Strana 7 z 8

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 28 Dec 2008, 20:30
od užívateľa ondrej
prečo "na Ondrejovu výzvu"? tvoja nie je tak isto dobrá? nemusíš sa predsa za mňa schovávať... :wink:

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 28 Dec 2008, 23:03
od užívateľa D.A.
Přece proto:
ondrej napísal:určite by uvítali, ak by im niekto potrebný text spracoval a poslal - zapojiť sa môže určite každý, veď - ako som tu už pred časom spomenul - je to naše spoločné dielo, tento portál..
Jasně jsi mne vyzval. (Nebo se schoval?)

S tím společným dílem mi to zase evokuje egyptské pyramidy. Jejich skuteční tvůrci (vykonavatelé) byli popraveni a zapomenuti. No, pravda je, že Luboš je takový kocour se 7 životy, takže se vrátil. :D

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 29 Dec 2008, 09:17
od užívateľa ondrej
nechápem moc teraz tvoje uvažovanie..
to, čo som napísal a čo cituješ, je moja mienka a nie výzva a netýka sa iba teba, ale každého - kde teda vidíš, že ja som teba jasne vyzval?
Teraz ťa však ale jasne vyzývam - "D.A. - prestaň hnidopišiť!"Dúfam, že si to k srdcu zoberieš najmenej tak, ako tú domnelú predošlú "výzvu"...
A o tej T-700 by si mohol tiež napísať viacej, ak ti to tu chýba, nie iba to jedno súvetie.. a asi by som to na tvojom mieste poslal priamo niektorému z moderátorov, nech to zavesia na web a nie sem do diskusie, čo tu môžu ľahko prehliadnuť.. - čo ty na to ??

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 29 Dec 2008, 10:48
od užívateľa Neregistrovaný
Ondro, chybí mi tam přesně to souvětí, které jsem poslal.
Vidím, že mne nechceš pochopit. Proto s tímto tématem s tebou definitivně končím. Jak už jsem nedávno řekl, nejsem trpělivý Ríšan, kde chybí na druhé straně vůle, nebudu bojovat. Až po letech shledávám, že A.T. měl pravdu do puntíku. Přeber si to, jak dovedeš a důrazně Tě prosím, změňme téma. Respektuji Tě, jsou zde však věci, na kterých se neshodneme. Mirek

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 29 Dec 2008, 15:21
od užívateľa ondrej
OK - som za.. :wink:

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 30 Dec 2008, 01:49
od užívateľa K V Miloš
Hosť napísal: Jak už jsem nedávno řekl, nejsem trpělivý Ríšan, kde chybí na druhé straně vůle, nebudu bojovat. Až po letech shledávám, že A.T. měl pravdu do puntíku. Přeber si to, jak dovedeš a důrazně Tě prosím, změňme téma. Respektuji Tě, jsou zde však věci, na kterých se neshodneme. Mirek
Sorry, vim, ze jste jiz valecnou sekeru zakopali, ale neda mi to. Jeden z mala, ktery se tady VZDY snazi trpelive vysvetlovat je prave Ondrej. AT bohuzel to nikdy nebyl ani nahodou, vzdy z jeho reakci cpela pouze odporne zretelna snaha o co nejvetsi ztrapneni prispevatele.
Priklad z jednoho a toho sameho vlakna z roku 2005!!!(a najde se samozrejme hodne dalsich)
Ondrej:
http://www.tatraportal.sk/forum/viewtop ... 7&start=20
AT:
http://www.tatraportal.sk/forum/viewtop ... 7&start=60

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 01 Jan 2009, 17:37
od užívateľa D.A.ner.
Dost špatný příklad, Miloši. V těch ukázkách trpělivě vysvětlovali oba dva. Daly by se najít větší extrémy.
Jak to vidím já, Ríšan zde dělal takové kouzelné zrcadlo z pohádek (Sněhurka, Shrek, Red Dwarf :) ), které nemělo servítek a všem se nastavovalo stejně, bez připodělané servility k jakýmkoliv skupinkám nebo jedincům. Teď tu zoufale chybí a když se ho někdo pokusí "nahradit", působí to (zde použiju těžký eufemismus) hodně trapně. Já do toho nepůjdu už z tušení, že bych se v mnohých chvílích neubránil jisté dávce emocí, z čehož by nevzniklo pro nikoho nic dobrého.
:( Je mi smutno z poklesu úrovně debat z výše citovaného období 2005 a dříve do dnešní doby. Ale to je zkrátka život. Žijme ho.

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 11 Jan 2009, 00:51
od užívateľa Jerry
Tak sem přináším pár fotek v podobě videa z Yutubu

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 02 Máj 2010, 22:42
od užívateľa DRracer
Velmi pekne zpracovane video na tema montaz motoru do T128:

http://www.youtube.com/watch?v=g1P0lubeJiE

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 10 Máj 2010, 14:15
od užívateľa Karel
Pár fotek.

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 10 Máj 2010, 14:21
od užívateľa DRracer
Karel: pekny ulovek ;)

Jak to bylo s prestavbami T128 na sklapec? Zabyvalo se tim nejake druzstvo, nebo to bylo samo-domo?

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 10 Máj 2010, 14:29
od užívateľa Jerry
Taky čeká na péči a vytažení na sraz...

Re:

Napísané: 10 Jún 2010, 23:24
od užívateľa DRracer
DRracer napísal:Muze prosim nekdo potvrdit, ze se do T128 seriove montovaly petistupnove prevodovky ? Pokud ano, tak proc se ve vetsine materialu (tech, ktere jsem prostudoval ;) ) uvadi standartni ctyrstupnova z T111, jen se zmenenymi prevody ?
Tak, po letosnim setkani v Koline prohlasuju, ze T128 ma 4 kvalty a predni diferencial se zavrit neda. Pokud ma nekdo nejakou jinou variantu, prosim o vysvetleni ;)

Obrázok Obrázok Obrázok

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 11 Jún 2010, 00:39
od užívateľa Jerry
Moc pěknej příspěvek u Vás na foru.
Hned jak se dostanu k seznamování s výše uvedenou, tak popíšu co na ní je a jak. :)

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 12 Jún 2010, 15:46
od užívateľa bazilisak
V sériové výrobě se montovaly do T128 pouze 5ti stupnové převodovky s redukcí "normální " a "redukce" ( půlky) ovládané mechanicky pákou .

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 12 Jún 2010, 15:58
od užívateľa DRracer
bazilisak napísal:V sériové výrobě se montovaly do T128 pouze 5ti stupnové převodovky s redukcí "normální " a "redukce" ( půlky) ovládané mechanicky pákou .
Tohle slysim ze vsech stran, ale kdyz dojde na lamani chleba, tak ten paty kvalt v aute nejak chybi. Dvoustupnovou redukci beru jako samozrejmost, to jsem ani nezminoval.

Urcite jsi byl v Koline ;) , urcite to konkretni auto znas. Je mozne, ze by tento konkretni kus mel prevodovku z T111?
Nezda se mi totiz pravdepodobne, ze by jeji zkuseny ridic nevedel, ze tam je jeste "petka", zvlast kdyz mi na muj primy dotaz ukazoval, ze dalsi kvalty krome 4+1 uz tam nejsou.

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 12 Jún 2010, 17:03
od užívateľa bazilisak
Taky slyším ze všech stran, že má 5+1 ....
V Kolíně jsem byl , s nejhnusnější 805 kou, která tam kdy byla ale konkrétní T128 , co tam byla neznám, ani nevím, komu patřila.......

Ale jak jsem psal , není tam redukce jako samozřejmost , jsou to půlky , slouží k půlení rychlostí , tedy je to úplně jiný princip, než u T111 , kde je terénní řada a silniční řada , stejně jako u PV3S , T 805 .
Jsou to půlky podobně jako u PS5T......

Takže víc k tomu těžko můžu říct , spousta řidičů neví , co v autě má, a jak to používat , jestli je tomu tak i v tomto případě si netroufám říct .....

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 12 Jún 2010, 23:16
od užívateľa PAVEL64
Co znám T-128 měly pět rychlostí, (jak se píše o příspěvek výše)....
možná je to tím, že se ve většině českých náklaďáků rozjíždíš na dvojku a tímpádem je tam jakoby o rychlost méně.... :wink:

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 13 Jún 2010, 15:07
od užívateľa ondrej
Nikdy som nepočul, že by mali T-128 päťstupňovú prevodovku - kam na to chodíte!?
Všetky agregáty boli preberané a odvodené od T-111, ktorá mala iba 4 rýchlostné stupne. Pokiaľ viem, tak päťstupňová prevodovka "Tatra-Synchron" sa objavila až v T-138...

Re: Tatra 128 a spol.

Napísané: 13 Jún 2010, 15:13
od užívateľa DRracer
No, to se to zas zamotalo ... a to uz jsem si myslel, ze mam po Kolinu jasno. Myslim, ze tuto debatu rozsekne snad jen instruktazni video, kde majitel nejake T128 ukaze zarazeni vsech 5 stupnu vcetne zpatecky :) .

Snad jen na tom ne-uzaviratelnem prednim diferencialu se shodneme (to abych se mel na co vymlouvat, az se s T130 zase nekde zahrabu :) )