To je tak fajnové vozenie toto
- stastnytatrovak
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 295
- Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
- Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
- Bydlisko: Soenderborg, Dansko
- Kontaktovať užívateľa:
Hehe... Pridam sa k diskusii.
Ak som ja 100% Tatrovak, tak Mojzo je 200%. Ale musim vam povedat, ze s Tebou, Mojzo naprosto suhlasim, len nie som AZ tak emocionalny ku autu. Aj ked som plakal polovicu cesty s nim ked som prvy raz isiel domov do Danska zo Slovenska. Ale to nikomu nehovorte
No Tatra je perfektne auto pre mna. Krasne, velke, prekrasny zvuk, pruzne, ma dusu, splneny chlapcensky sen, atd. atd... A kolko zaujmu okolo nej.
Ten kolektiv, co mame okolo tych aut tu v Dansku, najdete priaznivcov znacky a mate s nimi daco spolocne, taky akoby zvaz
V svojej Tatre mam najazdenych zhruba 20k km, a aj ked je s nou furt dajaka malickost, myslim si, ze v globale je to spolahlive auto
A hlavne lahko opravitelne (vacsinou) !!! Pocitajte s tym, ze som na auta skoro uplny laik, ale furt sa naucim viac a viac, a tak tazko sa s nim nenaraba.
Este mozno najlepsia ved je, ze ja, co som chudy, v ostatnych autach ma boli zadok po dlhej jazde.
V Tatre nie. Idem vela kilometrov, dojdem... A som cerstvy A nebolavy.
Tatra ma jedine chujove operky na hlavu
Ale na to sa da zvyknut...
TATRA FOREVER !!!
Ak som ja 100% Tatrovak, tak Mojzo je 200%. Ale musim vam povedat, ze s Tebou, Mojzo naprosto suhlasim, len nie som AZ tak emocionalny ku autu. Aj ked som plakal polovicu cesty s nim ked som prvy raz isiel domov do Danska zo Slovenska. Ale to nikomu nehovorte
No Tatra je perfektne auto pre mna. Krasne, velke, prekrasny zvuk, pruzne, ma dusu, splneny chlapcensky sen, atd. atd... A kolko zaujmu okolo nej.
Ten kolektiv, co mame okolo tych aut tu v Dansku, najdete priaznivcov znacky a mate s nimi daco spolocne, taky akoby zvaz
V svojej Tatre mam najazdenych zhruba 20k km, a aj ked je s nou furt dajaka malickost, myslim si, ze v globale je to spolahlive auto
A hlavne lahko opravitelne (vacsinou) !!! Pocitajte s tym, ze som na auta skoro uplny laik, ale furt sa naucim viac a viac, a tak tazko sa s nim nenaraba.
Este mozno najlepsia ved je, ze ja, co som chudy, v ostatnych autach ma boli zadok po dlhej jazde.
V Tatre nie. Idem vela kilometrov, dojdem... A som cerstvy A nebolavy.
Tatra ma jedine chujove operky na hlavu
Ale na to sa da zvyknut...
TATRA FOREVER !!!
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Nedostatek informací o jakémkoliv jevu jeho případnou existenci v žádném případě nepopírá. A nemyslím, že se na tomto fóru nachází někdo, jehož emoce vůči T613 jsou pouze záporné. To, že se takto píše o T613 pravděpodobně souvisí s prostým faktem, že zde stále ještě existuje skupina lidí, kteří (se nejmenují Mojžo a Eda) ji používají v bežném provozu.čadík napísal:Stále přemýšlím, proč tyto vesměs extrémně polarizované názory (či emoce, téměř bezvýhradně kladné nebo naopak pouze záporné) vyvolává jen T613...
Kde bys ho taky chtěl hledat? Je to klasické H a má jen čtyři konce, takže pokud nemáš v rukách nasráno, trefíš se vždy. Z tohoto pohledu je přesné i řazení všech osmi rychlostních stupňů dvojitého H jako má třeba IFA 60. Za zvláštní výhodu lze považovat menší problémy při přesednutí zpět do tatry - není třeba si zvykat na kratší dráhy; snad jen, že na spojce má IFA posilovač...Mojžo napísal:Mne to príde ako príjemné a presné, nikdy som kvalt nehľadal.
Jistě, to tady chce skutečně každý. Stejně jako každý nazývá T613 krámem a provozuje i proti své vůli, aby všem kolem ukázal, že na to má. Ona je už taková doba.Eda napísal:Protože chce každy dat do t613 8 webru, snižit pružiny...
A to jsem se jen zeptal, jak sedí T613 v zatáčkách na Ecce Homo oproti Octavii. Vím prd, zato se strhul obvyklý povyk. Asi nezbude než tu oktávku někde půjčit. Beztak není nad vlastní zkušenost.
Ladis to shrnul naprosto perfektně a zmínil všechy jevy z tohoto vlákna, ke kterým jsem se chtěl vyjádřit.
Tvrzení, že jen Tatra 613 budí emoce a u jiných vozů takové emoce nejsou či jsou menší mne velmi překvapuje, protože já viděl podobné emoce u dalších mnoha vozů, lidi rozhádané na život a na smrt kvůli tomu, jestli je stopětka nebo wartburg nejlepší či naopak nejhorší auto na světě. Nepřipadá mi, že by Tatra 613 byla nějak výjimečná v tom, že budí výjimečné emoce. Jestli chcete pánové postavit argumentaci o VyVolených na tomto, tak tedy děláte Tatře 613 službu vpravdě medvědí.
K přesnosti řazení tak, jak je popsal Matěj, jsem se ani nechtěl vyjadřovat (protože jeho vysvětlení je ve stylu T613 jezdí skvěle, protože pokud není rozbitá, tak se vždycky rozjede), snad jen poznamenám, že teď musel těžce zklamat Ulambatara, když svoje poetické tvrzení o přesnosti řazení vysvětlil tak surově technicky a klesl v tom na úroveň Radka a imbecilnózního tajemníčka.
A jev, kdy člověk už ani nereaguje na chvalozpěvy, přitom se ale preventivně začnou objevovat provokativní, útočné a nenávistné příspěvky vyznavačů příborské nirvány mi připomíná ten fór, jak ten Kohn jde půjčit ty sáňky pro syna k Roubíčkovi.
Roubíček bydlí o dva bloky dál, Kohn tam tedy jde. Cestou si myslí: " Roubíček už je stejně nepotřebuje. No jo, jenže on za to bude ode mne něco chtít....ale kluk ještě na sáňkách nejel, měl bych mu udělat radost....Roubíček je na druhou stranu hroznej lakomec, bude chtít moc peněz, nebo nějakou protislužbu? Jenže klukovi by to třeba stačilo jako dárek....no a právě proto bude Roubíček chtít zbytečně moc." Nakonec zaklepe u Roubíčka na dveře. Roubíček otevře: "Co chtějí, pane Kohn?" "Vědí co Roubíček? Strčej si ty sáňky do prdele."
Když náhodou to vypadá, že nikdo moc nirvánu zpochybňovat nebude, tak zkusíme zaprovokovat. Eventuelně dáme nějaký schválně neúplný výčet možností. No a pak se samozřejmě tváříme překvapeně a dotčeně, když se někdo ozve, rádobynezávisle glosujeme či jen nezúčastněně pozorujeme, tváříme se povzneseně a opájíme se pocitem spravedlivých. O.K. jestli se chcete hádat, pojďme se hádat. Já jsem nikdy netvrdil, že se flamewary nějak dotýkají mého jemnocitu eventuelně (až někoho vyprovokuju) že mne takové věci zdržují od záchrany světa a nemám čas se s ním dál bavit. Když chcete být vy intelektuálové plující svou nablýskanou limuzínou ve světě Romaina Rollanda morálně nad námi, co se snažíme poznat svět s pravítkem, stopkama a implikací, tak alespoň nebuďte pokrytci.
Tvrzení, že jen Tatra 613 budí emoce a u jiných vozů takové emoce nejsou či jsou menší mne velmi překvapuje, protože já viděl podobné emoce u dalších mnoha vozů, lidi rozhádané na život a na smrt kvůli tomu, jestli je stopětka nebo wartburg nejlepší či naopak nejhorší auto na světě. Nepřipadá mi, že by Tatra 613 byla nějak výjimečná v tom, že budí výjimečné emoce. Jestli chcete pánové postavit argumentaci o VyVolených na tomto, tak tedy děláte Tatře 613 službu vpravdě medvědí.
K přesnosti řazení tak, jak je popsal Matěj, jsem se ani nechtěl vyjadřovat (protože jeho vysvětlení je ve stylu T613 jezdí skvěle, protože pokud není rozbitá, tak se vždycky rozjede), snad jen poznamenám, že teď musel těžce zklamat Ulambatara, když svoje poetické tvrzení o přesnosti řazení vysvětlil tak surově technicky a klesl v tom na úroveň Radka a imbecilnózního tajemníčka.
A jev, kdy člověk už ani nereaguje na chvalozpěvy, přitom se ale preventivně začnou objevovat provokativní, útočné a nenávistné příspěvky vyznavačů příborské nirvány mi připomíná ten fór, jak ten Kohn jde půjčit ty sáňky pro syna k Roubíčkovi.
Roubíček bydlí o dva bloky dál, Kohn tam tedy jde. Cestou si myslí: " Roubíček už je stejně nepotřebuje. No jo, jenže on za to bude ode mne něco chtít....ale kluk ještě na sáňkách nejel, měl bych mu udělat radost....Roubíček je na druhou stranu hroznej lakomec, bude chtít moc peněz, nebo nějakou protislužbu? Jenže klukovi by to třeba stačilo jako dárek....no a právě proto bude Roubíček chtít zbytečně moc." Nakonec zaklepe u Roubíčka na dveře. Roubíček otevře: "Co chtějí, pane Kohn?" "Vědí co Roubíček? Strčej si ty sáňky do prdele."
Když náhodou to vypadá, že nikdo moc nirvánu zpochybňovat nebude, tak zkusíme zaprovokovat. Eventuelně dáme nějaký schválně neúplný výčet možností. No a pak se samozřejmě tváříme překvapeně a dotčeně, když se někdo ozve, rádobynezávisle glosujeme či jen nezúčastněně pozorujeme, tváříme se povzneseně a opájíme se pocitem spravedlivých. O.K. jestli se chcete hádat, pojďme se hádat. Já jsem nikdy netvrdil, že se flamewary nějak dotýkají mého jemnocitu eventuelně (až někoho vyprovokuju) že mne takové věci zdržují od záchrany světa a nemám čas se s ním dál bavit. Když chcete být vy intelektuálové plující svou nablýskanou limuzínou ve světě Romaina Rollanda morálně nad námi, co se snažíme poznat svět s pravítkem, stopkama a implikací, tak alespoň nebuďte pokrytci.
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Dĺžka dráh radenia prevodov?
No je najdlhšia s akou som sa stretol to je pravda... Ruka nabehá kilometre.
Povedal by som že jednoducho predĺžili páku a tak zmenšili potrebnú silu na radenie prevodov. Predsalen tá prevodovka neni dimenzovaná na 80Nm všakže. Nikdy mi to nevadilo, napokon vďaka motoru nemusím radiť 120x za minútu, ale zato keď som mal tú česť sa zviesť Hondou S2000... jo to bola kávička
No je najdlhšia s akou som sa stretol to je pravda... Ruka nabehá kilometre.
Povedal by som že jednoducho predĺžili páku a tak zmenšili potrebnú silu na radenie prevodov. Predsalen tá prevodovka neni dimenzovaná na 80Nm všakže. Nikdy mi to nevadilo, napokon vďaka motoru nemusím radiť 120x za minútu, ale zato keď som mal tú česť sa zviesť Hondou S2000... jo to bola kávička
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
MarekK: Teď se dívám na ty fotky... To žluté na blatníku je plnič? Doufám, že to není ta hmota z Pardubic? Vypadá skoro jako LV PL 320. Mám s ním velmi špatné zkušenosti. Loupe se a praská a přesto jej mnoho lakýrníků úspěšně používá (je levný). Pravděpodobně to bude tím, že na něj hned po vytvrzení a přebroušení nanáší lak. Ale jak jej člověk nechá pár týdnů na vzduchu, může začít znovu.
Eda: Když vidím ten lakovaný díl, napadá mě, že jsi toho popela vysypal ještě málo. Takže kdyby jsi protáhnul účast na Free tour až k Lipníku, mohl bych tu tvoji kapotu vytmelit a stříknout plničem, do dutin dáme vosk a až pojedeš kolem Drahotuš necháš si namíchat metalízu (dokud ještě mají klasickou, co smrdí po ředidle), stříknem ji navrch, ještě navrch lak a můžeš frčet dál. Co ty na to?
Eda: Když vidím ten lakovaný díl, napadá mě, že jsi toho popela vysypal ještě málo. Takže kdyby jsi protáhnul účast na Free tour až k Lipníku, mohl bych tu tvoji kapotu vytmelit a stříknout plničem, do dutin dáme vosk a až pojedeš kolem Drahotuš necháš si namíchat metalízu (dokud ještě mají klasickou, co smrdí po ředidle), stříknem ji navrch, ještě navrch lak a můžeš frčet dál. Co ty na to?
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Ríšane, tím "lidi rozhádané na život a na smrt kvůli tomu, jestli je stopětka nebo wartburg nejlepší či naopak nejhorší auto na světě" jsi myslel mne? Nebo jenom Martina?
Já to nikdy jako životně důležité téma nebral, smál jsem se nad tím v práci a těšil se, co nového si Martin zase vybásní. Mám toho člověka rád podobně jako Mojža, jediný rozdíl je v tom, že Matějovi se tímhle fascinujícím způsobem líbí podobná auta jako mi (Š110L nemám na mysli)...
Jestli víte o Martinovi, tak ho pozdravujte. Pokud jsem ho nasral, tak je mi to fakt líto.
>All:
Více k tématu - pro výše zmiňovaný pocit "že jsem to monstrum ukočíroval nějakou rychlostí" proháním Warťasy, Tatrami dávno na hraně nejezdím, takže si to moc neumím představit. Přece jenom je to auto kolikrát delší, než je šířka mnou používaných silniček a každé škrtnutí rohem kastle by mne zbytečně zaměstnalo .
Ale ať je to jak chce, díky VŠEM, kteří sem něco přidali, zase jsem se hezky pobavil.
Já to nikdy jako životně důležité téma nebral, smál jsem se nad tím v práci a těšil se, co nového si Martin zase vybásní. Mám toho člověka rád podobně jako Mojža, jediný rozdíl je v tom, že Matějovi se tímhle fascinujícím způsobem líbí podobná auta jako mi (Š110L nemám na mysli)...
Jestli víte o Martinovi, tak ho pozdravujte. Pokud jsem ho nasral, tak je mi to fakt líto.
>All:
Více k tématu - pro výše zmiňovaný pocit "že jsem to monstrum ukočíroval nějakou rychlostí" proháním Warťasy, Tatrami dávno na hraně nejezdím, takže si to moc neumím představit. Přece jenom je to auto kolikrát delší, než je šířka mnou používaných silniček a každé škrtnutí rohem kastle by mne zbytečně zaměstnalo .
Ale ať je to jak chce, díky VŠEM, kteří sem něco přidali, zase jsem se hezky pobavil.
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
Ladis: to žltté je z grécka .....len v obchode mi dali namiesto šedeho, žltý plnič, tak ako prvá vrtstva plniča žlttého poslúžila na zvýraznenie "jám" lebo po následnom kúpení, nanesení a prebrúsení šedého plniča vznikli mapy .........dalej som fotodokumentáciu nerobyl , niesom zdicho
K téj novej koktávke 2.0PD vs. T613: niet o čom, koktávka drží v zatáčkách pevne a predvídavo, aj napriek tomu, že spetná vazba medzi volantom a cestou je o niekolko rádov menšia ako u t613....
K téj novej koktávke 2.0PD vs. T613: niet o čom, koktávka drží v zatáčkách pevne a predvídavo, aj napriek tomu, že spetná vazba medzi volantom a cestou je o niekolko rádov menšia ako u t613....
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Ano ladisi, opravdu stále zapomínám, že na Tatraportále je kromě vozidel zdejším osazenstvem celkem jednotně považovaných za "veterány" (a takto asi používaných) též skupina vozidel T613, která se za "veterány" vlastně nepovažují (ač já už na ně tak vcelku pohlížím), protože skutečně ještě slouží jako jediné každodenní přibližovadlo svým nešťastně šťastným majitelům...ladis napísal:... To, že se takto píše o T613 pravděpodobně souvisí s prostým faktem, že zde stále ještě existuje skupina lidí, kteří (se nejmenují Mojžo a Eda) ji používají v bežném provozu.čadík napísal:Stále přemýšlím, proč tyto vesměs extrémně polarizované názory (či emoce, téměř bezvýhradně kladné nebo naopak pouze záporné) vyvolává jen T613...
(a teď ještě čekám, zda se někdo ozve, že je v této situaci se svou T603 případně T57, nedejbože s T11 )
- D.A.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1859
- Dátum registrácie: 09 Jan 2007, 09:35
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: CZ
Kua Edo, ať tu na nás ten tvůj Glum tak nečumí, ten zachovalý špígel a reflektoury... to by byl matroš na transplantaci!
Říkáš, že o 10 let starší GLS je ekonomičtější než Gardedáma??? Typický boleslavský reverse development; v Eisenachu naopak v průběhu desetiletí spotřebu snižovali až k magickým 6,5/100.
Říkáš, že o 10 let starší GLS je ekonomičtější než Gardedáma??? Typický boleslavský reverse development; v Eisenachu naopak v průběhu desetiletí spotřebu snižovali až k magickým 6,5/100.
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
- PETR 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 632
- Dátum registrácie: 18 Okt 2006, 17:29
- Tatry, ktoré vlastním: T 613-3 88´
kancelář ČNR ČSSR
http://www.skodaclub.wbs.cz/ - Bydlisko: OSTRAVA , CZECHOSLOVAKIA
- Kontaktovať užívateľa:
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných