Gulove Capy+brzdove oblozenie

Čo jednému chýba, iný môže mať...
LD

Gulove Capy+brzdove oblozenie

Príspevok od užívateľa LD » 06 Jan 2007, 23:06

Kupim Gulove capy 2 prave 2 lave na t 613-3 a brzdove oblozenie komplet 12 ks. 0905524983 NZ

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 07 Jan 2007, 00:12

Kulové čepy "malé", tj. ty na řídící tyče? Ty lze montovat z VW Transit, je ovšem třeba poněkud zkrátit řídící tyče... Kdyby jsi ovšem chtěl "velké" kuláky, bude to trochu problém. Naposledy v Krnepu za 2.800 Kč/ks bez DPH ;-) a jestli je pravda co se psalo tady na fóru, tak už je tam ani nekoupíš, leda bys jim svěřil celou opravu.

Užívateľov profilový obrázok
Zeus_CZ
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 05 Okt 2005, 17:43
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Pardubice
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zeus_CZ » 07 Jan 2007, 19:06

V SOS tatra jsem kupoval všechny kuláky na chromku asi před 3 měsíci.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 07 Jan 2007, 21:07

A na kolik přišly?

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 07 Jan 2007, 21:14

Ladisi bacha, křížíš koncerny..... míníš VW Transporter, nebo Ford Transit? :wink:

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 08 Jan 2007, 18:00

A jé... :oops: Správně je jen ten Volkswagen.
Na krabičce od Moog se píše:
VO-ES-3239
44-ES-3239
281415811
Volkswagen
070406/034X

Užívateľov profilový obrázok
Zeus_CZ
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 05 Okt 2005, 17:43
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Pardubice
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zeus_CZ » 13 Jan 2007, 18:51

Luboš napísal:A na kolik přišly?
měl jsem tam ještě nějakej jinej matroš, ale asi tak kolem 8500,-

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 14 Jan 2007, 02:08

No to už je docela dost, ale asi tam také jednu sadu koupím.

Užívateľov profilový obrázok
Zeus_CZ
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 59
Dátum registrácie: 05 Okt 2005, 17:43
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Pardubice
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Zeus_CZ » 14 Jan 2007, 13:03

To sice je, ale když počítám že s tim budu jezdit např jenom o víkendu tak je to investice na doživotí a při renovaci to stejně jinak nejde.

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Gulove Capy+brzdove oblozenie

Príspevok od užívateľa Jerry » 07 Máj 2010, 12:58

Už mam za sebou taky výměnu čepu řízení, do auta přišel typ FB 02291 od FEBI, je na VOLKSWAGEN LT 28-35 I autobus (281-363) [04/75-06/96], ale je tam malá nesrovnalost v dýlce viz foto. Nedalo mi to a hledal jsem dál, až sem narazil na čep z BMW 5 (E28) typu 14.14.725 a ten dle fotky vypadá identicky, jak budu mít čas, tak skočím do prodejny a oba kusy (původní a BMW) porovnam a dodam dodatečný info.
Prílohy
DSCF2436T.jpg
Porovnání VW LT28 vs Tatra
14.14.725.jpg
BMW čep řízení

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Re: Gulove Capy+brzdove oblozenie

Príspevok od užívateľa Zdicho » 07 Máj 2010, 13:11

Jerry: A co tím sleduješ? Vyšší životnost nebo nižší cenu?

P.S. Jaké máte obecně zkušenosti s životností prachovek na originálních čepech? Dáváte pod ně před montáží vazelínu, např. A00?

Já dávám vazelínu A00 vždy. Jinak se mi stává, že prachovka někdy praskne a pak ji musím vyměnit. Třeba po roce.

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Re: Gulove Capy+brzdove oblozenie

Príspevok od užívateľa Mojžo » 07 Máj 2010, 14:05

Jerry: Čap z BMW E28 a E34 som už skúšal. Stúpanie závitov sedí aj tvar, ale má trocha menší kónus, menší priemer. Namontovať sa ale dá a fungovať funguje :)

jack
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1505
Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
Bydlisko: Karwin
Kontaktovať užívateľa:

Re: Gulove Capy+brzdove oblozenie

Príspevok od užívateľa jack » 07 Máj 2010, 14:13

U T603 dávám Zdicho, už v příručce to doporučují z důvodu případné netěsnosti pryžového vaku.

Když už jsme u čepů řízení, nemá někdo na prodej ty co jsou ve voze? Ty s pryžovými členy?
Prílohy
kul2.jpg
kul1.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Zdicho
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1174
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 00:22
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Čórtův hrad
Kontaktovať užívateľa:

Re: Gulove Capy+brzdove oblozenie

Príspevok od užívateľa Zdicho » 07 Máj 2010, 14:41

Měl jsem na mysli T613.

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Gulove Capy+brzdove oblozenie

Príspevok od užívateľa Jerry » 07 Máj 2010, 15:09

Vnější čepy z 613 a 603 jsou stejný. A toto jsem volil proto, že kdekoli v mym okolí (od Příbrami po Plzeň) se zeptam na ND na T613, koukaj na mě jak na vola... V katalogu o Tatře nic nemají a proto hledam náhrady, ani si nedělam iluze o zásobách ND na T613. Třeba je to u Vás Zdicho jinak. Možná že pan Dvořáček čepy má, nevím...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Gulove Capy+brzdove oblozenie

Príspevok od užívateľa Luboš » 07 Máj 2010, 23:12

Už nevím, kdo mi říkal, že dával do Tatry čepy z Š1203. Rozměrově jsou skutečně téměř stejné, ale liší se v tom kónusu.

Pro porovnání: horní je novovýroba pro T613 z SOS, spodní je staré provedení čepu na Š1203.
Prílohy
t613xs1203.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Honzík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 108
Dátum registrácie: 06 Jan 2008, 12:52
Tatry, ktoré vlastním: T2-603 rv.1968,1974
T613-3 rv.1989
Bydlisko: Pardubicko
Kontaktovať užívateľa:

Re: Gulove Capy+brzdove oblozenie

Príspevok od užívateľa Honzík » 08 Máj 2010, 08:01

To Zdicho.
Také se mi to stávalo že praskaly prachovky na kulových čepech řízení. Je to horší u T613 než T603 že všechen sajrajt z cest tam leze.Původní prachovky vydržely tak rok a ještě záleželo kolikrát se zvedalo auto v krajních polohách se to skříplo a bylo po prachovce.Ještě takovou malou poznámku.Zjistil jsem když jsem měl doma novou tu páku řízení u kol a dal jsem tam nový nebo starý kulák tak tam nezajel tolik co na autě i pří utažení správným momentem.Tak jsem ty páky vyměnil a bylo po praskání původních prachovek.V těch starých jak to někdo dotahoval na krev rozšířil ten konus na tolik že při zamontování nabylo místo na prachovku.Jednomu co za mnou přišel tak jsem s jeho svolením tam namontoval prachovky z favouše s A00 ty větší.A ty mají to výhodu že se tolik nastlačí dovnitř kuláku a zatím to se mnou neřešil že mu praskají prachovky.Stejně většinou dříve kuláky odcházely skrz to praskání prachovek a voda se sajrajtem udělala své.
Pro odborníky:Jak může prasknout i správně namontovaná prachovka? Tak že na čepu kuláku je na těsno a při natáčení se může roztrhnout krutem.

Užívateľov profilový obrázok
tatrawerke
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 299
Dátum registrácie: 16 Nov 2008, 17:42
Kontaktovať užívateľa:

Re: Gulove Capy+brzdove oblozenie

Príspevok od užívateľa tatrawerke » 08 Máj 2010, 21:16

Todle by se Vám nehodilo mudrlanti :?: :!: :?: :!: :?: :!:

http://www.pragos.cz/veterani/clanek1.p ... business=1

Užívateľov profilový obrázok
Kontráš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 505
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 08:02
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Gulove Capy+brzdove oblozenie

Príspevok od užívateľa Kontráš » 10 Máj 2010, 14:15

píšou pravý a levý... to znamená co? to znamená že by se nám to nehodilo....(navíc jsou pokud mě paměť nešálí i celkově menší = na T603 poddimenzované)

Užívateľov profilový obrázok
Jerry
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1607
Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957
Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovať užívateľa:

Re: Gulove Capy+brzdove oblozenie

Príspevok od užívateľa Jerry » 10 Máj 2010, 14:19

Pravý a levý je označení závitu, aby si mohl otáčením řídící tyče seřídit sbíhavost (jako se stahuje anglickej šroub).

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných