T613 speciál

Čo jednému chýba, iný môže mať...
Terry

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa Terry » 25 Mar 2008, 11:37

tom napísal:Ahoj, nevíte někdo, kde by se dala sehnat T613 speciál v dobrém stavu a za cenu, která tomu stavu odpovída? Pořád pátrám a ne a ne najít.
Čau koukni se na 3w.tatra-krnepo.cz, tam je jedno "esko" za 420 000 Kč, jeho stav te ceně dle mého názoru odpovídá.

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa ladis » 25 Mar 2008, 12:14

Ironclade přečti si to znovu (a kdyby ses nudil můžeš mi ukázat, kde někdo tvrdí, že mezi krátkou a dlouho nejsou rozdíly; o pár stran dříve se dočteš akorát o jejich (bez)významnosti pro toho kterého přispěvatele). A zvlášť si přečti co psal Ondrej v pondělí, 24 Mar 2008 21:10. Naposledy - je mi úplně jedno jaké rozdíly vidíš mezi krátkou a dlouhou tatrou, pro mne nejsou podstatné, a ti pro, které podstatné jsou už se snad dohodli.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa Luboš » 25 Mar 2008, 15:36

Standa napísal:Tak Lubosi, jak je to s tim znaleckym posudkem versus Special v Krnepu?
O to auto jsem měl kdysi také zájem, tak jsem si SLUŠNĚ od druhé strany vyžádal znalecký posudek, ten jsem si prostudoval, vše tam bylo řádně popsáno, spočítáno a ohodnoceno, a poté jsem ho SLUŠNĚ vrátil. Co více ti k tomu mám psát? To auto v tehdejším stavu bylo oceněno na částku o dva řády nižší, než za kolik se dnes nabízí v Krnepu. Pokud někoho zajímá částka na halíř přesně (proč proboha? K čemu vám to bude?), jsem ji schopen téměř jistě ve svých materiálech vyhledat, ale potřebuju nějaký identifikační znak (nejlépe VIN), jinak po tom jenom pro vaše krásný oči pátrat nebudu, na to je můj čas příliš drahý.

Standa
Diskutujúci
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 13 Nov 2006, 12:50
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Dobris
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa Standa » 25 Mar 2008, 16:02

Na Speciala, ktery se momentalne prodava v Krnepu si zadny znalecky posudek mit nemohl, protoze na nej nikdy neexistaval. Mozna si mohl mit posudek na jednoho ze tri specialu, ktere se tenkrat drazily. Ale tento neni jeden z nich.
Tak je to tedy je?. Jinak opet pro Tebe typicka odpoved, vsechno pekne uhrat do ztracena.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa Luboš » 25 Mar 2008, 16:36

Já se nestačím divit! To auto je přes dvacet let staré, nikdo není schopen přesně doložit jeho historii ani ujeté km, je zcela jisté, že prvním majitelem byla státní instituce a dnes patří soukromému subjektu (který ho, předpokládám, neukradl), ale náš milý Standa, všeználek a mistr světa si je naprosto jistý, že to auto nikdy nikdo ani neocenil! No to je vrchol! :roll:

Standa
Diskutujúci
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 13 Nov 2006, 12:50
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Dobris
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa Standa » 25 Mar 2008, 16:47

Jinou odpoved jsem od Tebe ani necekal :D Historii tohoto vozu a asi 90% dalsich specialu znam velmi dobre.Jsem take vseznalek ne :lol:

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 25 Mar 2008, 16:52

hlavne ty ujete kilometry jsou pri zakladani sbirky veteranu veledulezite......... :lol:

Užívateľov profilový obrázok
IRONCLAD
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
Bydlisko: Bohumín
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa IRONCLAD » 25 Mar 2008, 18:00

ladis napísal:Ironclade přečti si to znovu (a kdyby ses nudil můžeš mi ukázat, kde někdo tvrdí, že mezi krátkou a dlouho nejsou rozdíly; o pár stran dříve se dočteš akorát o jejich (bez)významnosti pro toho kterého přispěvatele). A zvlášť si přečti co psal Ondrej v pondělí, 24 Mar 2008 21:10. Naposledy - je mi úplně jedno jaké rozdíly vidíš mezi krátkou a dlouhou tatrou, pro mne nejsou podstatné, a ti pro, které podstatné jsou už se snad dohodli.

ladisi : Na tebe už nemá smysl ani reagovat :lol: :lol: Ne jen že převracíš diskuzi a snažíš se to uhrát někde,kde by ses mohl chytat, ale dokonce si ani nepamatuješ co píšeš ! Podívej se par stran zpátky a sám záhy zjistíš jaké voloviny jsi psal. Nemám potřebu se tebou vůbec zaobírat a reagovat na nesmysly,které mě tak pouze iritují. Myslím že kdybych tady napsal cokoli,tak ty budeš okamžitě reagovat a spochybňovat mé příspěvky. A proto jak se říká srážka s volem bolí :lol:

Užívateľov profilový obrázok
tom
Diskusný nováčik
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 23 Mar 2008, 22:45
Tatry, ktoré vlastním: T613-3 (1:1)
T815 GTC (1:43)
T815 hasiči (1:43)
Bydlisko: Morava
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa tom » 25 Mar 2008, 22:13

A když se tak rádi hádáte o rozdílech, tak co Speciál a Kabriolet. Je tam rozdíl jen ve střeše a spevněné podlaze a nebo je tam ještě nějaký bonus navíc. Už to bude tak rok, co jsem slyšel o Kabrioletu na prodej za 1 000 000 ,- Kč :shock: , tak ať víme do čeho jdeme, když se něco takového ještě naskytne :D

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa Luboš » 25 Mar 2008, 22:48

Tak předně, je to landaulet, žádný kabriolet a ta hrůza, co jeden pražský podnikatel nabízel k prodeji, je replika vzniklá uříznutím střechy jednoho Speciálu. Byla tu sice snaha vydávat to za originál, ale tomu snad nikdo nevěřil. Kdyby ta nabídka byla myšlena vážně a skutečně se někdo nachytal, tak milion korun už by bylo zřejmě klasifikováno jako škoda velkého rozsahu a tady už trestní zákon udává sazbu 5 až 12 let natvrdo. :shock:

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa ladis » 25 Mar 2008, 23:33

Těžko říct jestli je automatická převodovka bonus ;-)

Kilometrový proběh, základ každé sbírky veteránů! Tak aspoň fota přístrojových desek tří dražených speciálů. Omluvte sníženou kvalitu záznamu.
Prílohy
dsc00428.jpg
dsc00433.jpg
dsc00439.jpg

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 26 Mar 2008, 13:16

Anebo Tome, muzes taky koupit speciala v takovemto stavu za 70 000 a postupne si ho zrenovovat do stavu puvodniho. Upozornuji Te vsak,ze cena suverene prevysi i tech 420 000 z Krnepa a nejaky rok Ti to bude trvat nez se poprve svezes.
Lubos: take k tomuto kusu nebyl vystaven zadny posudek.........................

Užívateľov profilový obrázok
IRONCLAD
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 319
Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 23:36
Tatry, ktoré vlastním: dle nálady
Bydlisko: Bohumín
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa IRONCLAD » 26 Mar 2008, 13:35

Tak jak je to s tím posudkem. Zajímalo by mě to osobně taky. Hlavně jak vypadá a kdo to posuzuje ?

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 26 Mar 2008, 23:20

neni tam toho proti 613 -3 uplne malo.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 27 Mar 2008, 00:44

Prosim Lubose o opetovne vyjdreni se ke Specialu prodavanym Krnepem dle neho spichnutym horkou jehlou...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa Luboš » 27 Mar 2008, 00:56

Miloši, pokud jsi ho sám viděl, tak jsi viděl. Nejsi malé dítě, co spatřilo takové auto poprvé v životě, tak co bych se k tomu dál vyjadřoval...? Vyloženě šrot to není, ale k autu po profi renovaci to má taky na hony daleko a není to jen můj názor, že takovou hodnotu to prostě (zatím?) nemá.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 27 Mar 2008, 01:02

Luboš napísal:Tome, ten Speciál z Krnepa je narychlo dělaný z totálního schátralého vraku, který znalec v roce 2004 ocenil asi na 2500 Kč (opravdu tam žádná nula nechybí), tak to podle toho samozřejmě vypadá.
Zajima me vyjadreni k tomuhle......svinstvu.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 27 Mar 2008, 03:07

profirenovace stoji mily Lubosi od 700 do 800 tisic........................
Na takovy cumak je hrich se divat........ po pul osme vecer...

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa D.A. » 27 Mar 2008, 07:29

Chcete posudek sedláka?

Na základě POUZE fota 353_org.jpg musím konstatovat, že co by se ještě dalo přenést přes srdce na šestsettřináctce za, řekněme, 49000,- Kč, by mi za půl mega působilo mdloby při každém nakouknutí, nejen po půl osmé večer ;-). Mám na mysli např. kouzelně nelícující obvodovou lištu - blatníky kontra kapota, a to ještě na pravé straně o hodně víc, než na levé. Dále namátkou nedoladěná poloha stěračů, mléčné vyšisované kryty blinkrů...
Jak říká Radek, je to asi takové to osobité kouzlo rozmatlaného Chemoprénu v kastlíku. No nekupte to!

Pokud takto vypadá na první pohled auto po "polo(?)profi" renovaci, tak jízdní zkoušky bych se raději s díky vzdal, protože to vypovídá o pečlivosti autora.

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: T613 speciál

Príspevok od užívateľa miloš » 27 Mar 2008, 11:18

Podotykam pro sirokou verejnost, ze Krnepo se na renovaci tohoto vozu nepodilelo.
DA: 2 pytliky kafe to stat uz nebude nikdy, ani kdyby to bylo Illy.

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných