Zhánam Bufík

Čo jednému chýba, iný môže mať...
Ronald Bergmann
Diskutujúci
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 12 Apr 2006, 20:52
Kontaktovať užívateľa:

Zhánam Bufík

Príspevok od užívateľa Ronald Bergmann » 12 Apr 2006, 21:00

Ahojte ľudkovia,neviete niekto prosim Vas o nejakom funkčnom bufíku za rozumnu cenu do mojho autíčka Š100.Prosim je to moj sen,ak by sa niekomu váľal v garaži prosim dajte mi vedieť. :D :D :roll: Dakujem rondob@gmail.com

Užívateľov profilový obrázok
Roman Rezníček
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 10 Mar 2005, 22:32
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Banská Štiavnica
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Roman Rezníček » 12 Apr 2006, 22:02

Bufik by sa nasiel, ale mam obavu, ze samotny bufik asi stacit nebude, chcelo by to este minimalne benzinove cerpadlo, pulzny tlmic, nejake spinace, rozvodne potrubie a pod. Ak mas zaujem ozvi sa cez SS, alebo romanreznicek@t-zones.sk

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 12 Apr 2006, 22:09

BN4 - dobově spíš odpovídající stovce se dá krmit samospádem bez čerpadla, pulzní tlumič nemá, místo spínačů se dají skřížit dráty a rozvody z T613 by se do Š100 stejně nevešly, takové obavy bych já neměl... :)

Miroslav Mitrík
Diskutujúci
Príspevky: 35
Dátum registrácie: 10 Okt 2005, 13:25
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Gelnica
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Miroslav Mitrík » 13 Apr 2006, 00:17

Uz som to tu raz pisal, tiez mal jeden clovek zaujem o bufik do SKody100, tak asi tolkoto:
Čistou nahodou mame doma Š100 a dali sme do nej bufik z t613. Je uložený pod zadnou sedačkou na šoférovej strane. Vývod je smerom na nohy, pretože sa neoplati (z vlastnej skúsenosti) pustit teplý vzduch do kanálu cez stred auta. Stráca to efekt, v aute je ovela skôr teplo, ak viac teplého vzduchu ide priamo do kabíny.Najlepší je bufík vnútorný z T613, pretože má rozbočovač (prírubu),a dá sa pustiť teplý vzduch jednou časťou do kabíny a druhou aj do kanálu. Pomáha to trochu pri roztápaní čelného skla. Ono sa to ťažko vysvetľuje pomohlo by foto no zatiaľ nieje. Bufík je samozrejme uloženy rovnobežne s týmto kanálom. Ovládanie sme dali namiesto toho "popolníka v palubnej" a sú to originál páčky z Tatry, len systém je rozrezaný na dve polovice a presne sa tam jedna časť vojde.
Je treba to zapojiť tak, aby to malo svoj dobeh, no proste presne, ako je to v Tatre. Palivo: pred A-C pumpou sme dali "T"-čko, ktorým si čerpadlo bufíka ťahá benzín. Hadička vedie ponad štartér. Ešte treba vyrezať kus plechu zo spodu sedadla, lebo inak sa oň sedadlo opiera a samozrejme dieru na výfuk.
V zime je to balada, veď čo Vám budem hovoriť. Bufík je bufík
A všetci čučia a nechápu, čo za zvuky z tej škodovice idú...
Tak prajem veľa zdaru pri montáži 8)

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 13 Apr 2006, 11:32

A nejúčinnější to bude, pokud se otvor pro výfuk neprovede. Vzniká tak rychlotopná verze Laurin&Klement&Henlein.

O jednom dvousvíčkovém bufu po repasi bych věděl.

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 09 Sep 2006, 16:25

KennyBrown777: Hmm že by nabídka kvalitního porna??? :roll: :roll:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 21 neregistrovaných