Strana 1 z 2

zhanam nejake zvukove nahravky motora t613 al. videa

Napísané: 06 Sep 2007, 18:54
od užívateľa Lukáš_613
zhanam nejake zvukove nahravky motora t613 al. videa. Ak niekto nieco mate prosim vas dajte mi vediet. Co su na tatraportali mam. dik

Napísané: 06 Sep 2007, 18:58
od užívateľa Sedo
Etienne, ak by si vyhrabal vtedy ten brutal odpich pod dialnicnym nadjazdom (vtedy jak sme natacali to video na 1. aprila) nebolo by zle ;)

caw

Napísané: 07 Sep 2007, 13:19
od užívateľa Lukáš_613
ma niekto nieco ??????

Napísané: 13 Sep 2007, 08:56
od užívateľa Lukáš_613
asi nikto nic :evil:

Napísané: 13 Sep 2007, 09:00
od užívateľa Štěpán---
Napiš co přesně chceš, možná že to někdo nahraje :D

Napísané: 14 Sep 2007, 18:08
od užívateľa Lukáš_613
Stepanovi: To je jedno hocijaky zvuk alebo video. moze byt aj napr. zvuk motora na volnobehu je jedno...

Napísané: 15 Sep 2007, 00:34
od užívateľa Luboš
Tak dobře, motor E1/I na volnoběh. Ale schválně si tipni, co to tam klepalo a proč to tolik kouřilo. :)

Lubosovi

Napísané: 16 Sep 2007, 11:10
od užívateľa Lukáš_613
Vynikajuce, dakujem moc, mate este daco ?? taketo videjka alebo zvuka ????

Ten klepot newem co je. ani ten dym, alke necham sa poucit

Napísané: 16 Sep 2007, 15:01
od užívateľa Jerry
Luboši asi Ti tam buší vahadla ventilů nadměrnou silou... Že by velké vůle, no že se nestydíš, takhle provozovat motor... :twisted:

Napísané: 16 Sep 2007, 19:42
od užívateľa Maxono
To je v pozadí nejaká zbíjačka či iný mechanizmus?!

Napísané: 16 Sep 2007, 21:10
od užívateľa Luboš
No Jerry byl asi neblíže. Nechal jsem "odborníky" v servisu seřídit ventily a takto vypadá jejich draze placená práce. Motor v tomto řežimu běžel dokupy asi 30 minut a výsledek je úplně vydřená jedna sací vačka a zničené vahadlo. Hold když v našem státě může dělat automechanika i totální debil, tak to kolikrát ani jinak končit nemůže... :?

Napísané: 17 Sep 2007, 13:41
od užívateľa Lukáš_613
Lubosovi: Mate este taketo nahravky ????

Napísané: 17 Sep 2007, 16:56
od užívateľa Luboš
Asi ne, ikdyž někde bych tu mohl mít ještě jedničku s děravým výfukem... :lol:

Do konce září snad budu mít tenhle motor zpět v autě a pokud na to nezapomenu, tak ti nahraju správný chod pohonné jednotky E1/I.

Napísané: 17 Sep 2007, 20:56
od užívateľa Štěpán
E1/1 start

Napísané: 17 Sep 2007, 21:46
od užívateľa doktor 613
Opravdu skvělá nahrávka Luboši, bohužel některé tóny jsou falešné, řekl bych přímo destruktivní. Prosím Tě na ty odborníky si narazil kde, píšeš, že oprava byla luxusně ohodnocena a pak představení na 30 minut. Hold v našem státě si nechali lidi „opravit“ auto u debilů a klasik by dodal, zbyli oči pro plač! Otázka zní: Značkoví či neznačkoví odborníci.

Napísané: 17 Sep 2007, 21:55
od užívateľa PETR 613
Svazarm

Napísané: 17 Sep 2007, 22:30
od užívateľa Luboš
Svazarm ne, ale údajně ten motor neviděli poprvé... Bohužel značka už není, tak nejsou ani značkoví odborníci, ale copak se základní údržba motoru tatra něčím tak zásadně odlišuje od jiných?

Napísané: 17 Sep 2007, 23:29
od užívateľa Jerry
No samozřejmě, ono totiž vůle na Tatře zarazí mnoho lidí ("To je jako tuning, nastavit takhle malý vůle?" a jiné...) Každej člověk co dělá konfekci, prostě seřídí sací na 0,15-0,20 a výfukový na 0,20-0,35 je to nejčastější nastavení. A příručku na 613 má málokerej servis. :idea:

Napísané: 18 Sep 2007, 09:16
od užívateľa Michal B.
Problém je v tom, že T613 vůbec ventilovou vůli nemá mít 0,1 mm, ale obdobnou ostatním motorům. Jenže skutečnou ventilovou vůli jen těžko někdo změří, a tak se měří vůle mezi vačkou a vahadlem a tato vůle musí být zákonitě v poměru ramen, na kterých působí ventil a vačka, úměrně menší. A chyba nastává v tom, že pojem ventilová vůle je tak zažitý, že i sám výrobce Tatry ho používá v dílenské příručce, kde uvádí, že ventilová vůle má být 0,1 mm. Budeme-li hákliví na přesné formulace, je tento výrok chybný a zavádějící.

A to nemluvím o tom, že pokud mají vahadla vlivem běžného opotřebení v sobě žlábek, pak není ani možné vůli nastavovat podle měrky 0,1mm, neboť k rozměru měrky se přičítá hloubka žlábku, a tudíž by pak vůle byla příliš velká. Vyžaduje to tedy jisté specifické zkušenosti (které se těžko přebírají z běžné konfekce), aby vůle byla nastavena optimálně.

Napísané: 18 Sep 2007, 09:58
od užívateľa Štěpán---
Doporučte mi prosím někoho, kdo mi ventilové vůle dobře nasaví. Pokud možno na moravě. Dík