Renovacia TATRY 57B
Renovacia TATRY 57B
Rozhodol som sa otvoriť túto novú tému a zároveň chcem poprosiť tých čo už renovuju alebo zrenovovali a maju určite množstvo fotiek a sú ochotný sa z nimi podeliť aj s ostatnými a tým aj pomôcť ostatným,ako som napr. ja.Už teraz Vám vopred všetkým ďakujem!
Ta škoda je asi bývaleho majitela ja som ju kúpil v Košiciach,nemám od nej žiadne doklady a majitel mi o nej rozproval rôzne udalosti a jeho manželka tiž ine,tak o pôvodnej historii toho nič neviem.V okrese KK neviem o žiadnej t57b,a v Poprade je asi len jedna ale je na predaj ale ešte nebola renovovana jazdi na pôvodných čislach a tiež tam nema veľa veci originalných takže mi moc nepomohol.Nevim kde sa nachadzajú čisla na karoserii ,na motore mam vyrazene ine ako na štitku.
To Kežmarocké Béčko mohlo být to z Popradu, ale už je to 20 let
Ten mosazný štítek na skříni ventilátoru je z T-57 (Čistá) vyrobené před rokem 1935 (přesně ti to poví podle výrobního čísla v muzeu v Kopřivnici). To číslo motoru na Béčko také nevypadá, neboť já mám na původním motoru z roku 1937 číslo 174902, navíc způsob a místo na kterém je vyraženo není původní (zřejmě už to někdo někdy přerazil). Na levé straně motoru (za listovým perem, pod měrkou oleje) by mělo být vyraženo číslo podvozku, které by se mělo shodovat s číslem na štítku.Číslo motoru má být na pravé straně, zvrchu (vedle karburátoru). Bloky motorů dodávané jako náhradní díl neměly čísla. Po zamontování do konkrétního vozu se na ně vyrazily původní čísla tohoto vozu (motoru). Na karoserii je pouze ,,kompletační číslo,, které není nikde v papírech uváděno. Tímto číslem byly označeny všechny odmontovatelné díly před lakováním (blatníky, haubna dveře, stupačky,...), aby se při závěrečné kompletaci vůz složil z těch správných dílů. I přes ,,sériovou,, výrobu byly mezi jednotlivými díly dost velké rozdíly a dost často se stává že například dveře z jednoho vozu nepasují dost přesně do jiného vozu a musí se trochu upravit, což je po nalakování už dost problém.
Ten mosazný štítek na skříni ventilátoru je z T-57 (Čistá) vyrobené před rokem 1935 (přesně ti to poví podle výrobního čísla v muzeu v Kopřivnici). To číslo motoru na Béčko také nevypadá, neboť já mám na původním motoru z roku 1937 číslo 174902, navíc způsob a místo na kterém je vyraženo není původní (zřejmě už to někdo někdy přerazil). Na levé straně motoru (za listovým perem, pod měrkou oleje) by mělo být vyraženo číslo podvozku, které by se mělo shodovat s číslem na štítku.Číslo motoru má být na pravé straně, zvrchu (vedle karburátoru). Bloky motorů dodávané jako náhradní díl neměly čísla. Po zamontování do konkrétního vozu se na ně vyrazily původní čísla tohoto vozu (motoru). Na karoserii je pouze ,,kompletační číslo,, které není nikde v papírech uváděno. Tímto číslem byly označeny všechny odmontovatelné díly před lakováním (blatníky, haubna dveře, stupačky,...), aby se při závěrečné kompletaci vůz složil z těch správných dílů. I přes ,,sériovou,, výrobu byly mezi jednotlivými díly dost velké rozdíly a dost často se stává že například dveře z jednoho vozu nepasují dost přesně do jiného vozu a musí se trochu upravit, což je po nalakování už dost problém.
- Laco
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 389
- Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
- Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1 - Bydlisko: TRNAVA
- Kontaktovať užívateľa:
renovácia
Určite sa pripojím do debaty, aj nejaké foto cez veekend porobím . Mám niečo nafotené než som začal s renováciou , ale je to na klas. fotografiii a musím to naskenovať. Budem sa snažiť reagovať na otázky čo najskôr. Ak to nikedy nebude zo dňa na deň, tak len preto , že veľa cestujem a niekedy som doma až večer a to už mám za sebou okolo 1000 km najazdené a nechce sa mi okrem spánku už nič. Inak som fanda 57B a mám ju z TATIER najradšej. Ako som už uviedol predtým, mám aj T54 , ale je to na niekoľko rokov renovovať.
Hadimrška je hadimrška , a inak to nebude ! Nech si vraví kto čo chce , je to posledná TATRA z osobných áut klasickej TATRA koncepcie. Potom to už bolo o inom. Aj ked si moc vážim konštruktérov novších modelov, historické pre mna zostávajú TATRY s nosnou rúrou . Je to o emóciách a nie o filozofoch, čo sa k tomu vyjadrujú aj tu TATRAPORTLY !
Pre mňa je to moje hobby a nikto to nemôže spochybnit! Tím ale nevravím , že TATRA je "geniálna konštrukcia " a podobné blbosti ako niektorí fetišisti. Ja mám jednoducho moju TARU 57B "RÁD" ako technický výrobok, ktorý má aj svoje muchy a tpreto pre mna zaujímavý. Je to jednoducho dobrodružstvo histórie a trochu nostalgie zašlých časov.
Hadimrška je hadimrška , a inak to nebude ! Nech si vraví kto čo chce , je to posledná TATRA z osobných áut klasickej TATRA koncepcie. Potom to už bolo o inom. Aj ked si moc vážim konštruktérov novších modelov, historické pre mna zostávajú TATRY s nosnou rúrou . Je to o emóciách a nie o filozofoch, čo sa k tomu vyjadrujú aj tu TATRAPORTLY !
Pre mňa je to moje hobby a nikto to nemôže spochybnit! Tím ale nevravím , že TATRA je "geniálna konštrukcia " a podobné blbosti ako niektorí fetišisti. Ja mám jednoducho moju TARU 57B "RÁD" ako technický výrobok, ktorý má aj svoje muchy a tpreto pre mna zaujímavý. Je to jednoducho dobrodružstvo histórie a trochu nostalgie zašlých časov.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 56 neregistrovaných