Strana 1 z 2

repase karburátorů SEDR T-613

Napísané: 21 Jan 2010, 16:48
od užívateľa Kamikzde
Provádím repasy karburátorů SEDR na T-613 výměnným způsobem. Pošleš starý dostaneš zrepasovaný. Cena 800 Kč včetně dobírky.

Re: repase karburátorů SEDR T-613

Napísané: 22 Jan 2010, 08:48
od užívateľa Roman Maďar
Zdar, čo všetko na tých karburátorch vieš zrepasovať?

Re: repase karburátorů SEDR T-613

Napísané: 22 Jan 2010, 13:29
od užívateľa brumbik
Taky by mě to zajímalo měl bych o tuto službu zájem můžete na sebe poslat nějaký kontakt?

Re: repase karburátorů SEDR T-613

Napísané: 22 Jan 2010, 15:19
od užívateľa Kamikzde
Kontrola všech trysek jejich hodnoty,výměna všech těsnění,seřízení škrtících klapek, výměna membrán,celkové umytí a odmaštění v mycí lázni celkové seřízení karburátoru včetně kontroly el.mag.odpojovače volného běhu naprázdno.

Re: repase karburátorů SEDR T-613

Napísané: 22 Jan 2010, 15:22
od užívateľa Kamikzde
Můj kontakt: e-mail Kamikzde@seznam.cz

Re: repase karburátorů SEDR T-613

Napísané: 22 Jan 2010, 18:25
od užívateľa Roman Maďar
a čo, ak sú vybehané klapky?resp hriadele klapiek?

Re: repase karburátorů SEDR T-613

Napísané: 22 Jan 2010, 22:29
od užívateľa radek
co když budou křivé příruby?

co když bude prohnuté víčko?

Re: repase karburátorů SEDR T-613

Napísané: 22 Jan 2010, 23:36
od užívateľa Roman Maďar
radek napísal:co když budou křivé příruby?

co když bude prohnuté víčko?
v takom pripade to nie je karburator, ale druhotná surovina, bratu :mrgreen:

Re: repase karburátorů SEDR T-613

Napísané: 23 Jan 2010, 18:55
od užívateľa ondrej
Kamikzde napísal:Kontrola všech trysek jejich hodnoty,výměna všech těsnění,seřízení škrtících klapek, výměna membrán,celkové umytí a odmaštění v mycí lázni celkové seřízení karburátoru včetně kontroly el.mag.odpojovače volného běhu naprázdno.
hm.. trocha drahé umytie karburátora...
Ako napr. opravuješ pomerne častú závadu "viaznutie chodu klapky 2. stupňa"?

Re: repase karburátorů SEDR T-613

Napísané: 24 Jan 2010, 23:32
od užívateľa Luboš
Taky bych měl několik párů na repasi, ale jak píší ostatní výše, pouhé umytí a výměna běžných těsnění to už nespraví...

Re: repase karburátorů SEDR T-613

Napísané: 25 Jan 2010, 14:07
od užívateľa etienne
Mozno trosku od veci, ale neviete o niekom, kto by mi vedel pozriet a pripadne nastavit DDSR?

Re: repase karburátorů SEDR T-613

Napísané: 25 Jan 2010, 20:31
od užívateľa ondrej
karburátory sa nastavujú spravidla ako posledné, až už máš všetko ostatné na motore OK - platí to?

Re: repase karburátorů SEDR T-613

Napísané: 25 Jan 2010, 21:37
od užívateľa Honzík
Ano s váznutím klapky druhého stupně jsem také měl potíže chvíli po promazání WD to chodilo a pak zase nic.Tak jsem to rozebral myslím osku a klapku.Odvrtal jsem šroubky chce to sehnat ty samé šroubky na zpětnou montáž a hlavně je správně navrtat.Většinou je prohnutá oska jak to nějací montéři montovaly.Nevím jestli to správně nazvu v prizmatech usadím osku a úchylkoměrem zjistím házivost.Vypadá to jako takové roztáhlé x jsou potřeba dva.Po vyrovnání a zpětné montáži vyzkouším uspěšnost a pak jen e jen správně montovat a na závěr správně roztemovat šroubky,aby ja motor nesežral.Vychozenou klapku jsem řešil mírným zvětšením vedení klapky a vložením bronz pouzdra a výstružníkem úpravu na daný rozměr osky. :shock:

Re: repase karburátorů SEDR T-613

Napísané: 26 Jan 2010, 14:34
od užívateľa Roman Maďar
Honzík napísal:Ano s váznutím klapky druhého stupně jsem také měl potíže chvíli po promazání WD to chodilo a pak zase nic.Tak jsem to rozebral myslím osku a klapku.Odvrtal jsem šroubky chce to sehnat ty samé šroubky na zpětnou montáž a hlavně je správně navrtat.Většinou je prohnutá oska jak to nějací montéři montovaly.Nevím jestli to správně nazvu v prizmatech usadím osku a úchylkoměrem zjistím házivost.Vypadá to jako takové roztáhlé x jsou potřeba dva.Po vyrovnání a zpětné montáži vyzkouším uspěšnost a pak jen e jen správně montovat a na závěr správně roztemovat šroubky,aby ja motor nesežral.Vychozenou klapku jsem řešil mírným zvětšením vedení klapky a vložením bronz pouzdra a výstružníkem úpravu na daný rozměr osky. :shock:
Väčšinou tomu stačí "mírně domluvit" blickami-sikovkami zatial to nesklamalo, je to repas jak noha :mrgreen:

Re: repase karburátorů SEDR T-613

Napísané: 01 Feb 2010, 16:01
od užívateľa Kamikzde
Jak jsem zjistil z vaších příspěvků ohledně repase karburátorů na T-613 tak jste pořádně si nepročetli moji nabídku respektive pomoc. Je samozřejmé ,že do repase patří také kontrola rovinnosti a další věci o kterých nemáte ani potuchy. Vše se musí provádět na stolici jest-li vám to něco říká. Nejsem amatér opravář a v nabídce kterou jsem dal tak tam na vše je pamatováno. A radím vám. Nehrabte se do věcí,kterým pořádně nerozumíte zvláště co se týče Tater.

Re: repase karburátorů SEDR T-613

Napísané: 01 Feb 2010, 22:43
od užívateľa radek
No, nabídku jsme si pročetli, o kontrole a odstranění mechanických vad karburátorů, zejména deformací odlitků a problémů opotřebených uložení hřídelek klapek tam opravdu slůvka není.... ale máte pravdu Kamikzde, stačí naleštit křišťálovou kouli a člověk hned zjistí, co vše je přesně předmětem té nabídky :wink:. Co se týká těch "potuch", vzhledem k věkovému průměru zdejších diskutérů nepochybuji, že od dob svého kojeneckého věku všechen zdejší lid moc dobře ví, co to ta stolice je, kor když je to oficiální lékařský termín....

Díky za radu nevyčíslitelné hodnoty, to je jasné že hrabat se v něčem, kor v Tatrách, mohou výlučně jen pomazaní jedinci, ostatním se to zapovídá, protože Tatra, to něco nadpozemského, jedinečného a k jejímu pochopení je třeba minimálně nadpřirozených sil....

A teď už vážně, sranda je sranda, ale..... co příště místo podobného příspěvku zkusit na dotazy o rozsahu prací prováděných v rámci té repase odpovědět přímo a kompletně, kdyby se tak stalo, zbytek tohoto vlákna by tu nebyl. Většina zdejších přispěvatelů opravdu nejsou adolescenti tunící doma na dvorku své olaminátované Š105S, ale lidé problematiky automobilové techniky dosti znalí, tater i karburátorů neméně, včetně jejich vad, poruch i nedostatků. Takže příště k tomu anonymnímu nicku doporuči vůči zdejšímu osazenstvu šetřit drobet jak "tuchami", tak radami zcela mimo sféru diskuze.......

P.S. Copak JSK, Solex je prostě Solex.... :wink:

Re: repase karburátorů SEDR T-613

Napísané: 01 Feb 2010, 23:11
od užívateľa Roman Maďar
Radku, ty ma chlape vždy tak pobavíš :mrgreen:

Re: repase karburátorů SEDR T-613

Napísané: 22 Máj 2010, 10:10
od užívateľa roman
Já jsem musel nechat opravit karburátor pro miláčka Spartaka. Pořád nedržel otáčky a tachák se po třetí přetáčí. Tak jsem zašel do Ocelotu v Žacléři, kde donedávna vyráběli škodovky 1203 a nechla jej zrepasovat. Vyměnili mi trysky. Dali novou hřidýlku atd. Po měsíci jsem si pro něj došel a zíral. Karburátor byl jak z výroby. Lesklý, zářil novotou. Myslím, že to nebyl on, co jsem donesl, ale to je fuk. Cena za celkovou repasi bez dvou kaček 1700. Kerpánek se mi rozšířily zorničky, ale již jej mám doma. Jen mě mrzí, až jej našroubuju do motoru, tak po otevření haupny bude karbec svítit. Okolí nechávám totiž v přirozené patině.

Re: repase karburátorů SEDR T-613

Napísané: 22 Máj 2010, 10:15
od užívateľa roman
Jéjda. Zapoměl jsem napsat, že mi v Ocelotu nabízeli i zrestaurování karbců na Tatru. Stolici maj a vše do karbce taky. Možná by někdo tuto službu uvítal.
Žacléř je cca 20 km od Trutnova směrem na Polsko. Je dobrý jim napsat mejl, páč tel. tam moc nejde.
Roman

Re: repase karburátorů SEDR T-613

Napísané: 06 Júl 2010, 20:05
od užívateľa Hanny1
Zdarec, potřeboval bych zrepasovat karbec 32 SEDR difuzor 22/24 co mám na Rapidu r.v. 89 motor Favorit. Děláš i toto? Zdenek Hanák, Vsetín,ČR. můj email: vs.ogar@centrum.cz