T613 speciál
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T613 speciál
Tome, ten Speciál z Krnepa je narychlo dělaný z totálního schátralého vraku, který znalec v roce 2004 ocenil asi na 2500 Kč (opravdu tam žádná nula nechybí), tak to podle toho samozřejmě vypadá.
Pepíčku, opravdu nechápu, v čem je nezbytně nutné k posouzení posezu auto řídit?? Ale kromě té dvanáctky, ve které jsem byl pouze vezen a supertatry, která už ani nejezdila, jsem už za svůj tatrovácký život řídil dobrých padesát, možná sto (já to nepočítal!) šestsettřináctek různých verzí, včetně S. Ale než nějakých drobných odlišností v provedení sedačky nebo ovládacích prvků na palubní desce, jsem si nikdy nemohl nevšimnout hlavně mnohem větších rozdílů v technickém stavu jednotlivých kusů. To je to, z čeho si vytváříte celkový dojem. Rozdíl nějakých 15 čísel na rozvoru (což může být někdy ku prospěchu, někdy naopak) nikdo na jízdních vlastnostech nepozná, pokud to nejsou stejně opotřebená a seřízená auta, což bylo reálné v dobách jejich největšího služebního nasazení, ale dnes při veteránském provozu to už dávno nepadá v úvahu.
Pepíčku, opravdu nechápu, v čem je nezbytně nutné k posouzení posezu auto řídit?? Ale kromě té dvanáctky, ve které jsem byl pouze vezen a supertatry, která už ani nejezdila, jsem už za svůj tatrovácký život řídil dobrých padesát, možná sto (já to nepočítal!) šestsettřináctek různých verzí, včetně S. Ale než nějakých drobných odlišností v provedení sedačky nebo ovládacích prvků na palubní desce, jsem si nikdy nemohl nevšimnout hlavně mnohem větších rozdílů v technickém stavu jednotlivých kusů. To je to, z čeho si vytváříte celkový dojem. Rozdíl nějakých 15 čísel na rozvoru (což může být někdy ku prospěchu, někdy naopak) nikdo na jízdních vlastnostech nepozná, pokud to nejsou stejně opotřebená a seřízená auta, což bylo reálné v dobách jejich největšího služebního nasazení, ale dnes při veteránském provozu to už dávno nepadá v úvahu.
Re: T613 speciál
Ondreji, ja se nemusim zuby nehty drzet sveho stanoviska, neb me Tatry jsou jsou provozuschopne a muzu porovnavat kratke s dlouhymi.ondrej napísal:a prestaňte už blbnúť s tými Speciálmi, dá sa to len ťažko čítať...
jasne, že je Special iný, ako terbárs "trojka", aj že longy sa na ceste správajú inak, ako krátke tatry, pre niekoho to však môžu byť rozdiely podstatné, pre iného zanedbateľné - a každý sa drží zubami-nechtami svojho stanoviska..
načo sa prieť o také kraviny!?
Re: T613 speciál
Luboš napísal:Tome, ten Speciál z Krnepa je narychlo dělaný z totálního schátralého vraku, který znalec v roce 2004 ocenil asi na 2500 Kč (opravdu tam žádná nula nechybí), tak to podle toho samozřejmě vypadá.
A to jsi vzal kde? Prosim ted o zcela vaznou odpoved. Odkud je ten special a kdo ho opravoval. Jsem zvedav na tvoji odpoved a jestli lzes jako dosud tak si te tady pekne podam.
Re: T613 speciál
Velky hovno Lubosku. Seres si jen do huby.Luboš napísal:
Pepíčku, opravdu nechápu, v čem je nezbytně nutné k posouzení posezu auto řídit?? Ale kromě té dvanáctky, ve které jsem byl pouze vezen a supertatry, která už ani nejezdila, jsem už za svůj tatrovácký život řídil dobrých padesát, možná sto (já to nepočítal!) šestsettřináctek různých verzí, včetně S. Ale než nějakých drobných odlišností v provedení sedačky nebo ovládacích prvků na palubní desce, jsem si nikdy nemohl nevšimnout hlavně mnohem větších rozdílů v technickém stavu jednotlivých kusů. To je to, z čeho si vytváříte celkový dojem. Rozdíl nějakých 15 čísel na rozvoru (což může být někdy ku prospěchu, někdy naopak) nikdo na jízdních vlastnostech nepozná, pokud to nejsou stejně opotřebená a seřízená auta, což bylo reálné v dobách jejich největšího služebního nasazení, ale dnes při veteránském provozu to už dávno nepadá v úvahu.
- 603-1 pepa
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 225
- Dátum registrácie: 16 Júl 2005, 14:08
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T613 speciál
Nereagoval jsem na posouzení posezu. Myslím, že nemá cenu řešit věc na kterou má každý z nás jiný názor.Luboš napísal:Tome, ten Speciál z Krnepa je narychlo dělaný z totálního schátralého vraku, který znalec v roce 2004 ocenil asi na 2500 Kč (opravdu tam žádná nula nechybí), tak to podle toho samozřejmě vypadá.
Pepíčku, opravdu nechápu, v čem je nezbytně nutné k posouzení posezu auto řídit?? Ale kromě té dvanáctky, ve které jsem byl pouze vezen a supertatry, která už ani nejezdila, jsem už za svůj tatrovácký život řídil dobrých padesát, možná sto (já to nepočítal!) šestsettřináctek různých verzí, včetně S. Ale než nějakých drobných odlišností v provedení sedačky nebo ovládacích prvků na palubní desce, jsem si nikdy nemohl nevšimnout hlavně mnohem větších rozdílů v technickém stavu jednotlivých kusů. To je to, z čeho si vytváříte celkový dojem. Rozdíl nějakých 15 čísel na rozvoru (což může být někdy ku prospěchu, někdy naopak) nikdo na jízdních vlastnostech nepozná, pokud to nejsou stejně opotřebená a seřízená auta, což bylo reálné v dobách jejich největšího služebního nasazení, ale dnes při veteránském provozu to už dávno nepadá v úvahu.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T613 speciál
Miloši, takhle se s tebou vůbec nebudu bavit! Začni se laskavě chovat slušně nebo se na tebe každý vykašle.
Na to auto jsem si tehdy prolistovával znalecký posudek, a když mi řekneš číslo kastle, tak bych tu někde měl mít poznamenanou i přesnou odhadní cenu.
Na to auto jsem si tehdy prolistovával znalecký posudek, a když mi řekneš číslo kastle, tak bych tu někde měl mít poznamenanou i přesnou odhadní cenu.
Re: T613 speciál
Pockej, pockej. Mluvis o konkretnim aute z Krnepa, jedinem momentalnim na prodej. Povez tedy hezky foru co o tomto konkretnim kusu vis, nebot jsi uz neco podstatneho napsal, nebo-li nakousnul.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T613 speciál
Miloš, je však možné, že niekto si tie rozdiely ani nevšimne, alebo nie sú pre neho podstatné - asi to som chcel povedať...miloš bukáček napísal: ..Ondreji, ja se nemusim zuby nehty drzet sveho stanoviska, neb me Tatry jsou jsou provozuschopne a muzu porovnavat kratke s dlouhymi.
Inak k tejto Speciálovskej debate - troška odbočím - iba jedenkrát som videl chromku s klimatizáciou, mala zelené sklá, el. okná a zvláštnu palubovku bez kastlíku a v strede prelis pre hodinky VDO - originál. Auto patrilo jednej kamarátke, pokiaľ jej ho neukradli...
Neviete niekto ešte o voze v takejto výbave? Zachoval sa ešte takýto voz??? Mal by som záujem aspoň o takúto palubovku...
Re: T613 speciál
Ja vim. Sveho casu jsem sem daval i fotku.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T613 speciál
co vis? ze take bolo, alebo aj, kde sa take teraz nachadza?
Re: T613 speciál
Takova je 10 km od meho bydliste.
Re: T613 speciál
hodiny Jaegger. fotku jsem sem daval.
Re: T613 speciál
jinak otazka pro Lubose trva,aby jsme to nezakecali
- IRONCLAD
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 319
- Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
- Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
- Bydlisko: Bohumín
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T613 speciál
michal heky napísal:IRONLANDe, už dvakrát jsem tu psal, že jsem speciálem nejel, tak proč se mě na to probůh ptáš potřetí? Znovu opakuju, že s longama jsem jezdil. A ty čtyři vykřičníky v řadě si mám v tvém příspěvku vyložit tak, že na mě imaginárně řveš?
Tak za 1. Za to že jsem přehlídil to že jsi se speciálem nejel se OMLOUVÁM, ale posuzoval jsi to jak kdyby jsi s ním jezdil. 2. A pokud nepoznáš rozdíl v chování mezi longem a kratkou TATROU,tak to zřejmě o něčem vypovídá. Zkus vyjet třeba někde na delši projéžďku a zkus si s oběma řiznout sem tam zatáčku. !!! Pokud ani tak nerozeznáš rozdíl, tak popros někoho kdo je na tom řidičskými schopnostmi lépa ať tě proveze. 3. otázka co je imaginární řev ????? A co kdybych tam dal ty vykřičníky 3 ?????
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T613 speciál
hoď mi nejaký bližší popis, prípadne fotky ak máš, na súkromnú správu...miloš bukáček napísal:Takova je 10 km od meho bydliste.
Re: T613 speciál
To vis, ze mam fotku.Ale neni to jen obycejna 613? abych nemrhal casem.
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T613 speciál
no - to musíš vedieť ty..
Re: T613 speciál
dam sem fotku a ty rekni jestli je to ono. Ja vim, ze je to vzacnost, ale co na to ostatni?
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T613 speciál
Hmm, taky myslím, že je T613 jako T613, mezi MiL a trojkou moc rozdílů není, řídí se to prakticky stejně a doufám, že mi Ironclad za moji řidičskou nezkušenost nepřijde sebrat řidičák.
Jeden z tempomatů, co mi přivezl Heky skončil v Citroenu XM, druhý nevím v čem. Etienne asi myslel ten na přiložené fotografii (aspoň jsem našel foťák). Taky žádný zázrak, dávalo se to do VW. Za jedinou výhodu proti tomu, co se tam dává teď, považuji to, že se dá nastavit i rychlost vyšší než 180km/h. Kdyby někdo mohl nafotit jak je to nabastlené na ovládání karburátorů, budu rád.
Jeden z tempomatů, co mi přivezl Heky skončil v Citroenu XM, druhý nevím v čem. Etienne asi myslel ten na přiložené fotografii (aspoň jsem našel foťák). Taky žádný zázrak, dávalo se to do VW. Za jedinou výhodu proti tomu, co se tam dává teď, považuji to, že se dá nastavit i rychlost vyšší než 180km/h. Kdyby někdo mohl nafotit jak je to nabastlené na ovládání karburátorů, budu rád.
Re: T613 speciál
je to tohle co hledas?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 20 neregistrovaných