelených či odhlášené, zatímco v Německu to stojí pár euro a je na číslech i s platným STKčkem), ale co se dá dělat, nějak se záměr zbavit se 120ek provést musí a já nadáváním na záporné dopady restrikcí stejně nic nenadělám.
Oficiálně se u nás vozy z Indie a Číny naštěstí ještě neprodávají, ale zrovna nedávno se psalo, že chtějí Indové zaplavit Evropu těmi svými pidiauty za pusu a nebýt zde trh už přesycen ojetinami a novými vozy, možná i těm Číňanům by se podařilo se zde uchytit.
Oficiálně se u nás vozy z Indie a Číny naštěstí ještě neprodávají, ale zrovna nedávno se psalo, že chtějí Indové zaplavit Evropu těmi svými pidiauty za pusu a nebýt zde trh už přesycen ojetinami a novými vozy, možná i těm Číňanům by se podařilo se zde uchytit.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šrotovné
A proč by ten trh jako nemohli zaplavit? Máme přece kapitalismus, silnější vyhrává a slabší jde z kola ven. Krachuje banka? Tak ať padne na hubu... Tuším říká se tomu zákon džungle, nebo tak nějak mi to kdysi někdo na TP vysvětloval.
- ziza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 426
- Dátum registrácie: 12 Máj 2007, 10:56
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šrotovné
Ano Proč by jako nemohli? Přemýšlímpřemýšlím a stále nenacházím důvod. A to beru v úvahu i feudalismus, otrokářský řád a socialismus. Ledažeby... nějaká eurokomise? To zase má (bude) rozhodovat Jeho Výsost nebo nějaká parafráze SPK na pokyn ÚV xxxx strany co se mně má líbit? Proč smím jezdit tatrou, renaultem a embéčkem nebo "120" ne?jack napísal:A proč by ten trh jako nemohli zaplavit? Máme přece kapitalismus....
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 240
- Dátum registrácie: 11 Dec 2006, 13:21
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šrotovné
Vozy z produkce Indie se běžně prodávají. Mateřský závod je sice Korea, ale např. Hyundai Getz 1.1 (nevím jak jiné motorové verze) se vyrábí v Indii. Ono dneska je čím dál tím běžnější, že se vyrábí všude jinde, než odkud značka původně pochází a mnohdy to kolikrát je těžké i zjistit. Stále více a více se práce stěhuje do zemí s levnější pracovní silou a pokud je vyráběno ve velkých seriích moderními technologiemi s minimálním podílem lidského faktoru, je to prakticky jedno.
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Šrotovné
Podstatné, Jacku, je, že jsi na to nezapomněl. Takže ta depeše tehdy dopadla na úrodnou půdu. ¨
Momentálně sem občas tupé levičácké výšplechty vypouští už jen Luboš, kterého v tom ale nikdo chválabohu nebere vážně.
-------
Čínské Brilliance měl od počátku tohoto roku prodávat Charouz.
Momentálně sem občas tupé levičácké výšplechty vypouští už jen Luboš, kterého v tom ale nikdo chválabohu nebere vážně.
-------
Čínské Brilliance měl od počátku tohoto roku prodávat Charouz.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šrotovné
na mňa celá problematika "šrotovného" pôsobí dosť diletantsky,
ak to má podporiť produkciu domáceho automobilového priemyslu, neviem si akosi predstaviť, že nejaká rodina sa teda rozhodne konečne zbaviť svojej letitej Škody 105 S, na ktorú sa kedysi zmohla a dá ju zošrotovať a následne si kúpi trebárs VW Touareg s veľkorysým príspevkom štátu 2,5-3 tis. Eur..
a ešte k Lubošovi - som rád, že aj naďalej sem pridáva rôzne články a videá, čo som u neho vždy oceňoval a aj jeho príspevky v poslednej dobe sa myslím výrazne zmenili k lepšiemu, takže útok na neho v tomto vlákne mi pripadal akosi neprimeraný..
ak to má podporiť produkciu domáceho automobilového priemyslu, neviem si akosi predstaviť, že nejaká rodina sa teda rozhodne konečne zbaviť svojej letitej Škody 105 S, na ktorú sa kedysi zmohla a dá ju zošrotovať a následne si kúpi trebárs VW Touareg s veľkorysým príspevkom štátu 2,5-3 tis. Eur..
a ešte k Lubošovi - som rád, že aj naďalej sem pridáva rôzne články a videá, čo som u neho vždy oceňoval a aj jeho príspevky v poslednej dobe sa myslím výrazne zmenili k lepšiemu, takže útok na neho v tomto vlákne mi pripadal akosi neprimeraný..
- Krieg
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 162
- Dátum registrácie: 21 Mar 2008, 10:02
- Tatry, ktoré vlastním: 613, 600, 603-2, 805, 57b, 75
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šrotovné
Útok? Moje poznámka k příspěvku uživatele Luboš, proti kterému jinak nic nemám a ani jej neznám blíže než z příspěvků na tomhle fóru, neměla být ani náhodou útokem na jeho osobu, ale spíš popudem k zamyšlení nad jednou konkrétní větou. Rozhodně zde nechci (mj. už proto, že nejsem kmenovým tatraportalistou, ale jen čtenářem a občasným přispěvatelem, co se na víc věcí ptá než sám řekne) působit rozpory, hádky nebo jinak narušovat klidný běh fóra.
To je k tomuto odbočení už snad vše.
To je k tomuto odbočení už snad vše.
- Stevo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1180
- Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
- Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
- Bydlisko: Garáž
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šrotovné
Ondrej - max cena noveho vozu nesmie prekrocit 25k s DPH, takze az tak obrovsky vyber nemas. A napr pre mna je to super prilezitost zbavit sa stareho srotu a niekto z rodiny si moze kupit nove premiestnovadlo do prace...
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Šrotovné
Kriegu, nenech se rozhodit takovými nesmysly. Slušní lidi se prostě musí bránit. Jsem pokaždé vážně rozladěn, když sem zasloužilý zásobovač videi a články přidá pokleslý politický blábol.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šrotovné
D.A. tomu cos napsal, přece nevěříš ani Ty sám. Nebo si opravdu myslíš, že člověk může po přestřelce v diskuzi změnit své názory, postoje, neb sebe sama..?? To by byl ten život pěkně černobílej, ikdyž pravdou je, že převlékání kabátů je pro mnohé celoživotní hobby. Takže Tě chci ujistit, za vším co jsem kdy řekl, napsal si stojím. Je pravda, že předloni jsem byl zhnusený a došlo i k rozlučce s nějakým přispíváním - toto jsem porušil, zda to byl dobrý tah, nevím.D.A. napísal:Podstatné, Jacku, je, že jsi na to nezapomněl. Takže ta depeše tehdy dopadla na úrodnou půdu.........
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Šrotovné
Čemu přesně nerozumíš? Pamatuješ si to, nezapomněls. A o to šlo. Změnit názory nemusíš, ale korigovat své příspěvky můžeš. Udělal jsi to. Od té doby píšeš o technických věcech. Je to OK.
- francomk
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 277
- Dátum registrácie: 25 Mar 2008, 18:55
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Šrotovné
Pravda, rodina, ktorá sa kedysi ledva zmohla na škodovku, si dnes asi za príspevok od štátu ťažko kúpi nejaký luxus.ondrej napísal:na mňa celá problematika "šrotovného" pôsobí dosť diletantsky,
ak to má podporiť produkciu domáceho automobilového priemyslu, neviem si akosi predstaviť, že nejaká rodina sa teda rozhodne konečne zbaviť svojej letitej Škody 105 S, na ktorú sa kedysi zmohla a dá ju zošrotovať a následne si kúpi trebárs VW Touareg s veľkorysým príspevkom štátu 2,5-3 tis. Eur..
a ešte k Lubošovi - som rád, že aj naďalej sem pridáva rôzne články a videá, čo som u neho vždy oceňoval a aj jeho príspevky v poslednej dobe sa myslím výrazne zmenili k lepšiemu, takže útok na neho v tomto vlákne mi pripadal akosi neprimeraný..
S Lubošom máš pravdu, počas dlhej odmlky nad sebou asi pouvažoval. A preto sa mu ospravedlňujem, pretože dávnejšie som k nemu nebol veľmi ústretový.
Nie je to šrotovné nejak podmienené? Myslím, či tam nie je nejaká časová podmienka. Lebo ľahko sa stane, že si z toho nejaký "lobkári" spravia výnosný biznis. V susedných krajinách musí byť človek vlastníkom takéhoto auta tuším minimálne 1 rok
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní