Papiere na T613, T613-2
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Papiere na T613, T613-2
Ahojte,
zhanam papiere na T613, pripadne T613-2, podmienkou je, aby boli "zive" a slovenske. Vedel by niekto pomoct ?
Otvaram to tu namiesto inzercie, lebo si o tom rad podiskutujem, takze dakujem za restecp pripadnych hnidopichov
zhanam papiere na T613, pripadne T613-2, podmienkou je, aby boli "zive" a slovenske. Vedel by niekto pomoct ?
Otvaram to tu namiesto inzercie, lebo si o tom rad podiskutujem, takze dakujem za restecp pripadnych hnidopichov
- Radinko
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 535
- Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
- Tatry, ktoré vlastním: svoje
- Bydlisko: doma
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Papiere na T613, T613-2
Ahoj,etienne napísal:...Otvaram to tu namiesto inzercie, lebo si o tom rad podiskutujem, takze dakujem za restecp pripadnych hnidopichov
ale veď ja nič nehovorím... vlastne áno, keď si o "tom" chceš podiskutovať. Tak teda diskutujme.
Budeš tie nepasujúce čísla na kasni prerážať?
Alebo ich s kusom kasne vyrežeš a ten "správny" kus zase privaríš?
Alebo "to" dáš do súladu iným spôsobom?
Na Kopčiansku pôjdeš na drzovku alebo sa "to" nejako vybaví?
Pochváliš sa s novým autom hneď ako "to" zrealizuješ, alebo áno?
Paráda, nabudúce by sme si mohli podiskutovať napr. o daňových únikoch, kupliarstve alebo "dobrovoľnom" darcovstve orgánov, čo povieš? Budem rád. A nie že to dáš do inzercie, radšej si niečo vymysli (teda chcel som povedať, nájdi opäť nejaký "dobrý" dôvod).
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Papiere na T613, T613-2
Mily Radinko,
tvoj pohlad je velmi jednoduchy, ponukam ti svoj. Predstav si ze niekde lezi funcna T613 bez platnych papierov a sucasne (nie na rovnakom mieste) "papiere" na ktore uz neexistuje fyzicky Tatra, komu tato situacia pomoze? A teraz si predstav ze niekto kupi "papiere" to znamena ze predavajuci ma prijem a za ten nakupi tovar s ktoreho budu platene dane a pokracujeme... kupujuci prihlasi Tatru na tieto to znamena ze zaplati poplatok za prihlasenie co je znovu danovy prijem, zaplati zakonnu poistku co je prijem z ktoreho su plateni zamestnanci poistovne ktori dalej nakupuju tovar atd. Nezabudni ze ak bude mat prihlasenu Tatru tak bude pre nu kupovat palivo co su spotrebne dane, kupovat nahradne diely atd.
Ak to rozvediem uplne, tak ak nahodou da "motivacny pripevok" na DI tak je to tiez len prijem pre konkretneho cloveka za ktory urobi nakup ktory bude nakoniec nejakym sposobom zdaneny. Je mozne ze na Tatre nakoniec havaruje a jeho organy budu pouzite na transplantaciu atd...
Vsetko toto je mozne len vdaka neustalemu toku kapitalu co je absolutny zaklad kapitalistickej spolocnosti, ak sa to budes snazit umelo zastavovat nicomu to v skutocnosti neprospeje
tvoj pohlad je velmi jednoduchy, ponukam ti svoj. Predstav si ze niekde lezi funcna T613 bez platnych papierov a sucasne (nie na rovnakom mieste) "papiere" na ktore uz neexistuje fyzicky Tatra, komu tato situacia pomoze? A teraz si predstav ze niekto kupi "papiere" to znamena ze predavajuci ma prijem a za ten nakupi tovar s ktoreho budu platene dane a pokracujeme... kupujuci prihlasi Tatru na tieto to znamena ze zaplati poplatok za prihlasenie co je znovu danovy prijem, zaplati zakonnu poistku co je prijem z ktoreho su plateni zamestnanci poistovne ktori dalej nakupuju tovar atd. Nezabudni ze ak bude mat prihlasenu Tatru tak bude pre nu kupovat palivo co su spotrebne dane, kupovat nahradne diely atd.
