Strana 2 z 3

Napísané: 19 Aug 2007, 19:54
od užívateľa Lukáš
napr. pri 3000 ot/min znamena pri 3.909 vacsiu rychlost ako pri 3.15 ?? 3.15 malo za nasledok asi znizenie spotreby neviem :roll:

Napísané: 19 Aug 2007, 20:08
od užívateľa vasa26
Luboš napísal:Ten motor se označoval prostě T613, T613E atd. jsou už odvozené verze. Výrobní číslo vyražené na štítku a karburátory DDSR měly jen motory někdy do roku 1976, později byly osazovány modernější karburátory EDSR a výrobní číslo, konečně v souladu s předpisy, bylo vyráženo přímo na motor.
V souladu s dnešními předpisy musí být výrobní číslo vyraženo na bloku motoru!!,bez vyjímek...což T613 nesplňuje,holt blok neni vidět..co dnes spousty proškolených (nad)- techniků specialistů na STK ani neví :lol:

Napísané: 19 Aug 2007, 21:34
od užívateľa Jerry
Lukáš napísal:napr. pri 3000 ot/min znamena pri 3.909 vacsiu rychlost ako pri 3.15 ?? 3.15 malo za nasledok asi znizenie spotreby neviem :roll:
Tak to myslíš úplně opačně. Nejvyšší rychlost by si dosáhnul s difem 1 (tedy převod 1:1), ale asi by si se ani nerozjel... Ty čísla, co tu lítají jsou převodový poměry, tedy 1:3,909 a 1:3,15 . Z toho vyplývá, že čím je to číslo za 1: (jedna ku)větší, tak je větší převod (z toho plyne i větší záběr) a nižší maximální rychlost. Kapišto Kápo??

Napísané: 20 Aug 2007, 01:40
od užívateľa Eda
Luboš napísal:Počkej Edo, to nějak přeháníš. K dosažení převodového poměru 1:3,15 je potřeba 13/41 zubů, pro poměr 1:3,909 pak 11/43 zubů, dohromady to míchat samozřejmě nejde... :lol:
No to je mi jasne. Precti si to znovu. Mel jsem na mysli long/short, strikacka/karbec, 4q/5q . . . s různými diferenciály.

BTW. má někdo zkušenost s 5q a 3,9 diferákem? v SOS mají nové 3,9 a někdo mi říkal že by to zkusil s novým 3,9. Myslím, že se to bude moc točit na dálnici.

Napísané: 20 Aug 2007, 09:45
od užívateľa Lucián
Mě by zajímaly počty zubů u převodu 3,54, neví někdo?

Napísané: 20 Aug 2007, 12:58
od užívateľa Lukáš
Jerry napísal:
Lukáš napísal:napr. pri 3000 ot/min znamena pri 3.909 vacsiu rychlost ako pri 3.15 ?? 3.15 malo za nasledok asi znizenie spotreby neviem :roll:
Tak to myslíš úplně opačně. Nejvyšší rychlost by si dosáhnul s difem 1 (tedy převod 1:1), ale asi by si se ani nerozjel... Ty čísla, co tu lítají jsou převodový poměry, tedy 1:3,909 a 1:3,15 . Z toho vyplývá, že čím je to číslo za 1: (jedna ku)větší, tak je větší převod (z toho plyne i větší záběr) a nižší maximální rychlost. Kapišto Kápo??
Diky Jerry, tak to potom na 3.15 je rozbiehanie na jednotke je ako na 3.909 na dvojke ???

Jerrymu

Napísané: 20 Aug 2007, 18:26
od užívateľa Lukáš_613
Jerrymu: Dik za odpoved. to s tym zrychlenim som myslel obrazne. tym lepsim zaberom mate na mysli lesiu akceleraciu ??

Napísané: 20 Aug 2007, 19:35
od užívateľa Jerry
Tak tak, pálí Ti to

Napísané: 21 Aug 2007, 12:16
od užívateľa Lukáš_613
jerrymu: viete ake maju zrychlenia jednotlive modely ????

Napísané: 21 Aug 2007, 14:57
od užívateľa radek
Proměnlivé, podle toho jak se zrovna povedlo složit a odbrzdit motory....

Napísané: 21 Aug 2007, 21:42
od užívateľa Lukáš_613
dake hodnoty pls :?:

Napísané: 02 Sep 2007, 17:58
od užívateľa Lukáš_613
no asi sa nedockam. :cry:

Napísané: 02 Sep 2007, 18:14
od užívateľa tomas
Ak chces pribliznu rychlost, tak som na to kedysi spravil jeden skriptik - http://www.t613.sk/v2/index.php?wiew=html/rychlost.php

Inak su tusim uvedene rychlosti na jednotlive prevody pri 1000 ot. aj v servisnej prirucke, len uz neviem v ktorej.

Napísané: 02 Sep 2007, 19:15
od užívateľa Lukáš_613
tomass: dik

Re: rozmery 613-1

Napísané: 14 Feb 2008, 09:47
od užívateľa Lukáš_613
vyrabali sa aj long verzie chromiek???

Re: rozmery 613-1

Napísané: 14 Feb 2008, 13:09
od užívateľa Luboš
Nevyráběly, vznikl prý pouze jeden prototyp. Kdo se nevešel dozadu, musel si v té době koupit Speciála. :lol:

Re: rozmery 613-1

Napísané: 19 Feb 2008, 10:23
od užívateľa Lukáš_613
Luboš napísal:Nevyráběly, vznikl prý pouze jeden prototyp. Kdo se nevešel dozadu, musel si v té době koupit Speciála. :lol:
:D :lol: :o :shock: :D :lol: :) :shock: :o

Re: rozmery 613-1

Napísané: 19 Feb 2008, 15:41
od užívateľa vasa26
Luboš napísal:Nevyráběly, vznikl prý pouze jeden prototyp. Kdo se nevešel dozadu, musel si v té době koupit Speciála. :lol:
Chomkový long Byl tréning na prodloužení karoserie pro připravovaného speciála..special pišel trochu později... :wink:

Re: rozmery 613-1

Napísané: 19 Feb 2008, 19:10
od užívateľa vasa26
:shock: takhle vypadla Tatra 613L (Lux Long)

Re: rozmery 613-1

Napísané: 19 Feb 2008, 19:17
od užívateľa vasa26
snad se v tom bordelu T613 dá trošku vyznat :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: