Strana 4 z 5

Re:

Napísané: 10 Mar 2008, 20:52
od užívateľa bazilisak
ivkej napísal:videli ste teraz nocé číslo jedného nemenovaného týždenníku (Ž...t) je tam generál Alexej čepička je tam aj jeho obľúbený prehliadkový kabriolet ZiS 110B ale spomínaná neviem či ju tak aj vlastne môžem nazvať ale teda T-805 tam nikde nie je hehe...síce je to len tak povrchne o ňom a celkovo to vobec nie je zameraná na automobily no ani tam nič takého nie je no ale dedko asi ojebáva....(že je to originál a nie nejaké samodomo)
HEHE ! Ty máš zase jasno vid? Asi nemáš zkušenosti s tím ,že Tatra 805 je vozidlo, kterým se nikdo nechlubí, ani Tatra Kopřivnice, protože díky nevhodnému používání a většinou špatným servisem získalo pověst žraloka a poruchového sráče. Když slyšíš o cestovatelích H+Z , tak většinou všechny ukázky se týkají jejich tatřičky a o 805kách málo kdy padne slovo... A tak to bývá i v jiných případech. To že někdo někde jednou napsal o Čepičkovi a nebylo tam psano , že měl taky T805 to je pro Tebe senzace, a důkaz , že pan Randa je lhář a ojebáva. V AMS u nás na ČT1 řekl jeden , že je už jen 10 T613 special !!! Věříš tomu?

Re: Tatra 805, velitelsky special pro gen. Cepicku

Napísané: 10 Mar 2008, 22:20
od užívateľa ivkej
neverím, pretože viem že to je totálna fuckovina a videl som fotky viacej ako 10 S-iek tak to viem že je ojeb ale ako je to s tým autom nevie povedať nikto na 100% isto, pretože ten istý pán myslím horák ak si dobre spomínam vravel že niečo také existovalo no zasa všetci ostatní že nie.... no ja budem asi skôr tiež takého názoru že tá tátra ak MAXIMÁLNE bola vyrobená tak o nej ani Alexej nevedel alebo ju nepoužíval...teda ak vôbec bola aj vyrobená :D

Re: Tatra 805, velitelsky special pro gen. Cepicku

Napísané: 12 Mar 2008, 00:16
od užívateľa Neregistrovaný
ale to ze je T 805 jedno z najviac poruchovych aut je svata pravda a nie je to vobec o udrzbe.Je to cele od zakladu spatne,slaby motor,zle brzdy ,slaby podvozok.No nie je spatna celkova koncepcia-len to spracovanie.Ten kto cosi najazdil a naopravoval s T 805 vie o com to je.Vzdy u armady ked sa islo v kolone tak bola 805 prva ktora sla na tyci za V3S ako nepojazdna

Re: Tatra 805, velitelsky special pro gen. Cepicku

Napísané: 12 Mar 2008, 09:09
od užívateľa martin b.
Vieš čo ivkej, keď ťa tak pozorujem, tak sa chováš a rozprávaš ako naozaj veľký chlapec. Myslím si, že keď by si si založil vlastnú diskusiu, tak sa môžeš rozprávať aj sám. :twisted:

Re: Tatra 805, velitelsky special pro gen. Cepicku

Napísané: 12 Mar 2008, 14:27
od užívateľa ivkej
zrazu sú všetci múdry.....to sa už nemôžem ani spýtať či nikto nevie o tom aute viac?

Re: Tatra 805, velitelsky special pro gen. Cepicku

Napísané: 12 Mar 2008, 19:02
od užívateľa bazilisak
ivkej napísal:zrazu sú všetci múdry.....to sa už nemôžem ani spýtať či nikto nevie o tom aute viac?
No jako můdry se chováš zatím HLAVNĚ TY. Zkus něco o tom autě pohledat sám, a dokaž, že máš pravdu. Pan Randa na jistých stránkách zpřístupnil jisté důkazy , že u některého voj. utvaru bylo takové vozidlo evidováno, že někde byla udělaná přestavba, + svědectví jistých pánů o existenci vozidla + dobové foto. Ty , který jsi ve svých 14 letech poprvé uviděl Tatru 815 - 2 S43 a divíš se, že někde jezdí téměř v denním provozu Tatra 111 ... NO NEŘIKEJ ,ŽE TO NEZJISTIŠ KDE JE PRAVDA????

Re: Tatra 805, velitelsky special pro gen. Cepicku

Napísané: 12 Mar 2008, 19:18
od užívateľa bazilisak
Hosť napísal:ale to ze je T 805 jedno z najviac poruchovych aut je svata pravda a nie je to vobec o udrzbe.Je to cele od zakladu spatne,slaby motor,zle brzdy ,slaby podvozok.No nie je spatna celkova koncepcia-len to spracovanie.Ten kto cosi najazdil a naopravoval s T 805 vie o com to je.Vzdy u armady ked sa islo v kolone tak bola 805 prva ktora sla na tyci za V3S ako nepojazdna

Je pravdou, že Tatra 805 měla zpočátku problémy co se týče životnosti některých dílů (praskání převodovek, praskání rámu) problémy funkční (stínění zapalovací soustavy, korkové kohouty paliva) , které v provozu často provozovatelům tohoto vozidla způsobovalo vrásky na čele.
Motor v dobrém stavu výkonnově bohatě stačil vozidlu o celk. hm 4450 kg- která byla schválena pro armádu.
brzdy nezaolejované, brzdící celou plochou byly v letech 60.tých plně postačující.
podvozek odpovídal celkové hmotnosti 4450kg.
A že dnes Tatry 805, po více než 50ti letech stále jezdí, je důkaz, že až zas tak špatné nejsou

Re: Tatra 805, velitelsky special pro gen. Cepicku

Napísané: 12 Mar 2008, 20:02
od užívateľa ivkej
bazilisak napísal:
Hosť napísal:ale to ze je T 805 jedno z najviac poruchovych aut je svata pravda a nie je to vobec o udrzbe.Je to cele od zakladu spatne,slaby motor,zle brzdy ,slaby podvozok.No nie je spatna celkova koncepcia-len to spracovanie.Ten kto cosi najazdil a naopravoval s T 805 vie o com to je.Vzdy u armady ked sa islo v kolone tak bola 805 prva ktora sla na tyci za V3S ako nepojazdna

Je pravdou, že Tatra 805 měla zpočátku problémy co se týče životnosti některých dílů (praskání převodovek, praskání rámu) problémy funkční (stínění zapalovací soustavy, korkové kohouty paliva) , které v provozu často provozovatelům tohoto vozidla způsobovalo vrásky na čele.
Motor v dobrém stavu výkonnově bohatě stačil vozidlu o celk. hm 4450 kg- která byla schválena pro armádu.
brzdy nezaolejované, brzdící celou plochou byly v letech 60.tých plně postačující.
podvozek odpovídal celkové hmotnosti 4450kg.
A že dnes Tatry 805, po více než 50ti letech stále jezdí, je důkaz, že až zas tak špatné nejsou
prasknutý obal rpevodovky mali aj p. Ing. Zikmund a Ing. Hanzelka na jednaj z ich T-805 to bola vraj najvážnejšie porucha.

Re: Tatra 805, velitelsky special pro gen. Cepicku

Napísané: 13 Mar 2008, 14:33
od užívateľa ivkej
bazilisak napísal:
ivkej napísal:zrazu sú všetci múdry.....to sa už nemôžem ani spýtať či nikto nevie o tom aute viac?
No jako můdry se chováš zatím HLAVNĚ TY. Zkus něco o tom autě pohledat sám, a dokaž, že máš pravdu. Pan Randa na jistých stránkách zpřístupnil jisté důkazy , že u některého voj. utvaru bylo takové vozidlo evidováno, že někde byla udělaná přestavba, + svědectví jistých pánů o existenci vozidla + dobové foto. Ty , který jsi ve svých 14 letech poprvé uviděl Tatru 815 - 2 S43 a divíš se, že někde jezdí téměř v denním provozu Tatra 111 ... NO NEŘIKEJ ,ŽE TO NEZJISTIŠ KDE JE PRAVDA????
takú t-815 som videl po prvý krát a T-111 som na vlastné oči ani nikdy nevidel.....u nás nie je veľa tatroviek....teda vlastne málo

Re: Tatra 805, velitelsky special pro gen. Cepicku

Napísané: 04 Máj 2008, 12:30
od užívateľa tatraman
Hosť napísal:ale to ze je T 805 jedno z najviac poruchovych aut je svata pravda a nie je to vobec o udrzbe.Je to cele od zakladu spatne,slaby motor,zle brzdy ,slaby podvozok.No nie je spatna celkova koncepcia-len to spracovanie.Ten kto cosi najazdil a naopravoval s T 805 vie o com to je.Vzdy u armady ked sa islo v kolone tak bola 805 prva ktora sla na tyci za V3S ako nepojazdna
// Podvozek je dobrej,, ale brzdy fakt slabota, a motor odpovídá 50tým letům,, My s T805 projeli kus světa a vždy se vrátili

Re: Tatra 805, velitelsky special pro gen. Cepicku

Napísané: 24 Nov 2008, 12:20
od užívateľa jack

Re: Tatra 805, velitelsky special pro gen. Cepicku

Napísané: 24 Nov 2008, 12:35
od užívateľa DRracer

Re: Tatra 805, velitelsky special pro gen. Cepicku

Napísané: 24 Nov 2008, 18:13
od užívateľa ivkej
to už sa tu myslím niekde objavilo, alebo inde som to videl, no proti tomu gazu je to poriadny obor :D

Re: Tatra 805, velitelsky special pro gen. Cepicku

Napísané: 28 Nov 2008, 15:11
od užívateľa host
Len taky maly detail co som zaregistroval.

Vsimnnite si "uchytenie" alebo umiestnenie volantu na fotke a v reale. Ten sklon je diametralne odlisny. Nevraviac o tom ze ten kusok na tej fotke mi pripada ako maketa dorobena vo fotoshope. Tada ak porovnam "farebne" odtiene.

Inak u vas v cechach dostane atestaciu na veterana takmer vsetko. U nas by letel uz len pre tu Skodovacku bocnu smerovku zo 120-tky na pristrojovom panely. A ani mrknut okom by nestihol.

A tom ci auto "existovalo" alebo nie polemizovat nechcem, pretoze to nemam ako posudit. Ale o to ze to dostalo veteranske znacky na zaklade jednej fotky bez dostatocnej dokumentacie stavu po renovacii voci originalu, je hanbou a urazkou tych co renovuju skutocne auta do skutocne povodneho stavu.

Re: Tatra 805, velitelsky special pro gen. Cepicku

Napísané: 28 Nov 2008, 15:30
od užívateľa ladis
Tak ještě jednou. Veteráni se testují na historickou původnost a lékaři atestují. Jinak jsem samozřejmě rád, že víš, jak to u nás v Čechách chodí ;-). A těch aut bude časem asi víc...

Re: Tatra 805, velitelsky special pro gen. Cepicku

Napísané: 28 Nov 2008, 15:56
od užívateľa Neregistrovaný
ladis napísal:Tak ještě jednou. Veteráni se testují na historickou původnost a lékaři atestují. Jinak jsem samozřejmě rád, že víš, jak to u nás v Čechách chodí ;-). A těch aut bude časem asi víc...
Jo sorry, uslo mi a-cko. Mas pravdu, jedna sa o testaciu.
Co sa tyka vasich a nasich viem ako to chodi, poznam ludi co maju veterany u vas aj u nas. Aj ked sa jedna najma o motorky, menej o auta. Takze, dufam ze sa neurazis ani nik za riekou Moravou :wink: , ale zial u Vas to ide podla mojich poznatkov jednoznacne jednoduchsie so ziskanim veteranskej testacie. :(

Re: Tatra 805, velitelsky special pro gen. Cepicku

Napísané: 28 Nov 2008, 19:22
od užívateľa ivkej
hehe oba stroje majú blatníky P-V3S
no neviem na originála by som dal skôr to druhé(http://www.buchta-ra.cz/t805/images/rep ... v_vvc4.jpg) ten voz mi skôr prijde ako niečo originálne a vyzerajúce ako originálny džíp....no to monštrum pána R.... (neviem ako sa presne volá) sa mi nepozdáva

Re: Tatra 805, velitelsky special pro gen. Cepicku

Napísané: 28 Nov 2008, 22:32
od užívateľa Neregistrovaný
Originál?Nedajte sa vysmiať,to prvé je sen svojho tvorcu a to druhé má čosi za sebou,ale ako pôvodne skriňová Tatra 805.Ak ktosi doloží historickú originalitu a pôvodnosť týchto samodomo výtvorov,tak zjem kefu na dvakrat...

Re: Tatra 805, velitelsky special pro gen. Cepicku

Napísané: 29 Nov 2008, 22:25
od užívateľa míla 81

Re: Tatra 805, velitelsky special pro gen. Cepicku

Napísané: 29 Nov 2008, 22:45
od užívateľa ondrej
nejako mi to ušlo - dá sa niekde vidieť tá spomínaná dobová fotografia!?