T77
Natáčející se reflektory se do českých a moravských luhů vracejí se sveřepostí pitbulla. Například já kdysi koupil na ND jednu Simcu Elysée, o které jsem se později dozvěděl, že měla v 70. letech namontovány přídavné dálkové reflektory s doma zkonstruovaným důmyslným zařízením, které je lankem propojovalo s řízením tak, aby svítily do zatáček. Při první silniční kontrole byl majitel orgány VB donucen vynález na místě demontovat, což jej dehonestovalo v očích celé vesnice a dodnes se tam tato historka dává k dobru.
Luboši proč ne za pužití 0%, jo to je ta fotka z http://www.veteran.cz kerá byla použita při provokaci.Jednu t 77 vlastnil otcův kamarád a horentně mu jí cpal svého času(že k t600 se mu bude hodit že jeto podobný ),nakonec skončila v rukou tehdy nějakých mladíku ,kteří ji v Mostech u Jablunkova otočily na bok a šla do šrotu... Co se z ní dochovalo jen bedna krásných fotek, černobílých a některé jsou i kombinace T77+ jawa 500ohc s pozadím ostravsko slovenské krajiny....
- MarekK
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1912
- Dátum registrácie: 23 Jún 2005, 21:48
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-4 (1993)
- Bydlisko: Olomouc
- Kontaktovať užívateľa:
a najlepšie je rezerve na streche...http://www.openthinkinc.com/tatra/...super fotky!!!!!!!
- tatrovecka
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 271
- Dátum registrácie: 07 Sep 2008, 16:01
- Tatry, ktoré vlastním: T2-603
- Kontaktovať užívateľa:
- DRracer
- Správca diskusného systému
- Príspevky: 1586
- Dátum registrácie: 31 Máj 2004, 22:23
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 2-603 M68
Tatra 130 1:14 - Bydlisko: CR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T77
V poradu Ceske Televize Hledani ztraceneho casu, vysilaneho 1.8.2009, je zaber na velice zajimavou Tatru 77. Zabery pochazeji z podzimu 1935.
Vypada jako "typ 5" dle oznaceni u technickeho popisku T77. Na rozdil od nej ale ma i znaky pozdejsich T77 a T77a :
1. sloupek mezi dvermi, panty skryty pod nim
2. ma zapusteny zadni blatnik
Dekuji Michaelovi za upozorneni
Vypada jako "typ 5" dle oznaceni u technickeho popisku T77. Na rozdil od nej ale ma i znaky pozdejsich T77 a T77a :
1. sloupek mezi dvermi, panty skryty pod nim
2. ma zapusteny zadni blatnik
Dekuji Michaelovi za upozorneni
- Michael
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1514
- Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: ČR
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T77
DR: Ónce more díky..... .
Pokud by mne ta T-77 nezaujala velkým OKDS, tak bych to přešel jako další zvěčněnou 77 + pár papalášů....
Jednu fotku dám i do vlákna, kde se diskutovalo o OKDS...
Pokud by mne ta T-77 nezaujala velkým OKDS, tak bych to přešel jako další zvěčněnou 77 + pár papalášů....
Jednu fotku dám i do vlákna, kde se diskutovalo o OKDS...
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 177
- Dátum registrácie: 17 Jún 2013, 18:55
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 OTS-ES
- Kontaktovať užívateľa:
Re: T77
Tatra 77 Boneville.
Tatra T77 stále kraľuje medzi autami s najlepšou aerodynamikou a vo svojich rokoch bola naozaj dôležitým míľnikom v automobilizme pretože vo vtedajšej Československej republike išlo o jedno s prvých ak nie o prvé auto s aerodynamickým tvarom karosérie. Dielo geniálneho konštruktéra Ing. Überlackera Vzbudzovalo obdiv všade kde bolo vystavené od oficiálne prvej premiéry v Prahe 5.3.1934. Práve tie tvary ktoré mi učarovali a boli mi inspiráciou dodávali tomuto autu v svojej dobe úžasné jazdné vlastnosti.
