Naj...

Sem budu presuvane prispevky, ktore nemaju suvis s danou diskutovanou temou.
Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: Naj...

Príspevok od užívateľa radek » 13 Jan 2008, 13:18

Ano, ten pán je na té střeše T613 a ten GAZ ji následně vyjme z té louže..... Jinak ho určitě drtivá většina z vás zná, je mimo jiné majitelem T613 v hasičských barvách, která má válečkem "nalakovanou" plasťákovou karoserii a tedy neoprávně udělené registrační značky historického vozidla....

Užívateľov profilový obrázok
Ergo_sum
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 587
Dátum registrácie: 05 Jan 2008, 15:15
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Naj...

Príspevok od užívateľa Ergo_sum » 13 Jan 2008, 13:51

radek napísal:protože cestou píst osmého válce doslova vytekl do prostoru bloku motoru, na ojnici zbylo jen torzo kolem pístního čepu.
Toto dokaze tatra? Ja som myslel ze je to klasicka zavada precipovaneho koncernoveho TDi, ked sa nastavi neskory vstrek a palivo zostava nezhorene v podobe kvapiek na pieste tak sa stane presne toto. Videl som to uz na vela motoroch, ten piest sa uplne roztavi a nasledne natavi na povrch valca...

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: Naj...

Príspevok od užívateľa radek » 13 Jan 2008, 16:28

Ano Ergo, toto dokáže každá T613, seřízená od ucha pokud možno "pepou traktoristou z nejbližší hospody", pokud se v takto neoptimálním seřízení provozuje dostatečně dlouho, díky ignoraci jejího stavu článkem umístěným mezi sedadlem řidiče, pedály a volantem. Ale hlavně že to tomu TDi z kopce "natřel".....

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných