Strana 1 z 3

rozmery 613-1

Napísané: 17 Aug 2007, 16:47
od užívateľa Lukáš
Ake su rozmery t613-1??? A aj nejake hodnoty okolo 613-1.

Napísané: 17 Aug 2007, 17:43
od užívateľa tomas
ked spravis tri kliknutia mysou, urcite ich najdes aj na tejto stranke

Napísané: 17 Aug 2007, 17:46
od užívateľa tomas
rozmery su rovnake u vsetkych kratkych modelov

Napísané: 17 Aug 2007, 19:04
od užívateľa vasa26
tomas napísal:rozmery su rovnake u vsetkych kratkych modelov
Platí Pouze pro chromkové modely 613-1 613-2. :idea: jestli máš na mysli 613-1 (chromlovej long) tak tam jsou rozměry taky jiný cca o 15 cm delší u origo prototypů vignale taky jiný..a u plast. 613 modelů rovnako jiný (holt ty plastový nárazníky):wink: takže vem metr a měř :D

Napísané: 18 Aug 2007, 09:07
od užívateľa tomas
vasa, sak ale on chcel 613-1, taka vlastne nebola, ale dajme tomu, ze 613. Nenapisal Vignale a uz vobec nenapisal long :)

Napísané: 18 Aug 2007, 10:06
od užívateľa vasa26
tomas napísal:vasa, sak ale on chcel 613-1, taka vlastne nebola, ale dajme tomu, ze 613. Nenapisal Vignale a uz vobec nenapisal long :)
To bylo obrazně...a všeobecně..pro informaci..jak každý myslí že jsou rozměry stejný :wink: chromkovej long byl :idea:

odpoved

Napísané: 18 Aug 2007, 17:07
od užívateľa Lukáš
Na tejto stranke som nasiel rozmery iba 613 novsich modelov. mam aj uzivatelsku prirucku trojky aj stvorky. potrebujem rozmery jednotky chromky ( dlzka, sirka, vyska, spotreba...). Ak mate niekto uzivatelsku prirucku jednotky prip. dvojky a mate ju naskenovanu, prosim vas ozvite sa mi(Lukas.Ries@yahoo.com). S om aj zaregistrovany na tatraportali ale este mi neprisiel aktivacny kluc, co som si zmenil email.

Napísané: 18 Aug 2007, 18:02
od užívateľa vasa26

Napísané: 18 Aug 2007, 20:47
od užívateľa Luboš
Zkus to na mých stránkách t613.wz.cz, někde tam tyto parametry pro první jedničky budou.

Napísané: 18 Aug 2007, 22:18
od užívateľa vasa26
když nedokážeš kliknout tak mrkni do obrázku :lol:

dik

Napísané: 19 Aug 2007, 10:15
od užívateľa Lukáš
Vasa 26 diky ta tvoja je predlzena verzia alebo co ??? 613cky co som pozeral maju 5000mm. diky za tvoju stranku

Napísané: 19 Aug 2007, 11:03
od užívateľa Lukáš
pozrel som stranku vasa26 bolo tam ze motor je s diferencialom 3.909. Volada vo fore som cital ze su motory aj s 3.15 a 3.54. V com sa to lisi ???? dik.
Vite niekto ako dlho trva kym mi bude poslany aktivacny kluc ,????

Napísané: 19 Aug 2007, 11:33
od užívateľa vasa26
chromka long :shock:

Napísané: 19 Aug 2007, 11:39
od užívateľa vasa26
Další překrásná Fotka Chromkového longu je v této knize ale to si dobádejte... :lol: já se kochám :wink:

Napísané: 19 Aug 2007, 15:46
od užívateľa Lukáš
pozrel som stranku vasa26 bolo tam ze motor je s diferencialom 3.909. Volada vo fore som cital ze su motory aj s 3.15 a 3.54. V com sa to lisi ???? dik.
Vite niekto ako dlho trva kym mi bude poslany aktivacny kluc ,????

Napísané: 19 Aug 2007, 17:45
od užívateľa ladis
Třeba ti ho nikdo nepošle, když budeš tak otravný ;-)

Stálý převod je zaměnitelný jako celek, tj. každý může použít takový jaký mu vyhovuje. Když si fórum přečteš pozorněji, zjistíš, co můžeš od kterého převodu čekat a kam se který obvykle montoval. Moc nechápu na co se ptáš, přehled Radka Žáčka je poměrně vyčerpávající...

T613-1 jako typ neexistuje, pravděpodobně myslíš T613. Tam se montoval motor T613 - bájný motor se štítkem ;-). Karburátory DDSR, nenažrané časování, stálý převod 3.909. Žere, ale jede :-)

Napísané: 19 Aug 2007, 19:31
od užívateľa Lukáš
ladis dik za information. Ten mail som si zmenil davnejsie. Asi zabudli na to alebo co. Ten motor co si spomynal mal dake oznacenie ?? Som volade nasiel ze boli motory E, E1 a taketo oznacenia

Napísané: 19 Aug 2007, 19:39
od užívateľa Luboš
Ten motor se označoval prostě T613, T613E atd. jsou už odvozené verze. Výrobní číslo vyražené na štítku a karburátory DDSR měly jen motory někdy do roku 1976, později byly osazovány modernější karburátory EDSR a výrobní číslo, konečně v souladu s předpisy, bylo vyráženo přímo na motor.

Napísané: 19 Aug 2007, 19:43
od užívateľa Eda
diferenciály 3,9 se dávali od počátku výroby (17/100) typy T613-1
potom přišly ekonomičtější karburátory a časování (15/100) E1 T613-2
A diferenciály 3,15 T613-2 i T613-3, T613-4
Pro vstřikové motory se uvažovalo o dif. 3,54. Několik jich asi je, ale vesměs se osazovali 3,15.

Zjednodušeně:
3,9 - 3,15
nejrychlejší - nejpomalejší zrychlení z 0-100 u dvou imginárních zcela totožných motorů s totožnými převody.
V kombinci různých karburátorů, převodovek, karoserii se to chová samo různě.

Napísané: 19 Aug 2007, 19:50
od užívateľa Luboš
Počkej Edo, to nějak přeháníš. K dosažení převodového poměru 1:3,15 je potřeba 13/41 zubů, pro poměr 1:3,909 pak 11/43 zubů, dohromady to míchat samozřejmě nejde... :lol: