Prosím o radu a pomoc...

Čo jednému chýba, iný môže mať...
Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 15 Nov 2006, 14:48

Jen upozorňuji před možným nebezpečím, plynoucím ze záměru "občasné svezení s něčím lepším" když se ten záměr týká T613. Nevím tedy s čím hodláš jezdit trvale/běžně a z jakého vozidla pak tedy občas přesedneš do T613, ale velmi často se stává, užívá-li člověk k běžnému provozu dnešní moderní fungující, kultivovaně se chovající a vybavené vozidlo, že po přesednutí do T613 je to mnohdy docela šok a to pominu věci, jako je technický stav např. brzd u takové šlechtěné T613, která 10 měsíců v roce stála na jednom místě v garáži, to je pak po vyjetí taky super překvapení. Ta auta prostě někdo zkonstruoval k ježdění a pravidelnému používání, kdyby je konstruoval coby dlouhodobou zátěž podlahy, asi by bylo provedené jinak :wink: .
Konekonců už pravidelné každoroční jarní diskuzní příspěvky chronických depozitníků mnohdy hovoří za vše... :D .

Jan Papírník
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 187
Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Třebíč
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jan Papírník » 15 Nov 2006, 16:25

radek napísal:Jen upozorňuji před možným nebezpečím, plynoucím ze záměru "občasné svezení s něčím lepším" když se ten záměr týká T613. Nevím tedy s čím hodláš jezdit trvale/běžně a z jakého vozidla pak tedy občas přesedneš do T613, ale velmi často se stává, užívá-li člověk k běžnému provozu dnešní moderní fungující, kultivovaně se chovající a vybavené vozidlo, že po přesednutí do T613 je to mnohdy docela šok a to pominu věci, jako je technický stav např. brzd u takové šlechtěné T613, která 10 měsíců v roce stála na jednom místě v garáži, to je pak po vyjetí taky super překvapení. Ta auta prostě někdo zkonstruoval k ježdění a pravidelnému používání, kdyby je konstruoval coby dlouhodobou zátěž podlahy, asi by bylo provedené jinak :wink: .
Konekonců už pravidelné každoroční jarní diskuzní příspěvky chronických depozitníků mnohdy hovoří za vše... :D .
No tak dobře, ale já měl T613 která taky pár měsíců stála a ta brzdila úplně skvěle, jen škoda že byla tak shnilá...Že místo plechové podlahy byl jen laminát a gumoasfalt... :wink:

A musím říct že svezení v Tatře 613 je fakt pohodlný ( teda co se týká krátkých vzdáleností, delší trasu jsem nepoznal...)
Ale mluvím jako krátkodobý majitel tohoto vozu...Takže bych nerad mluvil o něčem jako dení driver T613...
Tak sorry

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 16 Nov 2006, 00:22

Cena 25.000Kč zahrnuje opravy nutné k bezpečnému provozování vozu. Nejlepší bude když přijdeš čtvrtý čtvrtek do hospody. Hned bude jasnější co od toho auta chceš a za kolik peněz. Na přání je možné provést i celkovou opravu - s možností kontroly odvedené práce na podskupinách. Díly i lidé na to jsou.

Jan Papírník
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 187
Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Třebíč
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Jan Papírník » 16 Nov 2006, 12:21

ladis napísal:Cena 25.000Kč zahrnuje opravy nutné k bezpečnému provozování vozu. Nejlepší bude když přijdeš čtvrtý čtvrtek do hospody. Hned bude jasnější co od toho auta chceš a za kolik peněz. Na přání je možné provést i celkovou opravu - s možností kontroly odvedené práce na podskupinách. Díly i lidé na to jsou.
Díky, já dojdu- to bude v té Praze? Napiš mi prosím kde a v kolik. Dík Honza

Honzík

Príspevok od užívateľa Honzík » 15 Máj 2007, 20:53

:( Nemáte někdo náhodou schéma na kondenzátorové zapalováni k 613 série P.V dílenské příručce je jiné schéma součástek.Motor mi nešel do otáček a tak jsem ho kuchnul a zjistil že dva kondíky asi elektrolity byly prasklé a obalené bílím práškem.(neznám hodnotu)Asi je to určitě nějaká vylepšená verze kde jsou 4 tranďáky na pertinaxové desce.A tyristor neznámého označení(seškrabáno označení avšak není to T201 ani KT206 dle tvaru).Mám jiné zapalko,ale toto dává na prázdno na kondíku skoro 480V a má větší frekvenci měniče.

