Strana 3 z 4

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 20:53
od užívateľa jaro805
tak uz len by trebalo auto dorobyt pritlak dopredu bud upravit tlak a prudenie vzduchu alebo poriadne zatazit predok . a pomohli by aj širsie kolesa do predu . ta potom auto by šlo ako pa masle.

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 21:27
od užívateľa Mojžo
jaro805: Prednášaš niekde svoje teórie? Prišiel by som si vypočuť viac z týchto fundovaných riešení.

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 21:28
od užívateľa Mojžo
Alebo aspoň v písanej forme sa niekde nenachádza prameň Tvojich konštrukčných návrhov? Písaná forma by bola asi lepšia, pretože toto Ti jednoducho išlo vždy a máš moju pochvalu, vždy si to so záujmom prečítam

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 21:36
od užívateľa vasa26
jaro805 napísal:bud upravit tlak a prudenie vzduchu
a mělo by to bájné kontury t 613 vzor 1968 či zakulacené M96 t 700?? kůpím :idea:

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 22:01
od užívateľa ondrej
jaro805 napísal:tak ma najprv zaujala t 700 gt a ta mala motor 4.5l tak som myslel si že niečo asi viete o tom ?
Niečo vieme - a vieme aj to, že čo sa o tomto aute môžeš dočítať na niektrých "odborných" stránkach na internete, je pravda asi tak z 10%.
Takže - odpoveď na svoju prvú otázku si dostal a bola ti aj nepriamo potvrdená. Tým by mala byť tvoja zvedavosť uspokojená a toto vlákno ďalej stráca opodstatnenie - a asi aj úroveň...

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 22:11
od užívateľa vasa26
já by jsem chtěl do tatry 5,8 l to by jsem byl king.

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 22:12
od užívateľa Roman Maďar
no idem si ho asui prečítať, znova, bo mi akosi tá úroveň, čo stráca, ušla :D

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 22:13
od užívateľa Roman Maďar
vasa26 napísal:já by jsem chtěl do tatry 5,8 l to by jsem byl king.
JO Vašek Luther King ???

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 22:17
od užívateľa Roman Maďar
cha ten podvozok z T815 z kasňou T613, to je machrovina, akeby to malo ešte aj Žilinské biturbo z Belazu, to by bola palba, najväčšie prekvápko od potopenia Bismarcka CHa

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 22:18
od užívateľa Roman Maďar
Odporúčam spaliny odvádzať vfýhradne plastovými trubkami -kvôli váhe :D

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 22:21
od užívateľa Roman Maďar
Poprosím moderátorov o založenie novej sekcie " Tatra-sci-fi, alebo kto strelí väčšieho Capa :D

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 22:26
od užívateľa vasa26
:lol: čim víc obsh tim víc tatrovák :lol:

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 22:29
od užívateľa Roman Maďar
vasa26 napísal::lol: čim víc obsh tim víc tatrovák :lol:
myslíš obsah púllitru ?

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 22:30
od užívateľa vasa26
Roman Maďar napísal:
vasa26 napísal::lol: čim víc obsh tim víc tatrovák :lol:
myslíš obsah púllitru ?
jj 3,5 litru a víc

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 22:52
od užívateľa bazilisak
RADKU , samozřejmě, že máš pravdu, :wink: , ten pojem unikátní jsem použil jako srovnání třeba sériové Tatry 700 na ateso tlumičích a bravurách 15 " kolech a tohoto úplně jinak se tvářícího automobilu ( velmi lehký, výkonný) , jeli možno toto automobilem nazvat. Prostě, přirovnal jsem to k době vzniku, přirovnal jsem to k sériovému autu, no a můj dojem byl , že " na Tatru " je to unikátní. Prostě jsem zaujatý, ne k přímo tomuto vozu, ale k Tatrám všeobecně, takže vlastně abych řekl na rovinu, ode mě, se nedá čekat ani nic jiného ani to že budu objektivní .

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 15 Dec 2009, 23:34
od užívateľa radek
Aha, takže pojem "unikátní" jsi myslel ve srovnání se seriovým podvozkem, stejným od M76 do M97. To pak ano, protože v celé éře podvozků T613 je to prakticky jedinná modifikace, která se projevila kladně a o něco posunula jeho vlastnosti kupředu, alespoň na úroveň západních sedanů osmdesátých let :D. Co je nutné udělat s podvozkem T613, aby byl funkční ve sportovním autě je už taky vyzkoušené a odladěné, stačí ho z auta úplně odstranit, nahradit civilizovanou konstrukcí a jízdní vlastnosti jsou v tu ránu někde úplně jinde, kdo nevěří, stačí se optat bratří Hajdušků, co obnáší naučit "T613" brzdit a zejména zatáčet, ještě ke všemu směrem kterým chce řidič :wink:

P.S. To co jsem v minulém příspěvku napsal poněkud obšírněji já, napsal už přede mnou stručně Jerry. To jen taková "technická připomínka" pro jedince, co se tu do něj tak zhruta pustili.... :wink:

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 16 Dec 2009, 00:16
od užívateľa Mirek
Zajímalo by mě, co je na McPhersonu a kyvadlové úhlové nápravě necivilizovaného.

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 16 Dec 2009, 00:37
od užívateľa bazilisak
Mirku, asi taky to, když dva dělají totéž, není to vždy totéž.... :mrgreen:
Tak mě těší, že jsem měl aspon kousek pravdy ....
Nemyslím si, že ty Tatry , jsou tak špatné, jak vypadají ....

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 16 Dec 2009, 07:58
od užívateľa MarekK
ak by ste jarovi 805ke dali odkaz napr. http://www.pelicanparts.com/cgi-bin/sma ... 8%33%29%20
alebo http://www.woessner-kolben.de/... tam si svoj problém určite "vyrieší"... :wink:
a sory páni, s tak výkonným motorom :wink: , sa nebude jazdit v zatáčkách stabilne, ale po "mojžovsky" :wink: ... takže nejaké úpravy podvozku ... :lol:

Re: Zväčšenie objemu

Napísané: 16 Dec 2009, 21:24
od užívateľa Mirek
bazilisak napísal:Mirku, asi taky to, když dva dělají totéž, není to vždy totéž.... :mrgreen:
To není moc sofistikovaná odpověď. Navíc z Radkovo příspěvku se mi jeví, že odsuzuje kompletní konstrukční schéma podvozku
radek napísal:stačí ho z auta úplně odstranit, nahradit civilizovanou konstrukcí a jízdní vlastnosti jsou v tu ránu někde úplně jinde