Motor vzadu? Prečo sa konštruktér rozhodol osadiť motor až úplne dozadu? Odpoveďou nám je zníženie hmotnosti a opäť aerodynamika pretože sa usilovali o plochú podlahu auta bez stredového tunelu bez výfuku prípadne bez kardanu.
A práve toľko spomínaná snahu o aerodynamiku bola mojim ďalším hnacím mechanizmom k tomuto dielu, pretože aerodynamika hrá najväčšiu rolu Na soľných pláňach Bonneville v Utahu. Rok čo rok sa na bonnevile schádzajú jednotlivci, entuziasti ale aj týmy snažiace sa o prekonanie rýchlostných rekordov na súši. Teraz už máte pred očami to čo som mal ja na začiatku keď som sa pozeral na biely výkres, sú to dve slová Tatra a Bonneville. A tak padla otázka viete čo by sa stalo keby sa československý konštruktéri dozvedeli o rýchlostný pretekoch Bonneville? Nech sa páči tu je vaša odpoveď.
Tatra T77 Boneville prototype.
-znížená strecha
-pretiahnutá kapota
-kopulovité predné okno
-letky ako ukončenie blatníkov pre usmernenie vzduchu
-uzavretá strecha oproti prototypu 5
-skryté vonkajšie pánty oproti prototypu 5
-dvojica skrátených dverí
-ufo aerodynamické pukličky
-tvarovaný predný nárazník
-upravené otvory pre náporové sanie
-rýchlostné pneumatiky
Text a foto prevzaté z internetu.Autor Dušan Boroš
Tatra T77 stále kraľuje medzi autami s najlepšou aerodynamikou a vo svojich rokoch bola naozaj dôležitým míľnikom v automobilizme pretože vo vtedajšej Československej republike išlo o jedno s prvých ak nie o prvé auto s aerodynamickým tvarom karosérie. Dielo geniálneho konštruktéra Ing. Überlackera Vzbudzovalo obdiv všade kde bolo vystavené od oficiálne prvej premiéry v Prahe 5.3.1934. Práve tie tvary ktoré mi učarovali a boli mi inspiráciou dodávali tomuto autu v svojej dobe úžasné jazdné vlastnosti.
Motor vzadu? Prečo sa konštruktér rozhodol osadiť motor až úplne dozadu? Odpoveďou nám je zníženie hmotnosti a opäť aerodynamika pretože sa usilovali o plochú podlahu auta bez stredového tunelu bez výfuku prípadne bez kardanu.
A práve toľko spomínaná snahu o aerodynamiku bola mojim ďalším hnacím mechanizmom k tomuto dielu, pretože aerodynamika hrá najväčšiu rolu Na soľných pláňach Bonneville v Utahu. Rok čo rok sa na bonnevile schádzajú jednotlivci, entuziasti ale aj týmy snažiace sa o prekonanie rýchlostných rekordov na súši. Teraz už máte pred očami to čo som mal ja na začiatku keď som sa pozeral na biely výkres, sú to dve slová Tatra a Bonneville. A tak padla otázka viete čo by sa stalo keby sa československý konštruktéri dozvedeli o rýchlostný pretekoch Bonneville? Nech sa páči tu je vaša odpoveď.
Tatra T77 Boneville prototype.
-znížená strecha
-pretiahnutá kapota
-kopulovité predné okno
-letky ako ukončenie blatníkov pre usmernenie vzduchu
-uzavretá strecha oproti prototypu 5
-skryté vonkajšie pánty oproti prototypu 5
-dvojica skrátených dverí
-ufo aerodynamické pukličky
-tvarovaný predný nárazník
-upravené otvory pre náporové sanie
-rýchlostné pneumatiky
Text a foto prevzaté z internetu.Autor Dušan Boroš
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných