Zaujímavá Škoda

Sem budu presuvane prispevky, ktore nemaju suvis s danou diskutovanou temou.
Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 24 Okt 2005, 01:20

Takových aut existovalo víc. Nevystavovala teď náhodou škodovka něco podobného ve žluté barvě s demontovanou přední kapotou na té jejich 100leté výstavě?

Nevím jak na vás, ale na mě ten předek působí hrozně nevyváženě. Chtělo by to přidat takových 30-40 cm... :)

Užívateľov profilový obrázok
tomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2325
Dátum registrácie: 01 Jún 2004, 23:06
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa tomas » 24 Okt 2005, 07:53

Risan, ja mam to stastie este taku zachovalu 105 vyrobenu do oktobra 1979 vidiet kazdy den. Je skoda, ze uz tieto auta takmer vymyzli z ciest. Pripadne chodia napoly rozpadnute a vseliako poupravovane vraky :(
Uz som aj spekuloval, ze pojdem za tym dedkom ju kupit. No uvidime.

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 24 Okt 2005, 08:30

Kdepak, Edo, nebýt toho tuzexového poprasku, Simca by se těžko prodávala - zachránil jsem ji počátkem 90. let z bolševických rukou :-). A já bych dnes asi do Bulharska hrkal šestsettrojkou s vykukujícím červeným kitem ;-). Tohle "přesvědčení" mě drží od 5 let věku a s politikou nikdy nesouviselo.
A.t., takové kořeny Ti teda nezávidím, ačkoli i já se vlastně po letech vrátil k těm svým. Jenže to nebylo z nostalgie, prostě jsem si spočítal, co nás nejméně užere.

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 24 Okt 2005, 14:18

Boli vyrobene presne 2 kusy, jedno je v depzitari muzea skoda auto. je docela mozne ze na tej vystave bola.
Koncepcia s motorom vpredu a hnanou zadnou napravou sa pri testoch ukazala ako uplny prepadak- preto su na svete len 2 taketo vozidla a v seriovej vyrobe sa preto priklonili uz k overenej koncepcii s motorom vzadu...

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 24 Okt 2005, 15:10

Eriku, měl bys uvést, že s motorem vpředu bylo v takové karoserii zkoušeno jednak auto s motorem i převodovkou vpředu a náhonem na zadní kola a jednak také auto s motorem vpředu, ale převodovkou vzadu u zadní poháněné nápravy (transaxle). Jednoho byl postaven jen jeden kus, druhého tři kusy. Takové informace mám já. Tak kde je pravda?

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 24 Okt 2005, 15:39

Ja viem tak ze TRANSAXEL- 1 kus a spominana S s motorom aj prevodovkou vpredu 2 kusy. 1. kus je v depozitari skodovackeho muzea a druhy jazdil po prahe v normalnom provoze a nakoniec skoncil v zbierke nejakeho sukromneho zberatela a momentalne sa renovuje. O tretom kuse nic neviem- nemal by existovat...

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 25 Okt 2005, 13:49

Ááá, sorry, Eriku, ta třetí je "motor vpředu", náhon na předek. Takže ty "motor vpředu, náhon na zadek" jsou skutečně jen dvě.

Užívateľov profilový obrázok
Thomas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 585
Dátum registrácie: 08 Dec 2004, 23:07
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Thomas » 25 Okt 2005, 20:55

a ta bratislavská je která z nich?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 26 Okt 2005, 00:07

To by mě také zajímalo, které vznikly v ÚVMV a které v BAZu.

Užívateľov profilový obrázok
Radinko
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 535
Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
Tatry, ktoré vlastním: svoje
Bydlisko: doma
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Radinko » 03 Máj 2007, 13:26

ondrej napísal:škodovky majú už tradične škaredé "zadnice", hádam počnúc tudorom, cez octavie, sedany...
Octavia snáď ešte nie. :wink: Pôsobí celkom ladne.
Prílohy
IMG_0272.jpg

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 03 Máj 2007, 14:07

hm..ladne?.... je to asi vec vkusu,
ja Octaviu môžem odpredu tak po B-stĺpik...

