Napísané: 19 Aug 2007, 19:54
napr. pri 3000 ot/min znamena pri 3.909 vacsiu rychlost ako pri 3.15 ?? 3.15 malo za nasledok asi znizenie spotreby neviem
Diskusné fórum o automobiloch značky Tatra
https://www.tatraportal.sk/forum/
V souladu s dnešními předpisy musí být výrobní číslo vyraženo na bloku motoru!!,bez vyjímek...což T613 nesplňuje,holt blok neni vidět..co dnes spousty proškolených (nad)- techniků specialistů na STK ani nevíLuboš napísal:Ten motor se označoval prostě T613, T613E atd. jsou už odvozené verze. Výrobní číslo vyražené na štítku a karburátory DDSR měly jen motory někdy do roku 1976, později byly osazovány modernější karburátory EDSR a výrobní číslo, konečně v souladu s předpisy, bylo vyráženo přímo na motor.
Tak to myslíš úplně opačně. Nejvyšší rychlost by si dosáhnul s difem 1 (tedy převod 1:1), ale asi by si se ani nerozjel... Ty čísla, co tu lítají jsou převodový poměry, tedy 1:3,909 a 1:3,15 . Z toho vyplývá, že čím je to číslo za 1: (jedna ku)větší, tak je větší převod (z toho plyne i větší záběr) a nižší maximální rychlost. Kapišto Kápo??Lukáš napísal:napr. pri 3000 ot/min znamena pri 3.909 vacsiu rychlost ako pri 3.15 ?? 3.15 malo za nasledok asi znizenie spotreby neviem
No to je mi jasne. Precti si to znovu. Mel jsem na mysli long/short, strikacka/karbec, 4q/5q . . . s různými diferenciály.Luboš napísal:Počkej Edo, to nějak přeháníš. K dosažení převodového poměru 1:3,15 je potřeba 13/41 zubů, pro poměr 1:3,909 pak 11/43 zubů, dohromady to míchat samozřejmě nejde...
Diky Jerry, tak to potom na 3.15 je rozbiehanie na jednotke je ako na 3.909 na dvojke ???Jerry napísal:Tak to myslíš úplně opačně. Nejvyšší rychlost by si dosáhnul s difem 1 (tedy převod 1:1), ale asi by si se ani nerozjel... Ty čísla, co tu lítají jsou převodový poměry, tedy 1:3,909 a 1:3,15 . Z toho vyplývá, že čím je to číslo za 1: (jedna ku)větší, tak je větší převod (z toho plyne i větší záběr) a nižší maximální rychlost. Kapišto Kápo??Lukáš napísal:napr. pri 3000 ot/min znamena pri 3.909 vacsiu rychlost ako pri 3.15 ?? 3.15 malo za nasledok asi znizenie spotreby neviem
Luboš napísal:Nevyráběly, vznikl prý pouze jeden prototyp. Kdo se nevešel dozadu, musel si v té době koupit Speciála.
Chomkový long Byl tréning na prodloužení karoserie pro připravovaného speciála..special pišel trochu později...Luboš napísal:Nevyráběly, vznikl prý pouze jeden prototyp. Kdo se nevešel dozadu, musel si v té době koupit Speciála.