Strana 1 z 1

T27

Napísané: 02 Mar 2007, 16:53
od užívateľa Laco
TATRA 27 " Podla mna je v popise chyba - v zadu je priečne poleliptiské pero - ti teda nieje. Súto štvrteliptické. Pre poleliptické by museli byť opačne uchytené ako v skutočnosti. alebo pozdľžne.
Tak si to skúsme rozobrat !

Napísané: 02 Mar 2007, 19:03
od užívateľa DRracer
mas pravdu, u T27a ma byt take napsano "dvojici sikmo ulozenych ctvrtelipt. per". Ten sloupecek ma byt posunuty. Diky za upozorneni

Napísané: 02 Mar 2007, 19:20
od užívateľa DRracer
opraveno, ted uz by to melo byt spravne.

Tak mne napada - nemaji T27 a T43 spolecnou zadni napravu vcetne odpruzeni ?

Re: T27

Napísané: 17 Júl 2008, 21:26
od užívateľa DRracer
Vypada to, ze existovaly T27a jak s odpruzenim zadni napravy pomoci ctvrteliptickych per, tak s pricnym pulelipt. perem (jako T27b). Existuje fotografie podvozku T27a (valnik pro CSA), ktera ma prave zadek odpruzeny pricnym pulelipt. perem.

Muze nekdo potvrdit hypotezu, ze nizke valniky a autobusy T27a mely dvojici ctvrtelipt. per jako T27, a vysoke valniky (napr. pro CSA) pricne pulelipt. pero?

Re: T27

Napísané: 14 Feb 2012, 15:56
od užívateľa Mates706
Ctěl jsem se zeptat jestli někdo nemá podrobnější informace k hasičské T27?Popřípadě fotku z jíného úhlu než je tady na TP.