Strana 8 z 8

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 13 Jún 2010, 15:39
od užívateľa bazilisak
Ondrej : nikdo nepovedal , že je to synchron .............

A jestli dobře znáš T128 , tak víš , že z T111 nepasuje ani kabina , ani náboj kola , ani převodovka na T128 ....

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 13 Jún 2010, 22:10
od užívateľa Voloďa
Zdravým Vás páni Tatrováci. Netrúfam si tvrdiť, že neexistuje Tatra 128 so štvorstupňovou prevodovkou, lebo pri Tatrách som sa naučil, že všetko je možné. No jedným dychom dodávam, že moja Tatra 128 a všetky ostatné stodvadsaťosmičky, ktoré poznám majú päťstupňovú prevodovku so spiatočkou a dvojstupňovú prídavnú prevodovku plynule raditelnú aj za jazdy. A tiež súhlasím s predošlou reakciou. Veľké množstvo dielov Tatry 128 sa líši od sériových dielov Tatry 111 a nie len tie, ktoré spomenul kolega predo mnou.

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 15 Jún 2010, 17:27
od užívateľa Jerry
Nemáte někdo náhodou přířučku, návod k obsluze, nebo jakoukoli literaturu k T128? Pomalu mě přesvědčujete, že je mi příručka na 111 u 128 k prdu. :?

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 15 Jún 2010, 20:49
od užívateľa bazilisak
Jerry napísal:Nemáte někdo náhodou přířučku, návod k obsluze, nebo jakoukoli literaturu k T128? Pomalu mě přesvědčujete, že je mi příručka na 111 u 128 k prdu. :?
Nikdo se Tě nesnaží přesvědčovat . Prostě píšeme , jak to je ....
Jinak skutečně to s těmi 2 typy vypadá, že nemají společného vůbec nic .....
Jinak o T128 se tak nějak traduje , že je to nepovedené auto , osobně to tak úplně nevidím, má svoje negativa , ale jinak je to auto se slušnými vlastnostmi. Znal jsem člověka , který s tím najezdil šílené kilometry , i s vlekem ...... a z toho , co jsem slyšel , si myslím, že s T128 bylo lepší brázdit silnice než třeba s T111 , nebo s Š706R .....

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 21 Júl 2011, 21:55
od užívateľa peter23
Nedávno som bol "vykulený",keď som sa dozvedel,že u nás na družstve (JRD) mali T128.Mali ju od vojakov,bol to klasický vojenský valník so sklopnými lavicami.Bolo to v období cca 1957-1961.Potom ju nahradila P V3S.
O Tatre 500 HB som mal rozhovor s pamätníkom už dávnejšie,ale keď si dobre spomínam tak mi tvrdil,že ČSAD v Poprade malo 2 kusy týchto autobusov.Jeden jazdil na linke do Tatier (do Vyšných Hágov).Vraj boli veľmi nepodarené a myslím,že spomínal veľmi slabé kúrenie.

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 24 Júl 2011, 17:11
od užívateľa Zdenek
No Tatru 500 HB bych moc nepodceňoval,ale bohužel měla jedno hodně slabé místo.Podle starých šoférů byla i v Jablonci n.N. a ti říkali,že při plném rejdu na otoč a záběru většinou praskla jedna ze zadních poloos.Jinak topení opravdu slabší ale výjezd do hor výborný.Ale je to Tatra -vše odpuštěno!

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 06 Feb 2019, 21:29
od užívateľa brano
K téme terénného vojenského automobilu Tatra V 809.

Fotografie rôznych verzií tohoto označenia.
https://forum.valka.cz/topic/view/27657#98063

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 06 Feb 2019, 21:31
od užívateľa brano
brano napísal:
06 Feb 2019, 21:29
K téme terénného vojenského automobilu Tatra V 809.

Fotografie rôznych verzií tohoto označenia.
https://forum.valka.cz/topic/view/27657#98063
Príspevok som pridal so tejto témy vzhľadom na diskusiu na 5.strane tejto témy.

P.S. Prečo sa nedá editovať vlastné príspevky ?