Pokec nejen o Tatrách.
- Lukas Giza
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 145
- Dátum registrácie: 26 Feb 2007, 14:59
- Tatry, ktoré vlastním: T613-2-1985
- Bydlisko: Liberec-CZ
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pokec nejen o Tatrách.
Tak když ne pokec jenom o tatrách, tak se vás chci zeptat, jestli se někomu doma neválejí doklady na Jawa 50-23- Mustang a jestli by se jich nechtěl zbavit? Měl bych zájem.. Děkuji
- JiF
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 111
- Dátum registrácie: 07 Mar 2006, 17:33
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 57A
Tatra 97 - Bydlisko: Ceske Budejovice, CZ
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pokec nejen o Tatrách.
Dej si inzerat na www.i-veteran.cz, www.eurooldtimers.com a www.svetveteranu.cz.... tam spíš budou příznivci a majitelé toho ďábelského jednostopého Mustanga
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Pokec nejen o Tatrách.
Doporučuji pozornosti spíš inzertní tisk (a servery) Annonce, Avízo, Profit. Tam bude dle mého soudu procento vychcánků podstatně nižší a pravděpodobnost solidního obchodu naopak vyšší .
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Re: Pokec nejen o Tatrách.
Der Spiegel n.i.O. !!!!!
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pokec nejen o Tatrách.
Jedna pěkná dobovka pro fandy cupé. Bohužel trošku hovoří v neprospěch "bájných" vozů z BAZky.
http://www.youtube.com/watch?v=cEQ-5xje-xw
http://www.youtube.com/watch?v=cEQ-5xje-xw
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pokec nejen o Tatrách.
Keď sa tu preberajú Škodovky, hlavne tie s motorom vzadu, prispejem nejakým názorom k tejto téme aj ja:
So Škodovkami som začínal môj motoristický život - prvé auto, ktoré som šoféroval, bola Š-1000MB, autoškolu som odjazdil na Š-105S, prvé auto mojich rodičov bola Š-100 a auto, na ktorom som najazdil asi najviac kilometrov bola Škoda 120LS ročník 1979, na ktorú dodnes nostalgicky spomínam...
Tieto Škodovky som vnímal od ich počiatkov - zavedenie tisícky, ktorá nahradila mne nie sympatickú Octaviu, predstavenie "nového" typu Š-100/110 vo vtedy ešte čiernobielom časopise Svět motorú, prvá prezentácia Škody 110R bielej farby v Bratislave na Kamennom námestí, dlhoočakávaná premiéra nového typu Š-742 v médiách, ako aj jedna z prvých Š-120L pieskovej farby prezentovaná v Bratislave, prvý prototyp Garde, na ktorý som náhodou natrafil v Bratislave ešte pred zahájením výroby tohoto typu (bol jasnožltý, mal vpredu LS-kové štvorsvetlo a v niektorých detailoch sa ešte líšil od neskorších sériových súrodencov), prvý model "M", ktorý som videl v Mladej Boleslavi na jeseň 1983, no a neskôr 130-ky, Rapidy a už veľmi nenápadne odprezentované modely 135 a 136 (aby nezatienili hviezdu nastupujúceho Favoritu), ktoré boli vyvrcholením dlhoročného vývoja vozidiel Škoda s motorom vzadu a dodnes predstavujú vo všetkých svojich vyhotoveniach veľmi zaujímavé vozy..
Favorit mi bol už zase od začiatku nesympatický a prvý prototyp bielej farby, ktorý som videl naživo - asi hodne jazdený, čo bolo na ňom poznať vizuálne, aj podľa strašného buchotu vymlátených tlmičov - vo mne zanechal veľmi rozpačitý dojem, ktorého som sa u tohoto typu nezbavil celkom ani dodnes..
Okrem toho som mal možnosť aj trocha nahliadnuť do menej známych a verejnosti neprezentovaných zákutí čs. automobilovej kuchyne - mal som možnosť si prehliadnuť napr. VW Jetta, dovezený ako "inšpiračnú a porovnávaciu vzorku" pre pripravovaný Favorit, presvedčiť sa o problémoch s výrobou Škoda Garde v Bratislave, ktorej najväčším problémom boli permanentné výpadky v dodávke rozličných dielov, takže v závode bolo často plno vozov čakajúcich na dokompletovanie, keď macošsky sa správajúci materský závod konečne dodá chýbajúce komponenty, zažil som skúšky prototypu Favoritu na Kopřivnickom polygóne, ako aj užasnuté pohľady skúšobných vodičov, keď prototypy MNA dokázali na „mise“ dosiahnuť vyššie hodnoty dostredivého zrýchlenia, ako vtedajšia boleslavská pýcha čs. automobilového priemyslu...
A ešte krátko ku kvalite vtedajších boleslavských vozov – Š-1000MB si krátko po zavedení výroby vyslúžila prezývku od prvých šťastných majiteľov „1000 Malých Bolestí“, čo ilustrovalo biednu kvalitu týchto vozov. Bola to škoda, myslím, že 1000-ky boli trocha nedocenené a sú stále nedocenené aj dnes. Ich pokrokové výrobné technológie – hlavne tlakové hliníkové odliatky skrine prevodovky a bloku motora – patrili v tej dobe k svetovej špičke. Slabá kvalita boleslavských vozov ich však sprevádzala dlhé roky a boli to vlastne autá „na dorobenie“. Pokiaľ však niekoho neodradili také závady, ako opakovane praskajúce plynové „lanká“ (ak neboli správne vyrobené, dokázali u nového vozu vydržať iba pár sto km), po niekoľko 10 tis. km. hučiace ložiská v prevodovke, vykazujúce značný pitting a vyžadujúce si náročnú opravu, demontáž motora nového vozu kvôli oleju unikajúcemu cez záslepku vačkového hriadeľa na strane zotrvačníka, pomerne častý únik prevodového oleja k zadným brzdám vinou nesprávnej montáže tesniaceho krúžku, alebo nedostatočné chladenie motora vinou zalomených hadíc k chladiču – a majiteľ tieto nepríjemnosti zavinené lajdáckosťou pri montáži nového vozu prekonal, získal vcelku spoľahlivé a podľa môjho názoru na tú dobu veľmi slušné auto.
Situácia s kvalitou Škodoviek sa začala postupne zlepšovať až u modernizovaných typov Favorit (iste si niektorí pamätajú na vtedajšiu reklamu Favoritu s množstvom malých zástaviek na karosérii, ktoré symbolizovali „1000 zlepšení“..) a výraznejšie až u Felicie. Aké dôvody k tomu viedli, je už myslím všeobecne známe..
So Škodovkami som začínal môj motoristický život - prvé auto, ktoré som šoféroval, bola Š-1000MB, autoškolu som odjazdil na Š-105S, prvé auto mojich rodičov bola Š-100 a auto, na ktorom som najazdil asi najviac kilometrov bola Škoda 120LS ročník 1979, na ktorú dodnes nostalgicky spomínam...
Tieto Škodovky som vnímal od ich počiatkov - zavedenie tisícky, ktorá nahradila mne nie sympatickú Octaviu, predstavenie "nového" typu Š-100/110 vo vtedy ešte čiernobielom časopise Svět motorú, prvá prezentácia Škody 110R bielej farby v Bratislave na Kamennom námestí, dlhoočakávaná premiéra nového typu Š-742 v médiách, ako aj jedna z prvých Š-120L pieskovej farby prezentovaná v Bratislave, prvý prototyp Garde, na ktorý som náhodou natrafil v Bratislave ešte pred zahájením výroby tohoto typu (bol jasnožltý, mal vpredu LS-kové štvorsvetlo a v niektorých detailoch sa ešte líšil od neskorších sériových súrodencov), prvý model "M", ktorý som videl v Mladej Boleslavi na jeseň 1983, no a neskôr 130-ky, Rapidy a už veľmi nenápadne odprezentované modely 135 a 136 (aby nezatienili hviezdu nastupujúceho Favoritu), ktoré boli vyvrcholením dlhoročného vývoja vozidiel Škoda s motorom vzadu a dodnes predstavujú vo všetkých svojich vyhotoveniach veľmi zaujímavé vozy..
Favorit mi bol už zase od začiatku nesympatický a prvý prototyp bielej farby, ktorý som videl naživo - asi hodne jazdený, čo bolo na ňom poznať vizuálne, aj podľa strašného buchotu vymlátených tlmičov - vo mne zanechal veľmi rozpačitý dojem, ktorého som sa u tohoto typu nezbavil celkom ani dodnes..
Okrem toho som mal možnosť aj trocha nahliadnuť do menej známych a verejnosti neprezentovaných zákutí čs. automobilovej kuchyne - mal som možnosť si prehliadnuť napr. VW Jetta, dovezený ako "inšpiračnú a porovnávaciu vzorku" pre pripravovaný Favorit, presvedčiť sa o problémoch s výrobou Škoda Garde v Bratislave, ktorej najväčším problémom boli permanentné výpadky v dodávke rozličných dielov, takže v závode bolo často plno vozov čakajúcich na dokompletovanie, keď macošsky sa správajúci materský závod konečne dodá chýbajúce komponenty, zažil som skúšky prototypu Favoritu na Kopřivnickom polygóne, ako aj užasnuté pohľady skúšobných vodičov, keď prototypy MNA dokázali na „mise“ dosiahnuť vyššie hodnoty dostredivého zrýchlenia, ako vtedajšia boleslavská pýcha čs. automobilového priemyslu...
A ešte krátko ku kvalite vtedajších boleslavských vozov – Š-1000MB si krátko po zavedení výroby vyslúžila prezývku od prvých šťastných majiteľov „1000 Malých Bolestí“, čo ilustrovalo biednu kvalitu týchto vozov. Bola to škoda, myslím, že 1000-ky boli trocha nedocenené a sú stále nedocenené aj dnes. Ich pokrokové výrobné technológie – hlavne tlakové hliníkové odliatky skrine prevodovky a bloku motora – patrili v tej dobe k svetovej špičke. Slabá kvalita boleslavských vozov ich však sprevádzala dlhé roky a boli to vlastne autá „na dorobenie“. Pokiaľ však niekoho neodradili také závady, ako opakovane praskajúce plynové „lanká“ (ak neboli správne vyrobené, dokázali u nového vozu vydržať iba pár sto km), po niekoľko 10 tis. km. hučiace ložiská v prevodovke, vykazujúce značný pitting a vyžadujúce si náročnú opravu, demontáž motora nového vozu kvôli oleju unikajúcemu cez záslepku vačkového hriadeľa na strane zotrvačníka, pomerne častý únik prevodového oleja k zadným brzdám vinou nesprávnej montáže tesniaceho krúžku, alebo nedostatočné chladenie motora vinou zalomených hadíc k chladiču – a majiteľ tieto nepríjemnosti zavinené lajdáckosťou pri montáži nového vozu prekonal, získal vcelku spoľahlivé a podľa môjho názoru na tú dobu veľmi slušné auto.
Situácia s kvalitou Škodoviek sa začala postupne zlepšovať až u modernizovaných typov Favorit (iste si niektorí pamätajú na vtedajšiu reklamu Favoritu s množstvom malých zástaviek na karosérii, ktoré symbolizovali „1000 zlepšení“..) a výraznejšie až u Felicie. Aké dôvody k tomu viedli, je už myslím všeobecne známe..
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pokec nejen o Tatrách.
Toto mi práve prišlo na email...
Prepac ze ta rusim, znami ma tatru T613 a zhana vodnu pumpu stara mu dosluzila, tak si ma napadol ty, ty mas kontakty v tomto smere aj si zabhenuty, ci nahodou nevies kde by sa dala zohnat neaka alebo ci nemas nejaku ako nahradny diel na predaj?
Dakujem budem ti zaviazany.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 14 Feb 2009, 17:50
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pokec nejen o Tatrách.
Třeba má alternativní pohon LPG
Re: Pokec nejen o Tatrách.
něco z údolí škodoviny
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pokec nejen o Tatrách.
Pěkné, pěkné, hlavně ten Rapid . Zdá se mi to, nebo má jiné přední sedadla ?
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: 01 Okt 2009, 10:25
- Bydlisko: Bratislava - okolie
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pokec nejen o Tatrách.
Mojžo: Nečo podobné jak:
Nevedel by mi niekto poradiť jakú brzdovú kvapalinu do T-148?
Nevedel by mi niekto poradiť jakú brzdovú kvapalinu do T-148?
Re: Pokec nejen o Tatrách.
má jiné sedadla nějeké obrázky ještě najduPETR 613 napísal:Pěkné, pěkné, hlavně ten Rapid . Zdá se mi to, nebo má jiné přední sedadla ?
Re: Pokec nejen o Tatrách.
PETR 613- ondrej- specielně prototyp pro vás
Re: Pokec nejen o Tatrách.
za povšimnutí stojí přední mlhovky pro 613
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pokec nejen o Tatrách.
vasa26: díky za fotky, moc pěkné. Tohle jsem ještě neviděl, potěšilo to .
By mě zajímalo z kterého roku ty fotky jsou. Myslel jsem si že jednodílná maska se dávala až od modelového ročníku 89. Hodně zajímavé jsou ty nárazníky, hlavně ten přední. Ono to vypadá že lem předního blatníku není protažený až dolů, ale končí u hrany nárazníku.
By mě zajímalo z kterého roku ty fotky jsou. Myslel jsem si že jednodílná maska se dávala až od modelového ročníku 89. Hodně zajímavé jsou ty nárazníky, hlavně ten přední. Ono to vypadá že lem předního blatníku není protažený až dolů, ale končí u hrany nárazníku.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 59
- Dátum registrácie: 21 Feb 2009, 23:41
- Tatry, ktoré vlastním: Nějaké to autíčko v garáži mám
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Pokec nejen o Tatrách.
Tak takto vypadá moje první autko po renovaci ŠKODA 110R..Ještě tady není uplně celé ale teď už čeká jen na technickou a pěkné počasí,aby mohla vyjet a brázdit naše silnice!!!
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných