Strana 1 z 3

Prosím o radu a pomoc...

Napísané: 13 Nov 2006, 12:57
od užívateľa Jan Papírník
Ahoj,dvě otázky...

1) Mám možnost koupit T613 - 3 s papírama, teď stojí už 2roky v garáži. Koroze je minimální - přední blatníky - nahoře ( klasika..), u zadního okýnka - bočního, u zadních dveří dole v rohu - 1 strana. Jinak po pečlivém průlezu vozu nic... Čalounění v červené barvě, i strop, nepotrhaný, nic... Palubovka neponičená,Lak zachovalý- rozleštit. Tatra má i střešní okýnko. Technická bude nová. Stav tachometru 300tis. km.
Cena: do 25tis.kč...

2) Benzínové topení:
Potřeboval bych vědět co znamenají čísla na technické dokumentaci pro benzínové topení BN4, mám nové, a chci jej dávat do mého osobního auta ( ne tatra) a potřebuji znát co se skrývá pod číslem 14? A zároveˇn se zeptat na funkci spínače...V e schématu na internetu není dost čitelná...Prosím někoho o to jaké kontakty spojit aby mě to jen zapínalo topení- budu jen topit, ventilátory a topení které mám v autě (originál) budu používat na vetrání, benzínovy jen na topení. Děkuji za vysvětlení.
P.S. nemáte někdo lepší obrázek el. zapojení než je na internetu?
Jestli ano pošlite mi jej prosím na Honzapapirnik@seznam.cz


Děkuji předem za vaše názory a rady
Honza

Napísané: 13 Nov 2006, 13:09
od užívateľa ladis
K bodu jedna... Podívej se v jakém stavu jsou kotouče, destičky, tlumiče, čepy, výfuk, těsnost motoru (komprese, kouří?)... Střešní okno je spíše na škodu. Ta koroze vzadu nad koncem prahu může ukazovat na problém v místě uchycení nápravnice (a nápravnice sama je v jakém stavy? Ramena?). Je-li toto všechno relativně v pořádku, pak je 25tis. solidní cena. Jinak ten popis docela dobře sedí na trojku, které jsem se nedávno zbavil ;-)

Napísané: 13 Nov 2006, 13:39
od užívateľa Jan Papírník
hm...tak to je dobrý a odkud jsi? Já jen jestli to třeba nebude pravda to že je od tebe...a on ji prodává zase dál...
Jedu tam zase za 14 dní byla totiž bez karbeců takže jsem ji nemohl otestovat co se týče jízdních vlastností- brzdy , převodovka, řízení atd...
Takže za 14 dní budu moudřejší- doufám :?

Napísané: 13 Nov 2006, 13:56
od užívateľa *radek*
Mno, předpokládám že u Ladisova sdělení "zbavil jsem se jí" znamená toto likvidaci vyhozením + uchování použitelných dílů, neboli pozitivní přístup k zajištění historické jedinečnosti modelové řady 613 stylem pečlivého třídění a oddělování "zrna od plev".

Napísané: 13 Nov 2006, 13:57
od užívateľa ladis
Bez karbeců? Dva SEDRy mám ve sklepě... Neměla náhodou červené silikonové zapalovací zapalovací kabely? ;-). Možná bych Ti o tom autě řekl víc, jestli je to ona, pár desítek tisíc jsem s ní najel :twisted:. Kdepak stojí, jestli to není tajné? ;-)

Napísané: 13 Nov 2006, 14:01
od užívateľa ladis
*radek* napísal:Mno, předpokládám že u Ladisova sdělení "zbavil jsem se jí" znamená toto likvidaci vyhozením + uchování použitelných dílů, neboli pozitivní přístup k zajištění historické jedinečnosti modelové řady 613 stylem pečlivého třídění a oddělování "zrna od plev".
No ano, přesně to jsem měl v úmyslu... Jenže pak přišel jeden, že ji chce celou. Docela mě to zajímá, neboť v TP je uvedeno moje jméno... Použitelné díly jsem nakonec sehnal z jednoho velmi udržovaného havarovaného vozu.

Napísané: 13 Nov 2006, 14:17
od užívateľa Jan Papírník
Hm..tak vida k čemu se dopracujeme...On mi tam ty karbece dá, ale já se tam dostanu až za 14 dní takže potom budu moudřejší, jen jsem chtěl vědět co mám pohlídat a na co si dát pozor...Aby jsem nedopadl jako s mojí předchozí T613...( no coment..) Takže na co si dát pozor při jízdě?a zkontrolovat za funkčnosti všeho?

Napísané: 13 Nov 2006, 14:30
od užívateľa Jan Papírník
ladis napísal:Bez karbeců? Dva SEDRy mám ve sklepě... Neměla náhodou červené silikonové zapalovací zapalovací kabely? ;-). Možná bych Ti o tom autě řekl víc, jestli je to ona, pár desítek tisíc jsem s ní najel :twisted:. Kdepak stojí, jestli to není tajné? ;-)
No myslím že červený kabely měla pokud si dobře pamatuji...Tak mi o ni něco pověz... Dík

Napísané: 13 Nov 2006, 14:49
od užívateľa ladis
Na co si máš dát pozor už jsem uvedl výše. Vozidlo (pokud je to skutečně ono), bylo odstaveno z důvodu celkového opotřebení. Karoserie je však nadprůměrně zdravá a tak bylo od celkové likvidace upuštěno. Lak je možné skutečně rozleštit, viz foto :-) (obrázky jsou dosti podivné, je to dáno tím, že se jedná o výřezy a zbytek je pro naše účely nezajímavý ;-)). Nápravnice je prorezlá, tlumiče netlumí, obutí OR38 je na hranici životnosti. Tloušťka kotoučů je asi 20mm, destičky nejsou (<1mm). Motor je vyjímečný tím, že na jeho levé straně jsou válce litinové, zatímco na pravé AlFer. Netěsní a kouří, ovšem jede velmi dobře :-). Výfuk je děravý. Ty červené kabely mají měděné jádro a nesplňují požadavky na odrušení! Spojka je měněná před 28.000km, stejně jako rozvodové řemeny a ložiska kladek. Čelní sklo je požkozeno od kamínků a teče kolem něj. Střešním oknem fouká, stejně jako kolem dveří řidiče. Topí jen kufrový bufík jehož zplodiny jsou cítit v interiéru... Mám nové díly na celkovou opravu tohoto vozu (měla to být trojka v původním stavu, tak jak v roce 1991 opustila brány kombinátu - něco, co by se dalo ukázat jako důvod, proč musela výroba osobních vozů zaniknout). Od myšlenky vozidlo opravit jsem upustil, život je krátký a je škoda jej prožít v garáži. Tyto díly použiju do zbylých kombinátních přibližovadel, které mají tímto zajištěných pár kilometrů navíc...

Napísané: 13 Nov 2006, 16:46
od užívateľa Jan Papírník
A neměla ta tatra prasklé sklíčko na zadním světle?? Napiš mi kde na které straně bylo to shnilé místo u těch dveří?? (kontrolní otázka...)
A pokud to bude ona tak teda mě napiš kolik si mu mám říct že mu za ni dám? Dík honza

Napísané: 13 Nov 2006, 17:00
od užívateľa michal heky
No, Jene, to, kolik mu za ní chceš dát, je přeci pouze na tobě, ne? Proč se na to ptáš Ladise?

Napísané: 13 Nov 2006, 17:13
od užívateľa Jan Papírník
No to není zcela tak pravda, pokud on tu tatru vlastnil tak mi určitě přiblíží jakou má asi tak hodnotu ne? Teda aspoň myslím...

Ty jsi z kobylis? Já že tama každý den procházím, projíždím do práce...
honza

Napísané: 13 Nov 2006, 17:37
od užívateľa ladis
Na zadní lampě chybí na horní části kus plastu - je tam vylomený takový obdélníček. Kontrolní otázky mi dávat nemusíš... TMT613003MP010996, číslo motoru 10799 :-) Jinak Heky, otázka je velmi adekvátní, protože na ceně za tuto tatru jsme se ještě nedohodli, je stále psaná na mě a plnou moc k přepisu jsem nikomu nedával. A patrně ještě stojí kousek od domu :-)
A mimochodem, další schůze bude v Kobylisích?

Napísané: 13 Nov 2006, 18:04
od užívateľa michal heky
Zajímavé. Takže příští schůzi (23.11.) svoláme zas do Kobylis, ne? Třeba do vinárny U Kocoura (http://vinarnaukocoura.o1.cz/). Obsluha je tam ochota sama, jídlo vynikající... že bych si objednal kachnu? Mňam... :P

Napísané: 13 Nov 2006, 23:53
od užívateľa Sedo
Ta fotka 1.jpg je genialna. Hodi sa to tam cele, tie obleky hranate k hranatej Tatre :)

Napísané: 14 Nov 2006, 13:49
od užívateľa Jan Papírník
Tak to počkej on ti za ni nezaplatil a už ji prodává dál? To je ujetý... Já ji asi nevezmu...Zbytečná investice...Ach jo...a já myslel že natrefil na Tatru v good stavu a ono jen další překupník...

A co ta druhá moje otázka??? To se s tím ještě nikdo nesetkal?

Napísané: 14 Nov 2006, 14:09
od užívateľa Luboš
Žádné auto v téhle cenové relaci nikdy nebude v "good" stavu a v případě malosériově vyráběné krávy jako je tatra to platí dvojnásob.

Co se týká té druhé otázky, možná jsem ji nepochopil přesně, ale topení potřebuje ke své činnosti mít zapnutý svůj ventilátor, takže bych se držel původního zapojení.

Napísané: 14 Nov 2006, 14:23
od užívateľa Jan Papírník
Aha tak to mám asi špatně vysvětlené... Potřebuji používat toto benz. topení jako celek i s ventilátorem... Jen Potřebuji vědět ,které kontakty spíná spínač pro zapnutí topení při 1. poloze a který při druhé poloze. z naskenovanýho obrázku na hl. stránce (dokumenty) to není tak čitelné...Prosím o upřesnění...Děkuji

Napísané: 14 Nov 2006, 14:26
od užívateľa Jan Papírník
Jinak vím že v této ceně neseženu nic v good stavu, jen jsem myslel že když je to můj znnámej tak že mě nebude lhát a řekne mi pravdu...Koupil bych ji tak do 20tis kč ale to by byla pro mě max cena...tak to skusím a uvidím...

Napísané: 14 Nov 2006, 14:28
od užívateľa Jan Papírník
ladis napísal:Na zadní lampě chybí na horní části kus plastu - je tam vylomený takový obdélníček. Kontrolní otázky mi dávat nemusíš... TMT613003MP010996, číslo motoru 10799 :-) Jinak Heky, otázka je velmi adekvátní, protože na ceně za tuto tatru jsme se ještě nedohodli, je stále psaná na mě a plnou moc k přepisu jsem nikomu nedával. A patrně ještě stojí kousek od domu :-)
A mimochodem, další schůze bude v Kobylisích?
Ty jsi taky z Prahy?? Nebo co? Já tu teda jen pracuji tak jsem tu přes týden.Takže Tatrováckou schůzi přivítám...Dejte vědět. Honza