Strana 5 z 31

Napísané: 21 Nov 2006, 06:56
od užívateľa JULO 600
neviem kde ma moja T75 mat ulozenu bateriu kedze nemam podlahu... Ale predpokladam podla kablov ze je pod zadnym sedadlom na lavej strane v smere jazdy. Teda ako pise Michael, za sedadlom spolujazdca.

Napísané: 23 Nov 2006, 17:08
od užívateľa Julo600
Ahoj

nasiel som inzerat tohto znenia:

č.i. 0000188434
Cena: 1000/ks Prodám originál nové svislé čepy přední nápravy na Tatru 57 a,b, a T 75

je to mozne, naozaj je ten zvysli cap vhodny na T75?

Napísané: 23 Nov 2006, 19:08
od užívateľa Michael
Podle katalogu nd není čep stejný... Ale zase otočná část, která je uložená na čepu je stejná pro T-57 i T-75.

Napísané: 24 Nov 2006, 02:50
od užívateľa Julo600
Michale, dakujem za ozrejmenie.
ale je to skoda :( celkom som sa tesil ze sa este na moju T75 neco da zohnat

Napísané: 24 Nov 2006, 07:28
od užívateľa JáPavel
Nevím jestli jsi scháněl zrovna tento díl a také si nejsim zcela jist použitelností pro T75 ,ale jistá možnost tady je.Před časem nechal můj známý vyrobit dle originální dokumentace čepy předních pér na T 57. Bylo to vyrobeno přesně z toho materiálu,které je určen s povrchovou úpravou. A ty čepy byly opravdu ve špičkové kvalitě.Ty spodní mají čtyřhran pro klíč k tlumiči pérování a ty horní jen malou plošku. Zde je na něj číslo,ale nevím jestli mu ještě nějaké zbyly. p.Šitina-603462401

Napísané: 25 Nov 2006, 09:41
od užívateľa Julo600
To JaPavel:
dakujem za upozornenie. Ak sa jedna o capy ako su na obrazku, tak som o ne zaujem mal a s dotycnim sme si vymenili par mejlov. Avsak ako som sa dozvedel, nie su zhodne s capmi na T75 a tak som ich nakoniec nevzal. Muzno sa niekto bude vediet k tomu vyjadrit-ci su, alebo nie su zhodne.

Zaroven ak by niekto o nejakych novych, ci uz povodnych, zachovalych, alebo novovyrobenych dieloch na T75 vedel, mam zaujem a pomerne siroku skalu, kedze radsej vymenim suciastku pocas renovacie ako po kazdych 100 km ud jej ukoncenia :)

Napísané: 08 Dec 2006, 23:21
od užívateľa Lukas :-)
Ahoj, posílám ještě nějaké fotky, časem ještě naskenuju nějaké doposud nepublikované dobové fotky - takže: ještě fota té dvoudvéřové limuzíny, pak nějaké krycí plechy motoru, které jsem omylem získal a nepasujou mi tam (tipoval bych že budou asi z Áčka), dále repliku výfukového tlumiče...

Napísané: 09 Dec 2006, 13:54
od užívateľa Michael
Lukas: Zajimavé auto!

Škoda, že nemáš celkový pohled na vůz... :( .
Hmm...výrobní štítek je ještě starého typu. Štítek ATE vidím prvně, ale jistě je na voze původní.
Kapotě se zvedá jen střed, že ?
Nebyl to původně také kabriolet ?
Tvar zádě vypadá jak ? ( odpovídá kabrioletu r. 1934 ? ).

Díky za zodpovězení dotazů :wink:

Napísané: 09 Dec 2006, 16:32
od užívateľa Lukas.
Kapota se otvírá jen samotná bez blatníků, tvar zádě karoserie je podobný (ne-li stejný) jako pozdější sériová 4dvéř liuzína, jinak auto je originál, má orig lak a čalounění a řekl bych že takto vyjelo na 100% už z továrny...
Jinak na štítku (zas blbé foto) je: Typ 75, výr.č. 22825, r.v.34, pak až budu mít chuť tak napíšu do kopřivnice co je to auto zač :wink:

Napísané: 09 Dec 2006, 16:40
od užívateľa Lukas.
Ještě k dotazu jestli to také nebyl kabriolet - Ani být nemohl, protože karoserie je širší než kabrio ´34, i sedačky uvnitř jsou masivnější a širší než u kabria a nedají se zaměnit protože se do kabria nevejdou...

Napísané: 09 Dec 2006, 17:31
od užívateľa Michael
Díky za odpovědi !

Jak je zakončena boční lišta v zádní části ? Elegantně se svažuje k blatníku jako u sedanu ?
Palubovka je dřevěná ?
Převodovka je s volnoběžkou ?

Koukám, že jsou zadní okna stahovací... :shock:

Napísané: 09 Dec 2006, 18:13
od užívateľa Lukas.
převodovka je volnoběžka, lišta se svažuje k zadnímu blatníku a pak kopíruje jeho průběh, palubovka je opravdu dřevěná v barvě vozu....někde mám fotky celého auta když se před léty vytáhlo...ale musím je najít...takže trochu trpělivosti :D

Napísané: 09 Dec 2006, 20:02
od užívateľa Michael
To by bylo super, kdyby si našel celkové záběry na vůz !

Palubovka

Napísané: 10 Jan 2007, 08:26
od užívateľa Julo600
Ahojte po case. Konecne som doma a mozem sa "hrat" s autickami. Viem ze nieco na temu palubovka som sa pytal, ale neviem sa dopatrat temy na strankach. Teda zacnem nanovo. Na fotke je obrazok palubovky asi T 57 A alebo B a na dalsej moja palubovka z T75. Zaujima ma pozicia c.20 na dobovej fotke, ta je zhodna s poziciou c.5 na mojej zltej palubovke.
Este by som sa chcel uistit a opytat na ostatne pozicie na mojej palubovke. Ja to vidim takto:

1-kontrolka dobijania oranzova
2-tachometer
3-kontrolka tlaku oleja zelena
4-tiahlo sytica
5-?
6-ovladanie ventilu nadrze
7-spinacia skrinka

9-uchytenie drziaka volantu
10-zrejme rucny plyzn, ale tu si nie som isty
11-uchytenie drziaka volantu
12-volantova tyc
13-?
14-? ale vyzera ze nie je dorabana dodatocne
15-?

Napísané: 10 Jan 2007, 10:25
od užívateľa Ambiciózní tajemníček
Ten malý čudlíček na pozici 20 může být nějaký tahový vypínač. Ale to tipuju podle fotky. Nemám teď po ruce příručku k Hadimršce, kluci, co se připojí večer a budou ji mít po ruce Ti asi řeknou víc. Co třeba osvětlení?

Napísané: 10 Jan 2007, 16:53
od užívateľa Karel
Na dobové fotce je palubka dlouhého Áčka (krátké Áčko má ovládání benzínového kohoutu zakončené pod palubkou, hned na mezistěně).
Kontrolka dobíjení by měla být červená.
Ten malý čudlíček na pozici 20 (u tebe pozice č. 5) je skutečně tahový vypínač osvětlení tachometru (po té co jsem byl donucen namontovat zadní mlhovku napojil jsem ji na tento vypínač a osvětlení tachometru mám zapojené zároveň se světly).
Na pozici 13 na tvé palubce ja u dlouhého Áčka zásuvka montážní lampy.
Tvoje pozice 14 a 15 u Áčka nejsou, ale na jedné fotce jsem někde v těchto místech viděl u jedné T-75 ovládání ručního plynu (ale Áčko ho má na tvé pozici 10, která mi připadá příhodnější).

Napísané: 10 Jan 2007, 17:15
od užívateľa JiF
Na miste 20 dle knizky / 5 na palubovce je opravdu spinac osvetleni tachometru. V palubovce se zachoval originalni spinac - malinky tlacitkovy s cernou valcovou stopkou.

prístrojovka

Napísané: 10 Jan 2007, 18:12
od užívateľa Laco
Zapojím sa do rozboru prístrojoviek. Pretože moja je z T57B, tak to dám do vlákna tam , aby sa to neplietlo. Ale je to tieľ zaujímavé ako to je v katalógu a ako je to naozaj v reále ! Ja som Ti chcel pomôcť , ale sám som z toho "na větvy" .

prístrojovka

Napísané: 10 Jan 2007, 18:39
od užívateľa Laco
Na pozícii 5 tej tvojej prístrojovky , aj podľa velkosti otvoru zodpovedá zásuvka montážnej lampy. Tak ako to mám ja ma T57B.

Napísané: 10 Jan 2007, 18:48
od užívateľa Julo600
Dakujem za reakcie. Nieco som dnes pri obhliadke zrenovovanej T75 zistil. Ide ale o model s inou - 3budikovou pristrojouvkou, teda otvory nie su zhodne ani nahodou. Zhodne je ale ovladanie rucneho plynu a vdaka tomu viem, ze nemoze byt na pozicii (u mna) 10, pretoze to konstrukcne vzhladom na samotny prevod umiestneny nad domcekom riadenia nie je mozne. Ovladanie musi byt vyosene smerom doprava a teda na rucny plyn pripada do uvahy (u mna) pozicia 14 (pravdepodobnejsie kvoli tvaru) alebo 13. V otvore 15 som mal ovladanie smeroviek a urcite to zaslepim.
Co sa tyka pozicie 5, tak to osvetlenie tachometra je dost pravdepodobne.