Strana 2 z 111
Napísané: 01 Mar 2006, 19:34
od užívateľa Karel
DRracer: místo XXX můžeš doplnit 1938. Jinak v tabulce u základního popisu máte uvedeno že ,,chlazení je náporové podporované odsávacím ventilátorem na setrvačníku,, asi vám to tam zůstalo po zkopírování z jiné Tatry
Napísané: 01 Mar 2006, 19:45
od užívateľa DRracer
Karel: mas pravdu, to je copy/paste chyba
Ma to byt stejne jako u T75 (doufam). Uz je to opraveno
Napísané: 01 Mar 2006, 19:58
od užívateľa Michael
U popisku T-30, 52, 54 je napsáno mazání :tlakové oběžné, olej se nachází v nádržce mimo motor. Olej je v motoru, chybka vznikla asi při kopírování z T-12
Napísané: 01 Mar 2006, 19:59
od užívateľa Michael
je to i u T-43
Napísané: 01 Mar 2006, 20:03
od užívateľa Karel
Tak jsem konečně našel ty archivní fotky číňanů a zjišťuji že i malej číňan měl dvě rezervy, ale p. Prosecký tam tuším vozí jen jednu.
Napísané: 01 Mar 2006, 20:09
od užívateľa DRracer
Karel: koukam, ze maly cinan ma Bosche, zatimco velky ma Scintillu
Napísané: 01 Mar 2006, 20:10
od užívateľa DRracer
"tlakové oběžné, olej se nachází v nádržce mimo motor"
je u hadimrsky spravne ?
Napísané: 01 Mar 2006, 20:12
od užívateľa Michael
také v motoru
Napísané: 01 Mar 2006, 20:17
od užívateľa Karel
DRracer
Máš postřeh.Můj osobní názor je že levnější vozy (s chudší výbavou) měly Bosche (je podstatně jednodušší) a dražší vozy ( s lepší výbavou) měly Scintillu (je podstatně složitější a vymakanější - holt Švýcaři). Jinak k druhému článku Hadimrška má samozřejmě olej v bloku motoru.
Napísané: 01 Mar 2006, 20:32
od užívateľa DRracer
Karel napísal:Máš postřeh
kdyz je dobry ucitel
... Michael by mohl vypravet
opet update:
http://www.tatraportal.sk/?ukaz=popisky/t57_sk&lang=sk
Napísané: 01 Mar 2006, 20:32
od užívateľa Michael
Také mám raději Scintillu. Má celkem zajímavější tvary přístrojů...
Napísané: 01 Mar 2006, 20:36
od užívateľa Michael
DR: Na T-57 jsem nikdy neviděl disky bibendum. To spíše na prvních T-30 a T-77
Napísané: 01 Mar 2006, 20:36
od užívateľa DRracer
Napísané: 01 Mar 2006, 20:37
od užívateľa DRracer
Michael napísal:DR: Na T-57 jsem nikdy neviděl disky bibendum. To spíše na prvních T-30 a T-77
ani prvni T57 s 18" koly ?
Napísané: 01 Mar 2006, 20:53
od užívateľa Michael
Napísané: 01 Mar 2006, 21:36
od užívateľa DRracer
tato palubni deska je jeste nejaka jina:
http://www.tatraportal.sk/popisky/t57/a/t57a_13.jpg
ze by v tomto pripade ta divna bila vec nad spinaci skrinkou byla cervena kontrolka, se mi nejak nechce verit
Napísané: 01 Mar 2006, 21:41
od užívateľa Karel
To je případ sice na pohled pěkného ale z historického hlediska nepůvodního (až přeplácaného)vozu
Napísané: 01 Mar 2006, 21:49
od užívateľa Karel
Nevím jestli to tu na fóru už někde nepadlo ale označení Tatra 57 ,,A,, se začalo používat až dodatečně po zahájení výroby T- 57B, tudíž bychom to ,,A,, na původní dokumentaci a na výrobních štítcích vozů marně hledali.
Napísané: 01 Mar 2006, 21:59
od užívateľa Michael
Nechci nějak machrovat, ale to už jsem zde před delší dobou psal.
Dobře, že jsi to připoměl!
Napísané: 01 Mar 2006, 22:34
od užívateľa DRracer
ano, dobre, ze jsi to pripomnel, samozrejme to u popisku chybelo