To je tak fajnové vozenie toto
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
To znám Edo, když jsem chodil do školky a pak do školy, proháněly se kolem T613 na cestě do servisu a pak na zkušebních jízdách. A když jsem vyrostl nemohl jsem jinak
Žádný obrázek z Noční hlídky nemám, viděl jsem to kdysi v kině. Byl to klasický nákladní Zil, jak jej známe od posádek našich osvoboditelů, jen trochu magorsky upravený a dělali tam s ním divné věci. Roman asi myslel osobní vozy, ale tenhle otylý náklaďáček taky nebyl stavěný k jízdám na čas
Pěkné fotky Mojžo, jen toho asfaltu je na nich zbytečně moc. Jo, a řazení nemůže být přesné už z principu
Žádný obrázek z Noční hlídky nemám, viděl jsem to kdysi v kině. Byl to klasický nákladní Zil, jak jej známe od posádek našich osvoboditelů, jen trochu magorsky upravený a dělali tam s ním divné věci. Roman asi myslel osobní vozy, ale tenhle otylý náklaďáček taky nebyl stavěný k jízdám na čas
Pěkné fotky Mojžo, jen toho asfaltu je na nich zbytečně moc. Jo, a řazení nemůže být přesné už z principu
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Mne presné príde.
Dám páku úplne doľava na doraz a zatlačím dopredu - mám kvalt
Páka úplne doľava a zatlačím k sebe - 2ka
nechám v "default" polohe a hore - 3ka no a to isté ale k sebe je tam 4.
Mne to príde ako príjemné a presné, nikdy som kvalt nehľadal, alebo že by tam nedajbože nechcel skočiť. Paráda
Dám páku úplne doľava na doraz a zatlačím dopredu - mám kvalt
Páka úplne doľava a zatlačím k sebe - 2ka
nechám v "default" polohe a hore - 3ka no a to isté ale k sebe je tam 4.
Mne to príde ako príjemné a presné, nikdy som kvalt nehľadal, alebo že by tam nedajbože nechcel skočiť. Paráda
- Maxono
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 688
- Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
- Kontaktovať užívateľa:
[quote="MarekK"]Mojžo: ok presne, sa radí, a čo dlžka radiacích dráh?, umiestnenie spokového pedálu skoro napravo od volantu? hmm? ale ináč je to super wrúúúm... mne sa to tiež páči...
To si asi ešte nejazdil v Š-100. Tam je aj volant s pedálmi nejako debilne napravo oproti sedeniu. Ale tiež sa dá zvyknúť.
To si asi ešte nejazdil v Š-100. Tam je aj volant s pedálmi nejako debilne napravo oproti sedeniu. Ale tiež sa dá zvyknúť.
To by mne zajímalo, co vede tohoto člověka "Ulambatara" k tomu, že se bojí podepsat. Já si Matěje vážím, je to férový chlap, už jenom proto, že se nebojí pod svůj názor podepsat, i když ví, že někteří nebudou souhlasit. S Matějem se známe osobně a nemáme problém si podat ruce.Ulambatar napísal:Ono nejusmevnejsi na cele veci je to, ze Mojzo je snad jedinny tatrovak co umi briskne prebit argumenty rypalu a pomlouvacu ( a zaroven brilantnich znalcu Tatry 613 ( Radka a imbeciozniho tajemnicka, ten nereaguje proto, ze na neho nema argumenty - ale opravdu padne argumenty -, oproti Mojzove poezii je tajemnicek jenom mlatic prazdne slamy a radoby inteligentni teoretik. Mojzo umi skvele vystihnout prdnosti a originality Tatry obecne, jeji nadcasovy a neotrely design, jedinecne vlastnosti a jak on rika caro... zatimco suchar technik radek s chuti a usmevem popisuje jeji neduhy, ackoliv moc dobre vi, za jakych podminek tatra 613 vznikala.. atd. Je to skoda, Mojzo drz se a vic takovych Mojzu, co snad aspon trochu umlci posmevacky a negativisty, pro ktere je celozivotnim komplexem byt sebemin pochvalit Tatru at uz v cemkoliv.
A na zaver, podivinska snaha nekterych "radoby rozumnejsich" majitelu tater tedy schiza bojs o davani ruk pryc od svych Tater mi pripomina usmevnou snahu fetaku o legalizaci marihuany.
Nu což, je zde nádherný příklad, který demonstruje smysl bodu č. 7 "manifestu":
"7. Pohrdáme lidmi, kteří mají strach z toho, že je někdo může mít za blázny a bojí se nést za svá slova a činy odpovědnost. Pod tento manifest na důkaz svého souhlasu s jeho zněním připojujeme svá plná jména."
Na Matěje se tento bod ani v nejmenším nemůže vztahovat, Matěj je pro mne chlap, zato na Ulambatara sedí úplně perfektně, on je to, čemu někdy říkáme "přizdisráč". Už je to jasnější, Ondreji?
Ostatně Ulambatar "manifest" ani pořádně nečetl, i když cítí potřebu se k němu vyjadřovat. Jinak by asi těžko mohl napsat vejšplecht typu "...snaha...majitelu tater tedy schiza bojs o davani ruk pryc od svych Tater...", když hned na začátku, jako první věta manifestu je "1. Jsme majiteli vozu Tatra prostě proto, že se nám osobně líbí."
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
AT - Mojžove a tvoje (aj Radekove) príspevky beriem, majú svoju logiku, aj keď sú odlišného typu, a nie vždy so všetkým súhlasím. Príspevky typu "Ulambatar" naopak nemusím... Myslím, že to bolo vždy jasné!
A na záver stručne za seba - Tatru (vlastne viaceré Tatrovky) vlastním preto, že sa mi to tak páči a mi to teraz takto vyhovuje. Prečo - to tu teraz rozoberať nechcem. Až by sa táto situácia niekedy z akéhokoľvek dôvodu zmenila a prestane mi to takto vyhovovať nevylučujem, že autá pôjdu preč. Taktiež toľko diskutovaný "manifest" neodsudzujem ako celok, mám iba výhrady k niektorým jeho častiam, s inými sa zas naopak dokážem stotožniť. Akurát ja necítim potrebu svoje postoje v tejto oblasti formulovať takýmto "manifestačným" spôsobom, mne stačí, že viem, čo viem a necítim potrebu o "svojej pravde" presviedčať niekoho druhého. To je všetko.
A na záver stručne za seba - Tatru (vlastne viaceré Tatrovky) vlastním preto, že sa mi to tak páči a mi to teraz takto vyhovuje. Prečo - to tu teraz rozoberať nechcem. Až by sa táto situácia niekedy z akéhokoľvek dôvodu zmenila a prestane mi to takto vyhovovať nevylučujem, že autá pôjdu preč. Taktiež toľko diskutovaný "manifest" neodsudzujem ako celok, mám iba výhrady k niektorým jeho častiam, s inými sa zas naopak dokážem stotožniť. Akurát ja necítim potrebu svoje postoje v tejto oblasti formulovať takýmto "manifestačným" spôsobom, mne stačí, že viem, čo viem a necítim potrebu o "svojej pravde" presviedčať niekoho druhého. To je všetko.
- čadík
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 357
- Dátum registrácie: 17 Júl 2006, 09:33
- Tatry, ktoré vlastním: mám černočernou T613
hledám barevnou T613VB - Bydlisko: matka měst
- Kontaktovať užívateľa:
Stále přemýšlím, proč tyto vesměs extrémně polarizované názory (či emoce, téměř bezvýhradně kladné nebo naopak pouze záporné) vyvolává jen T613... Nebo proč jsou v jejím případě stavěny takto "na hranu". Čím to může být?
Ač se v těchto nebo obdobných příspěvcích mnohdy hovoří jen obecně o TATŘE, přesto zaznívají většinou od majitelů/příznivců tohoto typu a dle souvislostí je i řeč jen o onom typu.
Nevzpomínám si, že by se takto vedla řeč např. o T11 či T57, ba vlastně ani o T603. Možná až Mojžo dokončí tu svoji...
Ač se v těchto nebo obdobných příspěvcích mnohdy hovoří jen obecně o TATŘE, přesto zaznívají většinou od majitelů/příznivců tohoto typu a dle souvislostí je i řeč jen o onom typu.
Nevzpomínám si, že by se takto vedla řeč např. o T11 či T57, ba vlastně ani o T603. Možná až Mojžo dokončí tu svoji...
- Eda
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 989
- Dátum registrácie: 30 Máj 2004, 00:41
- Tatry, ktoré vlastním: T613 Elektronic ´93
- Bydlisko: Moravská Ostrava
- Kontaktovať užívateľa:
Protože chce každy dat do t613 8 webru, snižit pružiny, jezdit 250 mil/h, muziku a holografickou projekci bose 24fonie 8kW, cely kufr plny nitra, brzdy brembo full keramique chlazené dusikem a navrch černou perleť acetónkóvó s 4 vrstvami bezbarveho laku.
Ale někdo na to nema love, jiný se boji že zabije sebe i všechny kolem a třetí je přece fschizebojs. TAK so je?! more dik lačes. Vyhranit se tu mushiš jinak tě přece zežere velky černy čuvač se jmenem DAV
Ale někdo na to nema love, jiný se boji že zabije sebe i všechny kolem a třetí je přece fschizebojs. TAK so je?! more dik lačes. Vyhranit se tu mushiš jinak tě přece zežere velky černy čuvač se jmenem DAV
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Čadík - podobný názor som tu už pred časom prezentoval, nestretol sa však s veľmi pozitívnym ohlasom.
No a čo sa týka Mojža - kedysi dávno mal na internete stránku venovanú T603 (odznak T603 z nej si tuším požičal fantomas a ešte prežíva ako symbol Tatra Bojnice), no a na tej stránke bola ako najlepšie auto na svete prezentovaná T603 a napodiv ako skoro druhé najlepšie Škoda 110 L, okolo ktorej chodil tuším Mojžo domov. No ale - autor už odvtedy vyspel a zčasti dospel, je ale stále ten istý
No a čo sa týka Mojža - kedysi dávno mal na internete stránku venovanú T603 (odznak T603 z nej si tuším požičal fantomas a ešte prežíva ako symbol Tatra Bojnice), no a na tej stránke bola ako najlepšie auto na svete prezentovaná T603 a napodiv ako skoro druhé najlepšie Škoda 110 L, okolo ktorej chodil tuším Mojžo domov. No ale - autor už odvtedy vyspel a zčasti dospel, je ale stále ten istý
- Mojžo
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 4098
- Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 21:46
- Bydlisko: mám
- Kontaktovať užívateľa:
Ondrej: Ku Škode 110L mám stále veľkú slabosť mne sa veľmi páči dizajn toho vozu.
Jack: To keď vidím moju tak ma veľmi teší každý ďalší postup, zistenie že po vyvarení nosných častí karosérie odrazu idú dvere jedným prstíkom, že sa už dá dvihnúť... a tak
Po zmontovaní bubnov, skontrolovaní čapov a všetkého zisťujem že je tá 603-ka mechanicky vo fajnovom technickom stave a po oprave karosérie to bude jedno príjemné autíčko...
Veľmi sa teším z mojej 603-ky Juj
Jack: To keď vidím moju tak ma veľmi teší každý ďalší postup, zistenie že po vyvarení nosných častí karosérie odrazu idú dvere jedným prstíkom, že sa už dá dvihnúť... a tak
Po zmontovaní bubnov, skontrolovaní čapov a všetkého zisťujem že je tá 603-ka mechanicky vo fajnovom technickom stave a po oprave karosérie to bude jedno príjemné autíčko...
Veľmi sa teším z mojej 603-ky Juj
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1505
- Dátum registrácie: 26 Jún 2006, 08:26
- Tatry, ktoré vlastním: Šestsettrojky
- Bydlisko: Karwin
- Kontaktovať užívateľa:
Tak to má být..!!Mojžo napísal: Jack: To keď vidím moju tak ma veľmi teší každý ďalší postup, zistenie že po vyvarení nosných častí karosérie odrazu idú dvere jedným prstíkom, že sa už dá dvihnúť... a tak
Po zmontovaní bubnov, skontrolovaní čapov a všetkého zisťujem že je tá 603-ka mechanicky vo fajnovom technickom stave a po oprave karosérie to bude jedno príjemné autíčko...
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných