Tatra 148
- Marco 613
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 330
- Dátum registrácie: 16 Nov 2006, 21:41
- Tatry, ktoré vlastním: Zatím žádnou, do které by se dalo sednout.
- Bydlisko: Štatl
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
Silniční klasika: S1- jednostranný sklápěč, S3- trojstranný sklápěč
Méně obvyklé: NT- návěsový tahač, RN- ramenový nosič,....
atd... Tady by to mělo být v popiscích, ne?
Méně obvyklé: NT- návěsový tahač, RN- ramenový nosič,....
atd... Tady by to mělo být v popiscích, ne?
- martin b.
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 54
- Dátum registrácie: 07 Feb 2008, 12:45
- Tatry, ktoré vlastním: Vlastním Tatru 1. T-613/3, která v létě 2007 proběhla kompletní rozborkou a postupně se snad dočkáme i zborky.
2. T-603 r.v. 1962 - Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
Čo sa týka T148, tak toho bolo vyrobeného určite veľa, že ani sám neviem čo všetko, ale tak zhruba:
Sklápačky - T 148 S3 6*6 (trojstranný sklápač), T 148 S1 6*6 (jednostranný sklápač), T 148 S1 6*6 Arktik
Valníky - T148 valník 6*6, T 148 N 6*6 (valník s navijákom), T 148 VN 6*6(vojenský valník)
Ťahače - T 148 NTt 6*6, T 148 NTPt 6*6, T 148 NTPst 6*6, T 148 NTt 4*4
Podvozky - T 148 PPRH S3 6*6(4400 mm), T 148 PPR S3 6*6(4100 mm), T 148 PPRH 32 6*6(4900 mm),
T 148 PPR20 6*6(3700 mm), T 148 PPR14 6*6(6000 mm), T 148P3 6*6(4500 mm), T 148 PP7 6*6(4500)
T 148 PP11 6*6(4100 mm), T 148 P 18 6*6(4500 mm), T 148 PP5 6*6(4500), T 148 PP6 6*6(4500 mm)
T 148 PPR4 6*6(4500 mm) , T148 PPR 15 VNM 6*6(5500 mm), T148 PP33 6*6(4500)
No a samozrejme bolo kolo toho všetkého veľa úprav typov atď.. Napr. nosiče kontajnerov, cisternové vozy pre hasičov, cisternové vozy pre policiu, ...
Sklápačky - T 148 S3 6*6 (trojstranný sklápač), T 148 S1 6*6 (jednostranný sklápač), T 148 S1 6*6 Arktik
Valníky - T148 valník 6*6, T 148 N 6*6 (valník s navijákom), T 148 VN 6*6(vojenský valník)
Ťahače - T 148 NTt 6*6, T 148 NTPt 6*6, T 148 NTPst 6*6, T 148 NTt 4*4
Podvozky - T 148 PPRH S3 6*6(4400 mm), T 148 PPR S3 6*6(4100 mm), T 148 PPRH 32 6*6(4900 mm),
T 148 PPR20 6*6(3700 mm), T 148 PPR14 6*6(6000 mm), T 148P3 6*6(4500 mm), T 148 PP7 6*6(4500)
T 148 PP11 6*6(4100 mm), T 148 P 18 6*6(4500 mm), T 148 PP5 6*6(4500), T 148 PP6 6*6(4500 mm)
T 148 PPR4 6*6(4500 mm) , T148 PPR 15 VNM 6*6(5500 mm), T148 PP33 6*6(4500)
No a samozrejme bolo kolo toho všetkého veľa úprav typov atď.. Napr. nosiče kontajnerov, cisternové vozy pre hasičov, cisternové vozy pre policiu, ...
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1113
- Dátum registrácie: 02 Aug 2006, 18:00
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
Vida, vypadá to dost podobně tomu co mám doma, ovšem ten je tištěný a svázaný "landcape". Akorát nemám skener a z fotek to moc číst nejde. Kdyby se třeba heky uvolil...
Re: Tatra 148
Dakujem Vam vsetkym za pomoc ,ale nejdu mi do hlavy tie valníky oni sa neoznacovali pismenom V ako valnik? lebo napr.sklapace mali pismeno S navesovy tahac NT a este som narazil na valnik Tatra 148 s oznacenim VNM co znamenaju jednotlive pismena?Za odpovede dakujem
Re: Tatra 148
Dobry den ,nema tu niekto nejake prospekty na Tatru148,ktore by mi mohol oskenovat a poslat na mail ivan14@szm.sk ?
Re: Tatra 148
Dakujem Vam ale ja som myslel prospekty take kde su uvedene technicke udaje napr.(valnik,sklapac,atd.)Kupim prospekty na T148.Odpiste
- jaro805
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 201
- Dátum registrácie: 23 Máj 2007, 20:12
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
Bol som so synom na kolotočoch a bola tam tatra.Na jednom privese A3S boli svetla z chromky.
Re: Tatra 148
Dobry den,kupim rozne prospekty na Tatru 148.Odpiste
Re: Tatra 148
Dobry den,vyzna sa tu niekto v znaceniach vozidiel Tatra 148?Nie som si isty,ale moze pri podvzokoch napr. pri type PPRH 32 znamenat P-podvozok,P-pomocny pohon,R-ram,H-hydraulika ?
- Maxono
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 688
- Dátum registrácie: 25 Aug 2006, 21:46
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Krušovce, Topoľčany
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
Označenie si pochopil správne. Ide o podvozok zo spodným aj horným rámom ktorý je sklopný do troch strán. To je aj PPRH S3. PPRH 32 sa odlišuje tým, že má vyvedený ďaľší pohon z redukčnej prevodovky (tj. má dva vývody) na pohon účelového mechanizmu, napr hydraulickej ruky. Tieto autá sa používali hlavne ako kovošrot.
Re: Tatra 148
No takze som tie skratky povedal spravne
Re: Tatra 148
pre Maxono:Ale z ukazky prirucky,ktoru si tu dal je napisane ,ze ten druhy ram je sklopny iba dozadu a ty si povedal ,ze do troch stran.Tak ako to vlastne je?A jake nadstavby a s akym oznacenim sa montovali na tento druh podvozku?
Re: Tatra 148
...
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Tatra 148
no - pekná robota, tie majáčiky na streche by ale nemuseli byť, a keď už museli, tak načo tie tykadielka!? aby to nepokazil takými blbosťami..
Re: Tatra 148
I ten bocni blinkr je v jine rovine, ne?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných