Video PRAGY V3S

Sem budu presuvane prispevky, ktore nemaju suvis s danou diskutovanou temou.
Užívateľov profilový obrázok
Marco 613
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 330
Dátum registrácie: 16 Nov 2006, 21:41
Tatry, ktoré vlastním: Zatím žádnou, do které by se dalo sednout.
Bydlisko: Štatl
Kontaktovať užívateľa:

Re: Video PRAGY V3S

Príspevok od užívateľa Marco 613 » 29 Júl 2008, 15:20

Tady má Ivkej podle mě pravdu, ten rok 1953 by souhlasil. Pokuď vim, tak to auto tehdy zvládli za velmi krátkou dobu a dostali za jeho rychlý vývoj dokonce jakousi cenu. Tohle jsem vyčetl z knížky Automobil v srdci Evropy, ale už je to pár let...

Užívateľov profilový obrázok
ivkej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 346
Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
Kontaktovať užívateľa:

Re: Video PRAGY V3S

Príspevok od užívateľa ivkej » 29 Júl 2008, 16:31

Marco 613 napísal:Tady má Ivkej podle mě pravdu, ten rok 1953 by souhlasil. Pokuď vim, tak to auto tehdy zvládli za velmi krátkou dobu a dostali za jeho rychlý vývoj dokonce jakousi cenu. Tohle jsem vyčetl z knížky Automobil v srdci Evropy, ale už je to pár let...
podnety na zostrojenie aute pre armádu prišli firme Praga v roku 1951 nie? a potom bola tá overovacia rada alebo niečo také asi ako myslel D.A. a neskôr, keď sa písal rok 1953 ačala sériová výroba a odvtedy niekedy pochádza aj náš mazlíček :)

Užívateľov profilový obrázok
PAVEL64
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 283
Dátum registrácie: 14 Feb 2008, 15:10
Kontaktovať užívateľa:

Re: Video PRAGY V3S

Príspevok od užívateľa PAVEL64 » 29 Júl 2008, 22:17

Otevři kapotu a mrkni na silentbloky kabiny byly jinak řešené než později (vlastně celé uchycení kabiny bylo jiné -vzadu žádné gumové silentbloky ale jen kus trubky uchycené objímkou na rám..)pedálový vzduchový brzdič byl pod kabinou v rámu a na novějších zase přišroubován přímo ke kabině...ale mohlo se stát ,že vyměnili za ta léta celou kabinu a nepoznáš nic...a plno jiných poznávacích detailů....už jsi sundal ten dekl na korbě a mrknul ses na naviják??zjistil jsem ,že je tam opravdu řetěz ale v plechovém pouzdře...

Užívateľov profilový obrázok
ivkej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 346
Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
Kontaktovať užívateľa:

Re: Video PRAGY V3S

Príspevok od užívateľa ivkej » 29 Júl 2008, 22:55

PAVEL64 napísal:Otevři kapotu a mrkni na silentbloky kabiny byly jinak řešené než později (vlastně celé uchycení kabiny bylo jiné -vzadu žádné gumové silentbloky ale jen kus trubky uchycené objímkou na rám..)pedálový vzduchový brzdič byl pod kabinou v rámu a na novějších zase přišroubován přímo ke kabině...ale mohlo se stát ,že vyměnili za ta léta celou kabinu a nepoznáš nic...a plno jiných poznávacích detailů....už jsi sundal ten dekl na korbě a mrknul ses na naviják??zjistil jsem ,že je tam opravdu řetěz ale v plechovém pouzdře...
nie, pri tom aute nebývam často....iba občas na ňom jazdíme a to len keď je nejaká brigáda, tak uvidíme pri najbližšom stretnutí sa s ním:) ale mne by nešlo o to že to rapká, ale o to že to začne rapkať a vtedy to prestane ťahať takže to si nemyslím že by bolo niečo s ukladačom ale skôr akoby nejaká stopka, pri vyššom odpore lana

Užívateľov profilový obrázok
ivkej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 346
Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
Kontaktovať užívateľa:

Re: Video PRAGY V3S

Príspevok od užívateľa ivkej » 29 Júl 2008, 22:56

ivkej napísal:
PAVEL64 napísal:Otevři kapotu a mrkni na silentbloky kabiny byly jinak řešené než později (vlastně celé uchycení kabiny bylo jiné -vzadu žádné gumové silentbloky ale jen kus trubky uchycené objímkou na rám..)pedálový vzduchový brzdič byl pod kabinou v rámu a na novějších zase přišroubován přímo ke kabině...ale mohlo se stát ,že vyměnili za ta léta celou kabinu a nepoznáš nic...a plno jiných poznávacích detailů....už jsi sundal ten dekl na korbě a mrknul ses na naviják??zjistil jsem ,že je tam opravdu řetěz ale v plechovém pouzdře...
nie, pri tom aute nebývam často....iba občas na ňom jazdíme a to len keď je nejaká brigáda, tak uvidíme pri najbližšom stretnutí sa s ním:) ale mne by nešlo o to že to rapká, ale o to že to začne rapkať a vtedy to prestane ťahať takže to si nemyslím že by bolo niečo s ukladačom ale skôr akoby nejaká stopka, pri vyššom odpore lana
či sa to tam niekde nedá štelovať, veľkosť odporu, aby navijak šiel aj keď je viac zaťažený

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Re: Video PRAGY V3S

Príspevok od užívateľa D.A. » 30 Júl 2008, 05:52

Překonal jsem se a večer udělal výpisek z knížky. Pokud máte fakt rok 1953, tak je to podobná vzácnost, jako chromka 1975 ;-) :

První tři prototypy se začaly zkoušet na jaře 1952, sér. výroba od roku následujícího. V roce 1953 vyprodukováno pouze 185 vozů a ještě 4. série vedena jako ověřovací. Větší nárůst výroby až s rokem 1954.



Jo, s navijákem nemůžu radit, mám zkušenost pouze s malou externí žabičkou na 2700 kg a ta nerapká :-P.

Užívateľov profilový obrázok
ivkej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 346
Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
Kontaktovať užívateľa:

Re: Video PRAGY V3S

Príspevok od užívateľa ivkej » 30 Júl 2008, 08:29

mne tak povedal jeden pán že je to r.v. 1953, a vraj aj on mal kedysi takú

Užívateľov profilový obrázok
PAVEL64
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 283
Dátum registrácie: 14 Feb 2008, 15:10
Kontaktovať užívateľa:

Re: Video PRAGY V3S

Príspevok od užívateľa PAVEL64 » 03 Aug 2008, 15:08

tu je ten naviják ...
Prílohy
527353_1.jpg

RADEK76
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 203
Dátum registrácie: 23 Mar 2008, 14:13
Kontaktovať užívateľa:

Re: Video PRAGY V3S

Príspevok od užívateľa RADEK76 » 04 Aug 2008, 14:39

video Pragy V3S....na konci videoklipu o Tatrách je vidět co i poloviční Tatra dokáže..... http://www.stream.cz/video/11/116418-tatra-v-kfor

Užívateľov profilový obrázok
ivkej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 346
Dátum registrácie: 19 Sep 2007, 15:58
Kontaktovať užívateľa:

Re: Video PRAGY V3S

Príspevok od užívateľa ivkej » 04 Aug 2008, 15:09

RADEK76 napísal:video Pragy V3S....na konci videoklipu o Tatrách je vidět co i poloviční Tatra dokáže..... http://www.stream.cz/video/11/116418-tatra-v-kfor
to viedo stojí fakt za to :)

RADEK76
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 203
Dátum registrácie: 23 Mar 2008, 14:13
Kontaktovať užívateľa:

Re: Video PRAGY V3S

Príspevok od užívateľa RADEK76 » 04 Aug 2008, 15:58

ivkej napísal:
RADEK76 napísal:video Pragy V3S....na konci videoklipu o Tatrách je vidět co i poloviční Tatra dokáže..... http://www.stream.cz/video/11/116418-tatra-v-kfor
to viedo stojí fakt za to :)
To video je opravdu super,jsem rád že se líbí..... Jen chci říct ,že u nás má V3S-ku místní včelař ,jěště od Lidovejch milic.... a předvádí s tím podobné kousky pří vytáčení medu na nedostupnejch místech Šumavy.... :shock:

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Re: Video PRAGY V3S

Príspevok od užívateľa Luboš » 05 Aug 2008, 23:07

To bude hodně drahý med... :lol:

miloš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 2574
Dátum registrácie: 05 Mar 2005, 14:29

Re: Video PRAGY V3S

Príspevok od užívateľa miloš » 05 Aug 2008, 23:38

Med je poslednich 10 let drahy.Mozna na Zapade v Nachode je levny.

Užívateľov profilový obrázok
D.A.
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1859
Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: CZ

Re: Video PRAGY V3S

Príspevok od užívateľa D.A. » 11 Aug 2008, 10:57

Já bych podotknul, že nejhorší lihoví milicionáři byli ti ozbrojení žihadýlky.
Náš obecní včelař má "jelčáka" a malý traktor :-).

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 1 neregistrovaný