Užívateľov profilový obrázok
Radinko
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 535
Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
Tatry, ktoré vlastním: svoje
Bydlisko: doma
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Radinko » 03 Máj 2007, 14:52

Mňa irituje akurát zadná časť posledného modelu Octavie combi, to je des :!:
Prílohy
IMG_0254.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Radinko
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 535
Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
Tatry, ktoré vlastním: svoje
Bydlisko: doma
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Radinko » 03 Máj 2007, 15:01

Ozaj, a toto je čo :?:
Prílohy
195323-1.jpg

Vláček

Príspevok od užívateľa Vláček » 03 Máj 2007, 15:31

Hnus.

Ambiciózní tajemníček

Príspevok od užívateľa Ambiciózní tajemníček » 03 Máj 2007, 15:39

Radinko napísal:Ozaj, a toto je čo :?:
Nějaký Rapid, snad kabriolet. Ale z této fotky těžko soudit, kdo jej přestavoval. Určitě to nebude LDD Lux (zadní boční okna skleněná), možná ani LDD Standard (pevný targa-oblouk za dveřma). Asi ani Stift u. Graff nebo Meise (mají boční fóliová okénka hned za dveřma). Možná to je nějaká ta Dánská nebo belgická přestavba? Možná by to mohl být Hainzinger/MTX podle těch fóliových okének na rozích střechy. Asi by bylo pro jistotu dobré vidět přechod zadní kapoty do střechy, protože tohle u většiny přestaveb neřeší, přitom zadní kapota z Rapida má poměrně strmý náběh (kvůli splývavé střeše, která tam ale není), takže u kabrioleta vznikne "hrb". Snad jediný Hainzinger tohle řešil, takže u jejich Rapidů cabrio má zadní kapota sklon spíše jako sedan.

Podle prostředí, toho křídla a těch zrcátek bych tipoval, že je to ten kabriolet, co byl asi před dvěma-třemi lety na Oldtimer festivalu ve Slavkově u Brna. Stál tehdy proti jižnímu křídlu zámku, tam je to asi focené. To byl myslím Hainzinger/MTX.

Užívateľov profilový obrázok
Radinko
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 535
Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
Tatry, ktoré vlastním: svoje
Bydlisko: doma
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Radinko » 03 Máj 2007, 15:39

Bohužiaľ vlákno s takým názvom neexistuje, tak som to dal medzi "zaujímavé škodovky". :D

Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Maxono » 03 Máj 2007, 21:38

Pre mňa sú Škodovky po Tatrách najpeknejšie autá. Špatné zadnice mali iba niektore typy (tudor a prvé octávky-440) ale litre, stovky, užovky aj em-ká sú pekné.
A subjektývny pohlad: najpeknejšia Škodovka=Škoda 100/110R.
A dohadovať sa o dizajne bude asi blbosť, že?

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 03 Máj 2007, 21:50

Prvá octávka je typ 985 (pokud se nepletu), 440 je tzv. "Spartak". :)

Užívateľov profilový obrázok
Maxono
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 688
Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Maxono » 03 Máj 2007, 22:03

A nieje 985-ka tá najnovšia octávka?
http://www.autobazar.eu/uk/card.php?id=239787

Užívateľov profilový obrázok
Radinko
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 535
Dátum registrácie: 06 Apr 2007, 15:00
Tatry, ktoré vlastním: svoje
Bydlisko: doma
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Radinko » 03 Máj 2007, 22:13

Hmm, niečo tu nesedí... :idea:, teda ak sedí toto rozdelenie:

Škoda Octavia, typ 985

Charakteristika : Osobný automobil s pohonom zadných kolies
a motorom vpredu

Rok výroby : 1959 - 1961

Motor : Objem : 1089ccm
Výkon : 29,4 kW ( 40k ) pri 4200 otáčkach za minútu
Vŕtanie : 68mm
Zdvih : 75mm
Maximálny točivý moment : 68,6 Nm pri 2800 otáčkach
za minútu

Maximálna rýchlosť : 110 km/h

Spotreba paliva : 7,7 litra na 100 km

Rozmery : Dĺžka : 4065 mm
Šírka : 1600 mm
Výška : 1430 mm

Hmotnosť : Pohotovostná : 920 kg
Celková : 1270 kg


Škoda Octavia Super , typ 993

Charakteristika : Osobný automobil s pohonom zadných kolies
a motorom vpredu

Rok výroby : 1959 - 1961

Motor : Objem : 1221 ccm
Výkon : 33,1 kW ( 45k ) pri 2500 otáčkach za minútu.
Vŕtanie : 72 mm
Zdvih : 75 mm
Maximálny točivý moment : 84,3 Nm pri 2500 otáčkach
za minútu

Maximálna rýchlosť : 115 km/h

Spotreba paliva : 8 litrov na 100 km

Rozmery : Dĺžka : 4065 mm
Šírka : 1600 mm
Výška : 1430 mm
Rozchod predných kolies : 1200 mm
Rázvor náprav : 2390 mm

Hmotnosť : Pohotovostná : 920 kg
Celková : 1270 kg


Škoda Octavia TS ( Touring Sport ) , typ 995

Rok výroby : 1960 - 1964

Motor : Objem : 1089 ccm
Výkon : 36,8 kW ( 50k ) pri 5500 otáčkach za minútu.
Vŕtanie : 68mm
Zdvih : 75mm
Maximálny točivý moment : 74,5 Nm pri 3500 otáčkach
za minútu.

Maximálna rýchlosť : 128 km/h

Spotreba paliva : 9 litrov na 100 km

Rozmery : Dĺžka : 4065 mm
Šírka : 1600 mm
Výška : 1430 mm

Hmotnosť : Pohotovostná : 920 kg
Celková : 1270 kg


Škoda Octavia 1200 TS ( Touring Sport ), typ 999

Rok výroby : 1960 - 1964

Motor : Objem : 1221 ccm
Výkon : 40,4 kW ( 55k ) pri 5100 otáčkach za minútu.
Maximálny točivý moment : 86,2 Nm pri 3500 otáčkach
za minútu.

Maximálna rýchlosť : 130 km/h

Spotreba paliva : 9,5 litra no 100 km

Rozmery : Dĺžka : 4065 mm
Šírka : 1600 mm
Výška : 1430 mm

Hmotnosť : Pohotovostná : 920 kg
Celková : 1270 kg


Škoda Octavia , typ 702

Rok výroby : 1961 - 1964

Motor : Objem : 1089 ccm
Výkon : 30,9 kW ( 42k ) pri 4500 ot/min
Vŕtanie : 68 mm
Zdvih : 75 mm
Maximálny točivý moment : 73,5 Nm pri 3000 ot/min

Maximálna rýchlosť : 115 km/h

Rozmery : Dĺžka : 4065 mm
Šírka : 1600 mm
Výška : 1430 mm

Hmotnosť : Pohotovostná : 920 kg
Celková : 1270 kg


Škoda Octavia Super , typ 703

Rok výroby : 1961 - 1964

Motor : Objem : 1221 ccm
Výkon : 34,6 kW ( 47k ) pri 4500 ot/min
Vŕtanie : 72 mm
Zdvih : 75 mm

Maximálna rýchlosť : 118 km/h

Rozmery : Dĺžka : 4065 mm
Šírka : 1600 mm
Výška : 1430 mm
Rozchod predných kolies : 1200 mm
Rázvor náprav : 2390 mm


Hmotnosť : Pohotovostná : 920 kg
Celková : 1270 kg
Užitočná : 350 kg


Škoda Octavia Combi , typ 703 C

Motor : Objem : 1221 ccm
´ Výkon : 34,6 kW ( 47k ) pri 4500 ot/min
Vŕtanie : 72 mm
Zdvih : 75 mm
Maximálny točivý moment : 85,3 Nm pri 3000 ot /min.

Maximálna rýchlosť : 115 km/h

Rozmery : Dĺžka : 4065 mm
Šírka : 1600 mm
Výška : 1430 mm
Rozchod predných kolies : 1200 mm
Rázvor náprav : 2390 mm

Hmotnosť : Pohotovostná : 965 kg
Celková : 1365 kg


Škoda Octavia Combi , typ 704 ( posledná verzia )

Motor : Objem : 1221 ccm
Výkon : 37,5 kW ( 51k ) pri 4600 ot/min
Vŕtanie : 72 mm
Zdvih : 75 mm
Maximálny točivý moment : 88,2 Nm pri 3000 ot /min.

Maximálna rýchlosť : 115 km/h

Spotreba paliva : 8,6 litra na 100 km

Rozmery : Dĺžka : 4065 mm
Šírka : 1600 mm
Výška : 1430 mm
Rozchod predných kolies : 1200 mm
Rázvor náprav : 2390 mm

Hmotnosť : Pohotovostná : 965 kg
Celková : 1365 kg

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných