Strana 2 z 5

Napísané: 20 Apr 2005, 10:16
od užívateľa DRracer
Ondrej: prave mi to potvrdil i J.Hooz. Podle nej se jedna o jeden z prvnich prototypu T813 NT 4x4, mel by mit za kabinou dva vzduchove filtry. Timto vam obema dekuji za informace ;)

Ten zminovany prospekt by me docela zajimal.

Napísané: 20 Apr 2005, 12:18
od užívateľa Luboš
Zájem o prospekt samozřejmě je... :)

Napísané: 22 Apr 2005, 20:45
od užívateľa Michael
.....

Napísané: 22 Apr 2005, 20:56
od užívateľa Michael
....

Napísané: 22 Apr 2005, 22:50
od užívateľa Michael
Prospekt prototypu tahače T-813.

Napísané: 22 Apr 2005, 22:57
od užívateľa Michael
Prospekt sériového tahače T-813.

Napísané: 23 Apr 2005, 09:50
od užívateľa Michael
...

Napísané: 23 Apr 2005, 10:13
od užívateľa Mojžo
Kokšo to je ťahač mária koľko to ide? 120?! Ježiš to by som vyžral... By som tak dal nažrať najlepšiemu dízlu na svete že by čumel hohoo...

kua to musí ťahať jak strelené. Aj ja chcem T813 4x4

Napísané: 23 Apr 2005, 13:18
od užívateľa Luboš
Dochoval se vůbec nějaký? Já o žádném NT ani NTH nevím... :?

Matěji, na rychloběh na pětku to při 2000 ot/min jede 91,4 km/h... :wink: To bys čuměl, jak by ti to natřela nová avie... :lol:

PS: 32 tun, při maximální zátěžné hmotnosti točnice 9,5t. :D

Napísané: 23 Apr 2005, 17:22
od užívateľa joseph
samozrejme ze sa dochovalo,dokonca jeden este minuly rok jazdil na po dialnici smerom na Trencin,vlastni ho kamarat.Ale viem aj o dalsich v CR.

Napísané: 23 Apr 2005, 19:23
od užívateľa Michael
Tatra 813 4x4 tahač stával i u Příbora, ale to už bude tak pět let.

tatra813

Napísané: 03 Sep 2007, 09:36
od užívateľa honza813
NO vidim, ze vtom mate trochu gulas... Tato t813 4X4 je posledni prototyp pred t815, ma sklapeci kabinu. Vystoupla maska ve predu tlumi hluk ventilatoru zepredu, maji to pouze civilni verze, u vojaku hluk nikomu nevadi. Vyrabel se i seriove motor se 2 turby, ovsem nebyl pro vozidlo, ale pro nejake vojenske zgarby...

Napísané: 03 Sep 2007, 11:55
od užívateľa tomas
Jeden takyto zeriavik som mal moznost 2x zazret na Oravskych cestach posledne dva tyzdne :-)

Tatra 813 4x4 nt, nth

Napísané: 04 Sep 2007, 23:21
od užívateľa Honza813
Co se tyce rychlosti, tak byly 2 druhy sestupu, jeden jel 90 km/h a druhy kolem 110 km/h . Na Orave, konkretne Dolny Kubin , tam je jerab, stejny jerab je v Orlove, Frystaku jsou 2 , Skotnice , Dlouha Loucka , Ceske Budejovice , a jeste dalsich 12 je po republice. Tahac navesu je jeden v C.B. , u Brna , a urcite jeste nekde budou.... Na tahac 4x4 se davaly jeraby AD125 , bylo jich vyrobeno 90ks (jerabu ).

Napísané: 04 Sep 2007, 23:30
od užívateľa Honza813
Jo a co se tyce filtru vzduchu , kazda t 813 ma 2 filtry... Ale pan HOOZ , ma moc krasne filmy !!!!! TO BY JSTE CUMELI !!!!! JAK JEZDIT S VOZY TATRA805 A PV3S !!!!!!

Napísané: 04 Sep 2007, 23:40
od užívateľa Honza813
TAK takovy je AUTOJERAB CKD AD125 na podvozku TATRA813 4x4nth

Napísané: 05 Sep 2007, 10:35
od užívateľa etienne
Velka skoda je, ze sa o ne nemozeme na tatraportale podelit, ze niesu zverejnene.

Napísané: 05 Sep 2007, 10:43
od užívateľa tomas
Honza813, vidim, ze mas prehlad :-)
Ano, Dolný Kubín, tam som ho viac krat videl.

Napísané: 06 Sep 2007, 15:15
od užívateľa honza 813
No už zapominam, kde jsem co videl... Ve VRUTKACH u MARTINA je pan Miro Kramar , a ten mel mozna jeste ma 4x4 jerab , i tahač - CERNE BARVY ! to je tuning ! Ale ze vsech T813 je nejvzacnejsi 8x8 S1 ! moc jich neni, na to , co jich bylo vyrobeno. ve filmu PRAZDNINY PRO PSA s Tomasem Holym jezdi DRTIKOL

Napísané: 06 Sep 2007, 18:08
od užívateľa ondrej
veru už som ho na ceste dlho nevidel - boli to impozantné sklápače!