Zháňam info k rádiu TESLA 2114 B-1
Zháňam info k rádiu TESLA 2114 B-1
Prosím o informaci, zda se někdy tento "kompakt" montoval do T613 + případně ročníky... Když už jsem ho získal...
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
2103 je ještě elektronkové ze 60. let, to jistě ne.
U první zhruba tisícovky jedniček je uváděno rádio Blaupunkt (Frankfurt?) v kombinaci s elektricky výsuvnou anténou. U dalších se vyskytuje už naše tranzistorové 2107, tehdejší top model Tesly se všemy tehdy používanými rozsahy. Postupně se do tater montovala inovovaná rádia této řady a končilo se typem 2116 někdy počátkem 90. let. Všechno to jsou, jestli se nepletu, už výrobky Tesly Bratislava.
2114B-1 je to naprosto nejjednodušší a nejlevnější rádio jen s rozsahy SV/DV a dvěma čudlíky na hlasitost a ladění. Má jeden výstup na repráček a tím to končí. Navazuje na Spidery, 2105, 2111 a podobné. To je rádio vhodné tak do Trabanta, ale do T613???
U první zhruba tisícovky jedniček je uváděno rádio Blaupunkt (Frankfurt?) v kombinaci s elektricky výsuvnou anténou. U dalších se vyskytuje už naše tranzistorové 2107, tehdejší top model Tesly se všemy tehdy používanými rozsahy. Postupně se do tater montovala inovovaná rádia této řady a končilo se typem 2116 někdy počátkem 90. let. Všechno to jsou, jestli se nepletu, už výrobky Tesly Bratislava.
2114B-1 je to naprosto nejjednodušší a nejlevnější rádio jen s rozsahy SV/DV a dvěma čudlíky na hlasitost a ladění. Má jeden výstup na repráček a tím to končí. Navazuje na Spidery, 2105, 2111 a podobné. To je rádio vhodné tak do Trabanta, ale do T613???
- skovi
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 280
- Dátum registrácie: 14 Dec 2004, 18:15
- Tatry, ktoré vlastním: T603 1959,1961,1962, 1973
- Bydlisko: Nové Mesto n/V
- Kontaktovať užívateľa:
Ty brďo ! Šak to má tuším navigačny!Zdicho napísal:http://www.oldradio.cz/ts613.htm
Teď mne napadlo, že jsem se díval jednou v archivu jen tak z legrace na nejstarší vozové karty T613, které se tam dochovaly. Rádio Tesla 2107B bylo napsáno již u vozu výr. č. 0086 (v.č. motoru 121), což byl černý vůz s červeným čalouněním a byl 30. 9. 1975 expedován do NDR. Dále pak byla Tesla 2107B psána u vozů v.č. 0090 - 0287. Myslím, že vůz 0287 byl posledním vozem vyrobeným v roce 1975. Dál jsem se asi nedíval.Luboš napísal:U první zhruba tisícovky jedniček je uváděno rádio Blaupunkt (Frankfurt?) v kombinaci s elektricky výsuvnou anténou. U dalších se vyskytuje už naše tranzistorové 2107, tehdejší top model Tesly se všemy tehdy používanými rozsahy.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
To je ale zajímavá informace, to by znamenalo výrazně menší rozšíření Blaupunktů v tatrách, než se všeobecně tvrdí. Nebyla tam také zmínka o instalovaných anténách? Ty elektricky výsuvné zn. BOSCH (pro které zůstaly držáky na skeletu až do poloviny 80. let) se měly právě dávat jen s těmi Blaupunkty.
Našel jsem tu jeden test 2107B z časopisu Stop, dám to kdyžtak do zvláštního vlákna.
Mimochodem, kdyby někomu doma přebývala jedna, nejlépe funkční Tesla 2107B, měl bych zájem. Potřebuju do jedničky ´77 něco staršího a tenhle chrchlající krám bych tam ještě snesl.
Našel jsem tu jeden test 2107B z časopisu Stop, dám to kdyžtak do zvláštního vlákna.
Mimochodem, kdyby někomu doma přebývala jedna, nejlépe funkční Tesla 2107B, měl bych zájem. Potřebuju do jedničky ´77 něco staršího a tenhle chrchlající krám bych tam ještě snesl.
No, já nevím, možná to neznamená, že Blaupunkty mělo pouze prvních 90 aut, třeba jich fakt nakoupili tisícovku a montovali to pak na speciální přání sem-tam do nějakého auta dalších pět let. Nebo se ta zásoba Blaupunktů v tichost rozkradla, takže s Blaupunkty v MBčkách a naleštěných stovkách jezdilo celé Novojičínsko.
O anténách bohužel na těch malých vozových kartičkách nepíšou nic. Polovina aut tam nemá uvedenu ani barvu čalounění (což může znamenat, že německé geny předválečného obyvatelstva definitivně ustoupily slovanskému bordelu nebo že se jaksi předpokládalo, že všchny vozy měly červené).
O anténách bohužel na těch malých vozových kartičkách nepíšou nic. Polovina aut tam nemá uvedenu ani barvu čalounění (což může znamenat, že německé geny předválečného obyvatelstva definitivně ustoupily slovanskému bordelu nebo že se jaksi předpokládalo, že všchny vozy měly červené).
- martin 603
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 58
- Dátum registrácie: 15 Nov 2004, 14:40
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Kontaktovať užívateľa:
Chlapci, vedel by mi niekto povedat, ci sa k TESLE 2107 B-4 potom neskor aj vyrabali tie dialkove ovladania na hlasitost a predvolby VKV, ak ano, ako to vyzeralo a fungovalo.
Dalej technicke otazky k tomuto radiu - viete mi povedat, vzadu su dve DIN koncovky - jedna pevne ukotvena (1 - 7 kolik), druha na kabli (2 - 5 kolik), obe zakryte capickami - ktora je na co, ci je tam vstup a vystup na zosik. A ak ano - neviete, ci ma to radio vstup stereo alebo mono, a rovnako vystup na zosik - teda ak napojim stereo cez vstup, ci to zoberie (uvazujem podla 7-kolikovej DIN koncovky).
Trochu vela otazok, ale chcel by som mat v aute dobove radio s co najlepsim zvukom. A este jedna vec - kam sa davali reproduktory v 613/1. Do priestoru nad radiom (1ks MONO)? Dik.
PS: inak, ak je medzi vami niekto, kto sa vyzna v schemach - nasiel som k tomu radiu aj nemecku schemu:
http://www.raupenhaus.de/down/sauge.php ... d=1&id=224
Dalej technicke otazky k tomuto radiu - viete mi povedat, vzadu su dve DIN koncovky - jedna pevne ukotvena (1 - 7 kolik), druha na kabli (2 - 5 kolik), obe zakryte capickami - ktora je na co, ci je tam vstup a vystup na zosik. A ak ano - neviete, ci ma to radio vstup stereo alebo mono, a rovnako vystup na zosik - teda ak napojim stereo cez vstup, ci to zoberie (uvazujem podla 7-kolikovej DIN koncovky).
Trochu vela otazok, ale chcel by som mat v aute dobove radio s co najlepsim zvukom. A este jedna vec - kam sa davali reproduktory v 613/1. Do priestoru nad radiom (1ks MONO)? Dik.
PS: inak, ak je medzi vami niekto, kto sa vyzna v schemach - nasiel som k tomu radiu aj nemecku schemu:
http://www.raupenhaus.de/down/sauge.php ... d=1&id=224
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Konkrétně s tímhle neporadím, ale zpracoval jsem stručný přehled rádií v t613:
http://t613.wz.cz/radia.html
Moc bych uvítal, kdyby k tomu měl někdo nějaké věcné a nejlépe i něčím podložené připomínky.
A tady je test 2107B ze Stopu (jak moc se liší B-4 nevím) a pár dalších článků:
http://mototechna.wz.cz/radia.htm
http://t613.wz.cz/radia.html
Moc bych uvítal, kdyby k tomu měl někdo nějaké věcné a nejlépe i něčím podložené připomínky.
A tady je test 2107B ze Stopu (jak moc se liší B-4 nevím) a pár dalších článků:
http://mototechna.wz.cz/radia.htm
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 62 neregistrovaných