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 15 Máj 2007, 22:19

Jan Papírník napísal:
radek napísal:Jen upozorňuji před možným nebezpečím, plynoucím ze záměru "občasné svezení s něčím lepším" když se ten záměr týká T613. Nevím tedy s čím hodláš jezdit trvale/běžně a z jakého vozidla pak tedy občas přesedneš do T613, ale velmi často se stává, užívá-li člověk k běžnému provozu dnešní moderní fungující, kultivovaně se chovající a vybavené vozidlo, že po přesednutí do T613 je to mnohdy docela šok a to pominu věci, jako je technický stav např. brzd u takové šlechtěné T613, která 10 měsíců v roce stála na jednom místě v garáži, to je pak po vyjetí taky super překvapení. Ta auta prostě někdo zkonstruoval k ježdění a pravidelnému používání, kdyby je konstruoval coby dlouhodobou zátěž podlahy, asi by bylo provedené jinak :wink: .
Konekonců už pravidelné každoroční jarní diskuzní příspěvky chronických depozitníků mnohdy hovoří za vše... :D .
No tak dobře, ale já měl T613 která taky pár měsíců stála a ta brzdila úplně skvěle, jen škoda že byla tak shnilá...Že místo plechové podlahy byl jen laminát a gumoasfalt... :wink:

A musím říct že svezení v Tatře 613 je fakt pohodlný ( teda co se týká krátkých vzdáleností, delší trasu jsem nepoznal...)
Ale mluvím jako krátkodobý majitel tohoto vozu...Takže bych nerad mluvil o něčem jako dení driver T613...
Tak sorry
Tatra 613...řidič-kratší trasa ok...400km v kuse bolí zadek a pravá noha od akcelerátoru..no a později dunihlav.. :twisted:

Užívateľov profilový obrázok
Stevo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1180
Dátum registrácie: 10 Feb 2004, 09:41
Tatry, ktoré vlastním: taka bordova
Bydlisko: Garáž
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Stevo » 15 Máj 2007, 22:25

Zadok? Noha? Dunihlav? No na dlhe streky som mal 613 radsej nez svoju e38L. Az na to sproste vetranie a aerodynamicky hluk sa s tym autom daju neskutocne krajat kilometre bez toho aby sa clovek unavil.

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 15 Máj 2007, 22:39

Mně také šestsettřináctka i na delších trasách plně vyhovuje, škoda, že nejezdí za čtyři litry, takhle mám pořád nutkání využívat i jiná, podstatně úspornější vozidla... :lol:

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Príspevok od užívateľa vasa26 » 15 Máj 2007, 23:40

400km bez přestávky..dunihlav z meluzíny z ventilaček v předních dveří..pérování pohodlné..sedadlo vytuhne po 6 hodinách sezení..akceleátor chce větší tlak..(bolest nohy se dostaví následující den) :twisted: jinak se mi s Tatrou 613-2 jede skvěle :wink: má šmrnc :idea:

Užívateľov profilový obrázok
Eda
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 989
Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
Bydlisko: Moravská Ostrava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Eda » 16 Máj 2007, 01:44

1o4 x Ostrava Frankfurt - 960 km, 10-15 hodin a ještě byla energie na pivko, vino, film, knihu.... takže long distances in long = tatrasofarulezz!

ladis
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1113
Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ladis » 16 Máj 2007, 08:38

Jednou z výhod akcelerátoru s čepem na podlaze je právě možnost opírat se tu celým chodidlem, tu špičkou... ;-) Ale jinak ano, takový tempomat má něco do sebe. Jen škoda, že většina výrobců ještě nedorostla k proporcionálnímu ovládání nebo k několika tlačítkům s předvolenými rychlostmi...

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa radek » 16 Máj 2007, 09:19

Potvrzuji, že efektnější je se o ten akcelerátor opírat co možná nejméně až vůbec, ponechat hýbání škrtící klapkou na zařízení k tomu určenému a když se vozidlo zbaví toho přebytečného třetího pedálu, lze si do slušné relexační polohy umístit i nohu levou a to pak ty kilometry ubíhají..... :D

Užívateľov profilový obrázok
Mojžo
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 4098
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
Bydlisko: mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Mojžo » 16 Máj 2007, 09:23

Tatrou sa cestuje, to áno. Je to najlepší požierač dlhých trás v akom som sedel.
Jediný voz v ktorom v noci nezaspávam. Má šmrnc, správne

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných