Že by tatru?Maxono napísal:A ten Azeved mal čo za stroj?
Návštěvníci
- Marco 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 330
- Dátum registrácie: 16 Nov 2006, 21:41
- Tatry, ktoré vlastním: Zatím žádnou, do které by se dalo sednout.
- Bydlisko: Štatl
- Kontaktovať užívateľa:
No Matyjasu,v jedné věci s tebou souhlasim a v té druhé si moje maličkost dovolí nesouhlasit. Takže: ad1.Ano,Tatra projede téměř všude. ad2. Tater vídám každej den mraky (chodim kolem hlavní silnice do školy) a to,co z nich občas leze,je úděsný. Neřikám že je to pravidlo,ale někdy se přes tu kouřovou clonu nedá skoro prohlídnout. Netvrdim ale,že to nemůže být třeba katastrofálně rozladěnym motorem.
Nesmíte zapomínat že většina těch kouřících Tater (ale také Liazek a PV3S) má svá nejlepší léta již dávno za sebou a při stylu oprav a údržby které se jim během těch let provozu dostávalo, a kvalitě paliva na které musely jezdit by většina těch současných Scanii, Volv a Mercedesů byla již dávno kaput (a proto je čoudící nemůžete vidět).
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Video z natáčení (XviD, best viewed in mplayer)
- radek
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1971
- Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
- Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH - Kontaktovať užívateľa:
Mno, máme 21.století, ono je to taky o tom, že moderní auto (co auto, i bagr) než by z výfuku produkovalo to, co běžně dokáže vytvořit Avie, V3S či klasická 815, tak mu raději počítač odstaví motor a bude "žádat" nápravu stavu. Ono je sice na jednu stranu "úžasné", co všechno ta stará auta projedou, ale na druhou stranu nevidím jedinný důvod, proč by při pravidelném překonávání louží a výmolů musela přivést svou posádku k rakovině a v nejbližším okolí vytvářet clonu neviditelnosti. Ale co mně naopak vždycky spolehlivě pobaví je to, když někde chvíli zůstane takovýhle samohyb s centrální rourou po jízdě stát a pak odjede, z rozložení a velikosti loužiček oleje na zemi se dá s naprostou jistotou určit, kde byl předek, kdy byl zadek a kde byly všechny ostatní agregáty......
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 207
- Dátum registrácie: 22 Jan 2005, 18:37
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Šumperk
- Kontaktovať užívateľa:
Maxono: nechce se mi věřit,že nevíš jakým vozem jel letos de Azevedo.I když,jestli Dakar sleduješ pouze z tisku ,radia a tv,tak posádka de Azeveda bude pro Tebe velkou neznámou.Naše média tuhle česko-brazilskou posádku úspěšně bojkotují.
Marco 613:bohužel takových kouřících a všelijak netěsných vraků se na našich silnících vyskytuje víc než je zdrávo.Tyto vozy už několikrát překročily svoji plánovanou životnost a o předepsané údržbě si mohou nechat jenom zdát.Takový vozový park je v poslední době typický pro méně majetné firmy.Vozy jim pak slouží doslova až do roztrhání.
Marco 613:bohužel takových kouřících a všelijak netěsných vraků se na našich silnících vyskytuje víc než je zdrávo.Tyto vozy už několikrát překročily svoji plánovanou životnost a o předepsané údržbě si mohou nechat jenom zdát.Takový vozový park je v poslední době typický pro méně majetné firmy.Vozy jim pak slouží doslova až do roztrhání.
- Marco 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 330
- Dátum registrácie: 16 Nov 2006, 21:41
- Tatry, ktoré vlastním: Zatím žádnou, do které by se dalo sednout.
- Bydlisko: Štatl
- Kontaktovať užívateľa:
No jo,údržba,to je pro někoho jen velká neznámá. Naprosto nejvíc mě dostávají šroty typu Š 706 MTS (nebo taky T 148),které jsou udržované tím stylem,že se na ně nalepí nebo jinak přibastlí znak Scania,Mercedes nebo jiná tzv. moderní značka. Bohužel tehdy nikdo netušil,že ty auta budou jezdit eště za třicet let a jejich majitel nebude mít peníze na nějakou slušnější údržbu.
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
All: nerobte z tatroviek nadpozemské približovadlá.... Radek spomenul len motor, ale na aute sú aj podvozok, brzdy a priesor pre obsluhu, tam tatra nákladáky prehrávajú (nie všade )... a neodsudzujte výrobcov tých "plastákov" za to , že inovujú , že majú vývoj, a že preto použijú napr. dutý profil z materiálu s vyššou pevnostou , tam kde tatra napr. používa plný matroš už 40 a viac rokov...Ak by tatra urobila náhodou nejaký taký vývoj , tak by ste všetci kričali aká je super a že je najlepšia, a že to mala ako prvá, a že kvoli tomu prejde všetky prekážky... .
- Maxono
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 688
- Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
- Kontaktovať užívateľa:
DrRacer: super video, neviem odkiaľ si ho dostal ale ako zarytému priaznivcovi T-148 urobilo veľkú radosť.
MarekK: Jasné, keby to spravila Tatra, tak by sme to obhajovali, lenže preto, lebo Tatra by to spravila pevnejšie ako to Volvo a poriadne by si to odskúšali na polygóne, kým by to pustili do výroby.
Matyjas:asi ťa sklamem, ale Dakar príliš nesledujem.
MarekK: Jasné, keby to spravila Tatra, tak by sme to obhajovali, lenže preto, lebo Tatra by to spravila pevnejšie ako to Volvo a poriadne by si to odskúšali na polygóne, kým by to pustili do výroby.
Matyjas:asi ťa sklamem, ale Dakar príliš nesledujem.
- Marco 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 330
- Dátum registrácie: 16 Nov 2006, 21:41
- Tatry, ktoré vlastním: Zatím žádnou, do které by se dalo sednout.
- Bydlisko: Štatl
- Kontaktovať užívateľa:
No v dopravcích,jak vidim tak tohle Volvo je na převoz klád stavěné. To znamená,že na by tuto činnost mělo být používáno. Dopravce tak činí. Auťák mu při tom drasticky selže. Je vina v dopravci? Já osobně si myslim,že nakopáno by měl dostat nějaký "šikovný" konstruktér od Volva,který to naprojektoval takhle lacině ve smaze ušetřit,kde se jen dá. Jasně,to auto mohlo být přetížený a dost možná,že i bylo. Ale neni náhodou na konstruktérovi,aby s tímhle počítal? Obzvlášť u auta do tehle podmínek?
"Jasně,to auto mohlo být přetížený a dost možná,že i bylo. Ale neni náhodou na konstruktérovi,aby s tímhle počítal? Obzvlášť u auta do tehle podmínek? "........ ten konstruktér to vynásobil všetkými koeficientami bezpečnosti, odskúšal to nalepších polygonoch ako má tatra a nejaký lelek to dokáže ulomit, a ono je na vine konstruktér, to je sila toto, nič, opkajuem nič sa nedá navrhnút blbovzdorné....ono podla tohoto uvažovania loprais jazdí na dobrej šumke ked urval niečo na tatre!!! lebo nejaký šunt konstruktér násobil málo!!!!!! naopak mal násobit ešte viacej aby tatry trpeli ešte večšou nadváhou!!!!!!! len tak dalej....a pod vianočný stromček si datje čmúdiacú 815ku....
No on je dost podstatný rozdíl když závodní speciál trefí při závodech a v plné rychlosti kámen skrytý v písku, a nebo když seriově vyráběnému (a tudíž prověřenému) vozu upadne náprava na rovné asfaltové silnici (mimochodem v srpnu kompletně nově položené), za běžného provozu a v rychlosti cca30 km/hod.
Jinak dle tvrzení zaměstnanců oné přepravní firmy mají Volva převážně na silniční převozy. Z lesa k silnici jim dříví sváží traktory, případně mají do terénu jěště pár dosluhujících Tater. Osobně jsem viděl že ty haldy dřeva jsou většinou u silnice, ale že žádné Volvo nezajede do lesa to zaručit nemohu. Přetížené většinou jezdí právě ty Tatry, neboť mají již nulovou zůstatkovou hodnotu, oproti těm Volvům, které jsou celkem nové, a tudíž drahé. Viděl jsem ale i přeložené Volvo.
Jinak dle tvrzení zaměstnanců oné přepravní firmy mají Volva převážně na silniční převozy. Z lesa k silnici jim dříví sváží traktory, případně mají do terénu jěště pár dosluhujících Tater. Osobně jsem viděl že ty haldy dřeva jsou většinou u silnice, ale že žádné Volvo nezajede do lesa to zaručit nemohu. Přetížené většinou jezdí právě ty Tatry, neboť mají již nulovou zůstatkovou hodnotu, oproti těm Volvům, které jsou celkem nové, a tudíž drahé. Viděl jsem ale i přeložené Volvo.
To je právě to co překvapilo nejen mě ale i ostatní svědky. Nikdo by se nedivil, kdyby se tam odporoučela nějaká dosluhující rozhrkaná Tatra, ale zánovní Volvo všechny překvapilo.
Abychom ale neházeli všechny Volva do jednoho pytle. Mohlo klidně jít o skrytou vadu materiálu, nebo byly použity slabší ,,kostice,, z nějaké lehčí silniční verze (i když kdo by je měnil u téměř nového vozu). Nejsem žádný technik, ale ty ,,kostice,, mě k tomu co ten vůz musí každodenně odvést připadali opravdu slabé a na tom se shodla většina přihlížejících.
Abychom ale neházeli všechny Volva do jednoho pytle. Mohlo klidně jít o skrytou vadu materiálu, nebo byly použity slabší ,,kostice,, z nějaké lehčí silniční verze (i když kdo by je měnil u téměř nového vozu). Nejsem žádný technik, ale ty ,,kostice,, mě k tomu co ten vůz musí každodenně odvést připadali opravdu slabé a na tom se shodla většina přihlížejících.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných