Tatra Phoenix

Sem budu presuvane prispevky, ktore nemaju suvis s danou diskutovanou temou.
Užívateľov profilový obrázok
lukas.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 129
Dátum registrácie: 01 Máj 2009, 23:03
Tatry, ktoré vlastním: samá T75
Kontaktovať užívateľa:

Tatra Phoenix

Príspevok od užívateľa lukas. » 08 Aug 2011, 08:59

Tahle novinka vypadá velmi dobře, co vy na to?

bližší info tady: http://www.tatraphoenix.com/cs

Užívateľov profilový obrázok
Tatřík
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 180
Dátum registrácie: 27 Máj 2007, 20:19
Tatry, ktoré vlastním: T613/3 , r.v. 1989
Bydlisko: Chrudimsko
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra Phoenix

Príspevok od užívateľa Tatřík » 08 Aug 2011, 15:50

No, pokud s tím přežije fabrika a značka, tak budiž. Ale "TATRA" se z toho pomalu, ale jistě vytrácí ... :(

Jan Papírník
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 187
Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Třebíč
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra Phoenix

Príspevok od užívateľa Jan Papírník » 08 Aug 2011, 19:01

Co vlastně na tom je Tatra? Podvozek?...

To to dopadlo... :(

Na druhou stranu, kabina byla už stoletá, jen nějaké facelifty masky a nárazníků... Žádné investice jen tiché rozprodávání majetku (slušně řečeno), dneska už se na tradici nehraje. Jen na zisky jedinců...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra Phoenix

Príspevok od užívateľa Luboš » 08 Aug 2011, 22:13

Ty "stoleté" nápravy časem zmizí taky... :?

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: Tatra Phoenix

Príspevok od užívateľa radek » 09 Aug 2011, 08:17

No tak třeba na běžné silnici nebo ve městě či v kamionové dopravě jsou ty stoleté nápravy s rourou úplně k ničemu, že..... Přesto věřím, že spousta stavebních i komunálních firem by tatry místo manů, scanií a podobných verků kupovala, ale nemá šanci, krom renaulta T810, pořídit u Tatry lehký obratný náklaďák klidně jen se zadním náhonem a bez zbytečných tun železa a litiny "roury"..... chce-li ta fabrika uspět v nevojenském sektoru, musí konečně přijít s jednoduchým, vtipným podvozkem co neváží X tun sám o sobě. Opravdu už nejsou padesátá léta a neprobíhá osídlování Sibiře ani každý druhý potenciální zákazník nejezdí dvakrát do roka rallye Dakar, aby tak zadlužený moloch, jakým je tato a.s. dokázala vyžít a dokonce tvořit zisk defacto jen z jednoho podvozku a čtyřech motorů. A pokud si dobře pamatuju, o co jsem "zavadil" při pátrání o 625, existuje taková hezká cca třicetistránková zpráva i s oponenturou, datuje se do první poloviny osmdesátých let a je v ní moooc hezký lehoučký žebřinový rám s portálovými nápravami velmi originální konstrukce, k němu kabina ze sendviče plastu a hliníku, vymyšleno už tehdy pro civilní sektor kde nejsou vojenské vlastnosti ani výroba průsmyků radlicí na přídi většinou požadovány. Přiložená oponentura pak tento projekt zamítá pro vysloveně úžasný důvod - "neperspektivní z důvodu absence tzv. tatrovácké koncepce, která v jízdních zkouškách v terénu!!! obstála lépe". Prostě co nemělo rouru, nemělo ani tehdy ani dnes šanci na to spatřit světlo světa. Je to stejné jako když chtěla konstrukce OA do aut tiché, výkonné a vodou chlazené motory, byť na překlenutí období náběhu nového modelu, zapšklost, lpění pouze na jedné před desetiletími vymyšlené konstrukci a přesvědčení o vlastní "dokonalosti" ignorující vnější vývoj světa za vraty fabriky, to byly vražedné podmínky pro nové konstruktérské nápady .....

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 20 neregistrovaných