Ak to rozvediem uplne, tak ak nahodou da "motivacny pripevok" na DI tak je to tiez len prijem pre konkretneho cloveka za ktory urobi nakup ktory bude nakoniec nejakym sposobom zdaneny. Je mozne ze na Tatre nakoniec havaruje a jeho organy budu pouzite na transplantaciu atd...
Vsetko toto je mozne len vdaka neustalemu toku kapitalu co je absolutny zaklad kapitalistickej spolocnosti, ak sa to budes snazit umelo zastavovat nicomu to v skutocnosti neprospeje
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Papiere na T613, T613-2
Radinko: Prijemnu zabavu pri vybijani svojej depresie Have fun
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Papiere na T613, T613-2
Ale páni... Kapitalismus má svoje pravidla (neboť je provozován v demokratické společnosti) a do těch přerážení čísel na karoserii nepatří. Já vím, že se do dělá, Radinko ví, že se to dělá, Ergo_sum ví, že se to dělá a Etienne ví, že se to dělá. Ale Etienne, prozraď mi, o čem jsi chtěl diskutovat, když šmahem označíš Radinkův stav jako depresivní? To je nějaký nový způsob jak říct, "seru na Tebe, nemá cenu reagovat"?
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Papiere na T613, T613-2
Já chápu Etienna tak, že očekával reakce typu: "Přerazil jsem si před lety v.č. na Pionýrovi po dědečkovi, ale při evidenční kontrole mi na to přišli. Teď zrovna máme tady v Leopoldově pauzu od lepení pytlíků, tak sedím v knihovně a píšu. Dej si při přerážení pozor hlavně na to a na to..."
Normální sběr zkušeností, ne?
Normální sběr zkušeností, ne?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1006
- Dátum registrácie: 16 Dec 2004, 17:46
- Tatry, ktoré vlastním: ---
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Papiere na T613, T613-2
A Nedá sa náhodou vymeniť vozidlu karoséria (k tým dokladom bez auta)? To myslím že zákon dovoluje.
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Papiere na T613, T613-2
Palo: Nie, neda, pokial su moje reserse spravne, uz je to nemozne...
Ostatni: Napr. ceny za papiere, ich zohnatelnost a podobne.
Ladis: Ano, presne to som tym myslel. Ak ma niekto dost energie na to aby tu vypisoval niekolkoriadkovy prispevok, akokeby obhajoval peticiu za skladku v Pezinku, asi ma nejake depky a musi si ich vybit.
Ostatni: Napr. ceny za papiere, ich zohnatelnost a podobne.
Ladis: Ano, presne to som tym myslel. Ak ma niekto dost energie na to aby tu vypisoval niekolkoriadkovy prispevok, akokeby obhajoval peticiu za skladku v Pezinku, asi ma nejake depky a musi si ich vybit.
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Papiere na T613, T613-2
Ozaj, odkedy bol na T613 davany dlhy VIN - TMTxxx... ?
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Papiere na T613, T613-2
1986 (85) ?
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Papiere na T613, T613-2
Ladis: Mas pravdu, ja len nechapem zakony ktore v praxi nemaju ziaden prinos. Nerozumiem kde je problem ze nemozes znovu prihlasit auto ktore bolo odhlasene, nakoniec vo viacerych statoch EU je to mozne v USA napriklad nedavas znacky do depozitu ale auto odhlasujes a znovu prihlasujes ako potrebujes. Stat by s toho mohol mat bussines a bolo by to podla mna ovela "cistejsie" riesenie ako podporovat rozne nelegalne riesenia...
P.S. Ak mi tu bude niekto tvrdit ze zakon treba dodorziavat aj ked nie je dobry, tak mu odkazujem ze ak by to platilo tak tu dodnes mame zakon o "veducej ulohe komunistickej strany v spolocnosti" co bol tiez len zakon.
P.S. Ak mi tu bude niekto tvrdit ze zakon treba dodorziavat aj ked nie je dobry, tak mu odkazujem ze ak by to platilo tak tu dodnes mame zakon o "veducej ulohe komunistickej strany v spolocnosti" co bol tiez len zakon.
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Papiere na T613, T613-2
Uplny suhlas.
Mne sa nepaci hned niekolko zakonov a pravidiel co sa tyka aut:
- nemoznost opatovneho prihlasenia (pokial viem v CR to je mozne)
- extremne problemy pri vybavovani veteranskeho EVC (v CR nieje problem)
- neuveritelna byrokracia pri dovoze auta zo zahranicia (myslim ze tu sme na tom rovnako)
Nedavno bol medializovany jeden pripad mladej rodiny ktorej odcudzili auto. Ked sa nenachadzalo logicky ho odhlasili aby neplatili poistku. No - a auto sa po 6 mesiacoch naslo. Teraz im stoji 4 roku pred domom, lebo mu nevedia vratit EVC
Mne sa nepaci hned niekolko zakonov a pravidiel co sa tyka aut:
- nemoznost opatovneho prihlasenia (pokial viem v CR to je mozne)
- extremne problemy pri vybavovani veteranskeho EVC (v CR nieje problem)
- neuveritelna byrokracia pri dovoze auta zo zahranicia (myslim ze tu sme na tom rovnako)
Nedavno bol medializovany jeden pripad mladej rodiny ktorej odcudzili auto. Ked sa nenachadzalo logicky ho odhlasili aby neplatili poistku. No - a auto sa po 6 mesiacoch naslo. Teraz im stoji 4 roku pred domom, lebo mu nevedia vratit EVC
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Papiere na T613, T613-2
Předpokládám, že o tom, čemu všemu ve sbírce zákonů je těžké rozumět, by se dalo psát hodně dlouho a hodně zbytečně, tak od toho upustím
V ČR není možné znovu přihlásit vozidlo, které bylo z evidence odhlášeno, neboť k odhlášení je třeba doklad o tom, že vozidlo bylo ekologicky zlikvidováno nebo zaniklo (dopravní nehoda). Nebo myslíš přihlášení na veteránské RZ? České chromkové papíry by byly, ale z toho co jsi napsal ti asi budou k ničemu
V ČR není možné znovu přihlásit vozidlo, které bylo z evidence odhlášeno, neboť k odhlášení je třeba doklad o tom, že vozidlo bylo ekologicky zlikvidováno nebo zaniklo (dopravní nehoda). Nebo myslíš přihlášení na veteránské RZ? České chromkové papíry by byly, ale z toho co jsi napsal ti asi budou k ničemu
-
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 4117
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Papiere na T613, T613-2
Ladis: O ceskych chromkovych papieroch viem este jednych. Az tak CELKOM na nic by neboli, ale bolo by to extremne narocne. Totizto ak auto chcem prihlasit v SR, musim spravit COC, co by mohol byt dost problem za danych okolnosti.
Ale dakujem za ochotu.
Ale dakujem za ochotu.
- Ergo_sum
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 587
- Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Papiere na T613, T613-2
Tak prvy krat s tebou musim nesuhlasit, na Slovensku je vecsina auto odhlasena z dovodu ze nepresla povinnou vymenou SPZ v roku 2002. Vsetky boli vymazane z registra bez vynimky a bez potreby likvidacie alebo inych dokumentou. Mnohe naozaj z objektivnych dovodou nemohli prejst preregistraciou, dedicske konania, majitelia dlhodobo v zahranici, auta blokovane exekuciou atd. Otazka na uvazenie je preco nemohlo byt auto preregistrovane ked nemalo platnu STK alebo EK, nikde predsa nie je uvedene ze ako ma auto SPZ tak automaticky musis byt aj pouzivane...?ladis napísal:neboť k odhlášení je třeba doklad o tom, že vozidlo bylo ekologicky zlikvidováno nebo zaniklo (dopravní nehoda).
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Papiere na T613, T613-2
Ergo, kdyby jsi z té citace neustřihl první část věty, viděl bys, že píšu o ČR. Po nějakou dobu, bylo možno v ČR znovu přihlásit vozidlo, které bylo v určitém období odhlášeno, ale tato možnost již, pokud vím, zanikla. Pokud by tě to zajímalo, mohu ověřit, ale k řešení "slovenského problému" to nepomůže .
(Sám bych potřeboval RZ na čelní kolový nakladač a je mi jedno kterého státu EU budou )
(Sám bych potřeboval RZ na čelní kolový nakladač a je mi jedno kterého státu EU budou )
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 65 neregistrovaných