Máte někdo soukromě velkou tatru?
- bazilisak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 897
- Dátum registrácie: 09 Jan 2008, 00:25
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
A s těmi zuby to není tak strašné .. Jen 1. nemá synchron , no a když se to nechá na 2.rychlost klesnout otáčky na 600 a dá se meziplyn 1200 - tak to tam spadne samo .. No a těch "autobusáků" kteří to umí je málo..
No a na křižovatce tu 1 tam dát o něco dřív než bude zelená , ale po vyšlápnutí spojky je třeba (když je olej teplý) počítat tak minimálně 7 sekund před zařazením..než se to dotočí..
No a na křižovatce tu 1 tam dát o něco dřív než bude zelená , ale po vyšlápnutí spojky je třeba (když je olej teplý) počítat tak minimálně 7 sekund před zařazením..než se to dotočí..
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Podle mě to nebyl LC731, ale LC735. Zájezdová karosa s turbem. A rozhodně to nebyl vrak:-)
- Honza272
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 72
- Dátum registrácie: 17 Máj 2007, 20:56
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3
Tatra 2-603 - Bydlisko: šenov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
"L" se pouziva u typu 735 a 736...znamena to "LUX"... proto se ptam co to je za luxusniho měšťáka... jinak zasadni rozdil mezi C 735 a LC 735 je u luxu použití turba a jine zadní napravy... s tim co pise bazilisak muzu jen souhlasit...
a co se tyka razeni je to jen o cviku... z 1 na 2 staci netocit moc motor... staci do 850 a hned radit.. jde to pak samo.ladis- Ale na to prijdes sam az se parkrat svezes
a co se tyka razeni je to jen o cviku... z 1 na 2 staci netocit moc motor... staci do 850 a hned radit.. jde to pak samo.ladis- Ale na to prijdes sam az se parkrat svezes
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Ladis spíš myslel ten případ, kdy stojí na červenou na semaforu a čeká na zelenou. Začne-li totiž řadit jedničku až v momentě, kdy se rozsvítí žlutá, nestihne se už rozjet na zelenou bez počítání zubů.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Ó, pardon, alespoň jste mě donutili si přečíst něco o vyráběných typech autobusů. Teď sám nevím, kde jsem to číslo vzal. Stydím se za to neboť obvykle si takové věci pamatuju.
Zuby počítám při řazení jedničky. Protože přes většinu křižovatek jsem jel prvně a neznal intervaly. Mezi oranžovou a zelenou je zatraceně málo času narvat tam jedničku nějakým kulturním způsobem. 2->1->rozjezd trvá dlouho. Ono to určitě nějak jde a já se to naučím . Spotřebu 30l udal instruktor, když jsem se na to ptal. Říkal něco o 24l, když se jezdí rozumně. Jak moc je to pravda jsem nezkoumal a zatím to nemám jak ověřit.
Zuby počítám při řazení jedničky. Protože přes většinu křižovatek jsem jel prvně a neznal intervaly. Mezi oranžovou a zelenou je zatraceně málo času narvat tam jedničku nějakým kulturním způsobem. 2->1->rozjezd trvá dlouho. Ono to určitě nějak jde a já se to naučím . Spotřebu 30l udal instruktor, když jsem se na to ptal. Říkal něco o 24l, když se jezdí rozumně. Jak moc je to pravda jsem nezkoumal a zatím to nemám jak ověřit.
- Honza272
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 72
- Dátum registrácie: 17 Máj 2007, 20:56
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3
Tatra 2-603 - Bydlisko: šenov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
ladis napísal: Zuby počítám při řazení jedničky. Protože přes většinu křižovatek jsem jel prvně a neznal intervaly. Mezi oranžovou a zelenou je zatraceně málo času narvat tam jedničku nějakým kulturním způsobem. 2->1->rozjezd trvá dlouho. Ono to určitě nějak jde a já se to naučím . Spotřebu 30l udal instruktor, když jsem se na to ptal. Říkal něco o 24l, když se jezdí rozumně. Jak moc je to pravda jsem nezkoumal a zatím to nemám jak ověřit.
v tom pripade staci pritahnout rad. paku k sobe napocitat do peti a radit 1... nebo kouknout na prechod a az chodcum padne cervena radit jedna a byt pripraven...
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Hodně autobusáků se rozjíždí na dvojku, ten motor to pobere... Ale to asi v autoškole moc netolerujou...
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Tak jsem si byl dneska pro papíry k Céčku, abych s tím konečně mohl doběhnout na MÚ a do dvaceti dnů mohl očekávat vytouženou kartičku a docela mně dožrali. E už od nového roku podražili na 8 000 Kč, tak mně to vyjde ještě o tisícovku víc, než jsem čekal. Za osm hodin jízdy je to fakt už dost... Céčko zvedli o 3400 a za karosu chtějí 14500. To to jde nahoru a přitom ani tak nejsou vůbec dražší než konkurence, kterou mám tak do 50 km v dosahu...
- Honza272
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 72
- Dátum registrácie: 17 Máj 2007, 20:56
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3
Tatra 2-603 - Bydlisko: šenov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
to ano, ale jen s 731,732,741,C735... protoze maji kratsi prevodovku... LC735 a 736 maji prevodovku delsi a motor to pobere pouze pokud je bus prazdny a i tak ho docela trapis. a mas pravdu, v autoskolach to netolerujou.Jerry napísal:Hodně autobusáků se rozjíždí na dvojku, ten motor to pobere... Ale to asi v autoškole moc netolerujou...
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Jo prohnat starou Karosu, to je taky jedno z ještě nesplněnejch přání... Nevim proč, ale čim je ten "Vehicle" větší (delší), tim mě to přitahuje a baví víc.
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Jerry, jezdil jsem v Blatnej s LIAZ 300(abs., klima, atd.) rozjizdel jsem se jenom z dvojky. Platil jsem za E 6000 czk. Jo to se te chci zeptat na ten profesak, kolik si presne platil? To si delal u vas v Rozmytalu?
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Čau Martine. Profesák nemam a na C se chystam, v Plzni mě vyjde na 13000Kč a na E nemam drobáky (ono to C bude jentaktak...). Momentálně sem ve stádiu šetření a pořád mi ty koruny spíš utíkají, než přibejvaj.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Já jsem se s tou tatrou rozjížděl téměř vždy na malou trojku a přitom to nemá nijak krátkou převodovku, vždyť to jezdí devadesát. Hold asi dobrej motor...
- michal heky
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
- Tatry, ktoré vlastním: T613-3
- Bydlisko: Praha, Kobylisy
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
No, Luboši, to tak odpovídá té východoněmecké Ifě, ale u Karosy je to jinak, nejsou tam žádné půlky a jen pětistupňová převodovka.
- Luboš
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 6491
- Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
- Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4 - Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Ale LIAZka bude mít jistě taky víc kvaltů. Co je vlastně v té třístovce za převodovku, pořád ta obstarožní pragovácká 10P80?
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
LIAZ 300-19.41 TBV. U tohoto vozidla byl výkon motoru zvýšen, jak samo označení vozidla napovídá, od pědchozích typů o dalších 30 k na celkových 410 k / 300 kW a točivý moment na 1800 Nm / 1250-1450 ot./min. při splnění norem Euro II. První provedení mělo standardní převodovku Praga 14 PS 150, později vyrobené vozy měly vzhledem k její poruchovosti moderní a spolehlivější šestnáctistupňovou převodovku ZF 16 S 221.
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
No jestli bys chtěl vědět "proč", tak obecně převládá názor, že si tím pánové kompenzují jisté tělesné nedostatky.Jerry napísal:Jo prohnat starou Karosu, to je taky jedno z ještě nesplněnejch přání... Nevim proč, ale čim je ten "Vehicle" větší (delší), tim mě to přitahuje a baví víc.
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 52
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 20:11
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Ba-oklolie
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Keby niekdo chcel velku Tatru, v areali byvaleho Bratislavskeho Kovospracujuceho podniku su odstavene 4 ks poziarnicke 148. Z troch demontovali cisternu. Vyzeraju byt v dobrom stave.
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Že by příčina toho, kterak někteří "nestabilní" jedinci přesedají z klasických T613 do lóóóngů T613 a následně se snaží vůči okolí vysílat jisté pocity povýšenosti? Již několik let se bavím "studiem" pár takových "exemplářů", kdy se z celkem normálních a pohodových lidí staly "ředitelé zeměkoule", kdo by to byl řekl, jak důležitých je 15 cm navíc a co ta trocha železa, skla a plastu dokáže udělat s lidským chováním.....Ambiciózní tajemníček napísal:No jestli bys chtěl vědět "proč", tak obecně převládá názor, že si tím pánové kompenzují jisté tělesné nedostatky.Jerry napísal:Jo prohnat starou Karosu, to je taky jedno z ještě nesplněnejch přání... Nevim proč, ale čim je ten "Vehicle" větší (delší), tim mě to přitahuje a baví víc.
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Máte někdo soukromě velkou tatru?
Ryšane. Se svým tělem sem maximálně spokojený a žádnýmy nedostatky netrpím
Mě to baví od mala, co jsem dosáhnul na pedály tak sem jezdil s domácím traktůrkem (8 let), traktorem, kombajnem, pionýr (12 let). Pak přišel osobák v 16 (po lesních cestách) ve 20 sem si popojel (asi 1 km) se soupravou Volva a naloženýho návěsu, to bylo na příjezdovej cestě k místu skládání, byl to automat... Rychlost byla do 30 km/h, víc nedovolovaly kostrubční podmíky nebo typ cesty. Nebo se přiznejte, kdo jste dostal něco novýho neošahanýho a hned s tim letěl 80 - 100 km/h (myslím poprvý s OA nebo NA)
Mě to baví od mala, co jsem dosáhnul na pedály tak sem jezdil s domácím traktůrkem (8 let), traktorem, kombajnem, pionýr (12 let). Pak přišel osobák v 16 (po lesních cestách) ve 20 sem si popojel (asi 1 km) se soupravou Volva a naloženýho návěsu, to bylo na příjezdovej cestě k místu skládání, byl to automat... Rychlost byla do 30 km/h, víc nedovolovaly kostrubční podmíky nebo typ cesty. Nebo se přiznejte, kdo jste dostal něco novýho neošahanýho a hned s tim letěl 80 - 100 km/h (myslím poprvý s OA nebo NA)
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných