
znovu sa zacina utocit na tatrovacku konstrukciu ako za pana kaberleho a nemu podobnym. tatrovku je jedinecna svojim podvozkom a motormi.

Nevím, co si o tom co píšeš mám myslet . Pouze musím napsat , že armáda je s těmito vozy spokojená, ti , co odporovali jsou překvapeni, a nechali se slyšet, že to je přesně to auto, co armáda chtěla. Minulý týden na probíhající Presentation day si všichni co se nechali svézt, nebo sami řídili novou Tatru 810 pochvalovali, s jakou lehkostí a pohodlím se toto vozidlo poradí s těžkým terénem terénního okruhu Tatraváckého polygonu. Drtivá většina odpověděla - že je překvapena , že to snad ani není možné že je to supr, projevili o toto vozidlo zájem i hasiči .roman123 napísal:neviem co si mam mysliet o novych"tatrovkach"v nasej armade.to nema s koncepciou tatrovky nic spolocne.tuhe napravy,motor made in usa.![]()
znovu sa zacina utocit na tatrovacku konstrukciu ako za pana kaberleho a nemu podobnym. tatrovku je jedinecna svojim podvozkom a motormi.
Vždycky tady v česko - slovenské republice, podle mě - správně existovala spolupráce více firem. A tak bylo možno půl motoru z TATRY 111 shlédnout v Pragovce V3S, S5T , motory z Liazu v Karosách, výrobky Pal magneton, autobrzdy Jablonec, ve všech vozidlech, a to , že dnes, v této složité době, se Tatře podařilo osadit českou armádu Tatrami, at už 815 i 810, je velký ůspěch. Ještě bych si přál, aby nový prezident jezdil v nové Tatře 603, a mohli bychom být spokojeni .Jozef napísal:Ja tiež. Je to taká V3S-ka a tá je tiež z polovice Tatra
Tady někdo fotil na repasi...Jozef napísal:Ja tiež. Je to taká V3S-ka a tá je tiež z polovice Tatra
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný