Tak to ti bohužel neřeknu,takové informace o výrobě nebo konstrukci nemám...DRracer napísal:JáPavel: ten autobus na podvozku T111 vypada dost profesionalne vyrobeny. Tusis, zda jde pouze o dobre provedene samo-domo, nebo jde o nejakou tovarni upravu (byt treba primo ruskou)? Videl jsem nekolik nakresu moznych realizaci autobusu na podvozku T111 od Sodomky, ale zadny se zrejme nepostavil.
TATRA 111
- JáPavel
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 513
- Dátum registrácie: 04 Aug 2006, 09:15
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra
- Bydlisko: Západ
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 111
Re: TATRA 111
Otázkou je, je-li to vůbec autobus. Z té fotky mi to příjde spíš jako "MONTAŽNYJ". Ale podle typu skčíně mi to připadá spíše karosované u nás, nežli u velkého bratra. Zkusil jsem osondovat i jinde, ale nikdo nic neví...
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 111
tu je...ondrej napísal:zverejňoval som ich tu pred niekoľkými rokmi, minimálne tú T-111, skús pohľadať, malo by to tu niekde byť...Tomek napísal:Dnes jsem zakopnul o tento letak:
http://www.skanzen-rapotin.unas.cz/letak_cz.png
nema nekdo fotky in natura? diky
- Veterantatra
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 50
- Dátum registrácie: 16 Aug 2008, 23:10
- Tatry, ktoré vlastním: T12 čtyřdveřová limusina
T57 čistá - falešný kabriolet - Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 111
Kolegové fandové na T111,
neměli byste někdo fotku motoru T52 používaného v jeřádech T111 a T138. Mám pocit, že ho jeden pán na veteran.cz inzeruje, ale netuším, zda je to ono.
Vypadá to, že vývod - náhon je na opačné straně, strana se setrvačníkem je zakryta odlitkem a na druhé straně kliky, kde bývalo dynamo, je odlitek s vývodem hřídele. Každá dvojice válců jakoby měla svůj karburátor, sání je předehříváno olejem, vahadla jsou mazána přívodem oleje trubičkami. Připadá mi to vše takové podivné. Ale možná to jenom neznám... Díky Vašek
neměli byste někdo fotku motoru T52 používaného v jeřádech T111 a T138. Mám pocit, že ho jeden pán na veteran.cz inzeruje, ale netuším, zda je to ono.
Vypadá to, že vývod - náhon je na opačné straně, strana se setrvačníkem je zakryta odlitkem a na druhé straně kliky, kde bývalo dynamo, je odlitek s vývodem hřídele. Každá dvojice válců jakoby měla svůj karburátor, sání je předehříváno olejem, vahadla jsou mazána přívodem oleje trubičkami. Připadá mi to vše takové podivné. Ale možná to jenom neznám... Díky Vašek
Re: TATRA 111
Zdravim,jeden vrak autojeřábu T111 se válí v Želetavě / kousek od M.Budějovic/.Ze silnice je vidět rameno nástavby a kabina bez krytu motoru - kdyby měl někdo zájem,upřesním místo.Petr
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 111
Ne že bych měl zájem, ale případného zájemce by asi zajímalo, zda-li se tam válí jen tak nebo je dokonce na prodej (vraků ce se válí a "budou se renovovat" jsou po republice mraky).
Re: TATRA 111
Zdravím,ten autojeřáb stojí v Želetavě za plotem nějakého bývalého JZD,je v kopřivách a zarostlý.Tipoval bych,že tak za cenu šrotu by to dali podle toho jak tam už pár let stojí.Petr.
Re: TATRA 111
Když už jste u těch jeřábů - nemá někdo náhodou navíc jednu pístnici vodorovného pístu? My ji máme nepoužitelnou. Jeřáb na T111 se sice jmenuje HSC 4 nebo HSC 5, ale pak se to ještě jmenovalo AB63. Nástavba je téměř totožná. Co se týká T52 nevím, já to mám už rekonstruované na Š1203, co dělaliv JZD, odkud tatru mám. Sice je to dost pomrvené, ale ž na to v lé¨tě vlítnem, určitě se to podaří. Více o nás na www.pshzd.cz
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 111
Kdyby neměl nikdo navíc, dá se opravit. Já jsem je vezl jen kousek od garáže a s opravou jsem spokojený.
A jedna dobová fotografie z dobové literatury navrch.
A jedna dobová fotografie z dobové literatury navrch.
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 111
Posledni dil Hledani ztraceneho casu, vysilany 25.8. byl cely venovan stavbe Orlicke prehrady. Vsem milovnikum T111, T141 a T147 doporucuji ke shlednuti:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/2 ... neho-casu/
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/2 ... neho-casu/
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 111
DR: Díky za odkaz ! Dobré to je .
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 34
- Dátum registrácie: 19 Máj 2009, 11:00
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 815 S1, Tatra 815 S3 (obe 1:87)
- Bydlisko: Diviaky n/N - Prievidza
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 111
Tieto stroje slúžili v osemdesiatych rokoch 20. storočia na strednom Slovensku. Zrejme už niekoľkokrát reinkarnovali...
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: TATRA 111
Vážení znalci stojedenáctek - v jednom z posledních filmových týdeníků byl tento pohled. Je normální, že T111 lanový autobagr má prořízlou střechu (viz. šipka), do které zapadne rameno bagru v přepravní poloze? Nebo je to nějaký ojedinělý dobový tuning?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní