Tatra 57 "Béčko"

Diskusia o histórii továrne Tatra, jej produktov a súvislostiach
Užívateľov profilový obrázok
Laco
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 389
Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1
Bydlisko: TRNAVA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Laco » 03 Apr 2006, 14:53

magneton alebo scintila je z 1946 spravnejsie
Prílohy
magneton.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Laco
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 389
Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1
Bydlisko: TRNAVA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Laco » 03 Apr 2006, 14:56

karburator Solex UVAFG bol označovaný aj ako Jikov , alebo je tých variant viac ?
Prílohy
karb.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Laco
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 389
Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1
Bydlisko: TRNAVA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Laco » 03 Apr 2006, 14:59

na blatniku boli slzičky - tieto boli ako pozičné obrisové , alebo ako blinkry? Na orig. scheme su vyklapacie šipky. toto si asi dorobili.
Viete ci su dobove ?
Prílohy
slzicka.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Laco
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 389
Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1
Bydlisko: TRNAVA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Laco » 03 Apr 2006, 16:48

ku zapalovaniu B a K - pocul som , ze mali rozdielne casovanie a teda aj poradie zapalovania...

Užívateľov profilový obrázok
Karel
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1265
Dátum registrácie: 28 Feb 2006, 22:16

Príspevok od užívateľa Karel » 03 Apr 2006, 16:54

To se mi nezdá. Řekl bych že všechny T-57 (A,B,K) mají stejné pořadí zapalování. Mám dojem že po válce se začali jinak číslovat válce (proti směru hodinek - nebo každá řada zvlášť). Řekl bych že jiné pořadí zapalování má T-75, protože má třikrát zalomenou kliku (T-57 ji má zalomenou dvakrát) a tak písty běhají jinak.

Užívateľov profilový obrázok
Michael
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1514
Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Michael » 03 Apr 2006, 16:55

Na Béčko bych použil rozdělovač BOSCH. Ale pokud máš Pal-Magneton v dobrém stavu, tak bych ho použil - záleží na tobě...

Karburátor Solex se dělal v mnoha typech a některé díly jsou stejné nebo podobné. Jikov UVAFG se nedělal.

Slza vypadá zajímavě! Nemáš nějaké foto kde je vidět jak ladí s vozem.
Na sporťáku A se používala podobná ( blinkr ).
Tu tvou slzu si mohl někdo dodatečně koupit a namontovat již ve 40tých letech. Pokud by ladila s tvary Béčka, tak bych ji použil.

Užívateľov profilový obrázok
Laco
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 389
Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1
Bydlisko: TRNAVA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Laco » 04 Apr 2006, 15:20

ja som mal teketo fajky na T 57B.
Prílohy
detail1faj.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Laco
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 389
Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1
Bydlisko: TRNAVA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Laco » 04 Apr 2006, 15:20

fajky este raz
Prílohy
fajka.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Laco
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 389
Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1
Bydlisko: TRNAVA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Laco » 04 Apr 2006, 15:22

spinacia BOSCH , detaily i pre starsie vozidla...
Prílohy
vsetkobosch.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Michael
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1514
Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Michael » 04 Apr 2006, 15:45

Ty fajfky mám taky.
Laco, mohl bys nafotit detailnější záběry na kontrolky.

Užívateľov profilový obrázok
Laco
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 389
Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1
Bydlisko: TRNAVA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Laco » 04 Apr 2006, 15:52

Michael: pokusim sa, ale pri tej fajke sa mi to nedarilo. Pozriem si priručku k fotaku. co to bol za vyrobca tych fajok?

Užívateľov profilový obrázok
Michael
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1514
Dátum registrácie: 05 Dec 2004, 20:42
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Michael » 04 Apr 2006, 16:10

Je na ni vyraženo DRP+nějaký znak. Kdo je vyráběl netuším.
Prílohy
fajfky.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Laco
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 389
Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1
Bydlisko: TRNAVA
Kontaktovať užívateľa:

kontrolky

Príspevok od užívateľa Laco » 06 Apr 2006, 13:46

pokus o detail kontroliek
Prílohy
kontr1.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Laco
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 389
Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1
Bydlisko: TRNAVA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Laco » 06 Apr 2006, 13:49

spinacia BOSCH
Prílohy
bosch.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Laco
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 389
Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1
Bydlisko: TRNAVA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Laco » 06 Apr 2006, 13:50

spinacia BOSCH
Prílohy
bosch.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Laco
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 389
Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1
Bydlisko: TRNAVA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Laco » 06 Apr 2006, 13:51

koncove svetla z 57B ake boli namontovane
Prílohy
svetla.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Laco
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 389
Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1
Bydlisko: TRNAVA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Laco » 06 Apr 2006, 13:51

smerovky

Užívateľov profilový obrázok
Laco
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 389
Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1
Bydlisko: TRNAVA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Laco » 06 Apr 2006, 13:52

predne
Prílohy
det3.jpg

Užívateľov profilový obrázok
Laco
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 389
Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1
Bydlisko: TRNAVA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Laco » 06 Apr 2006, 13:53

pri svetlach mam aj sklicka AUTOPAL, ale neviem ci boli dobove

Užívateľov profilový obrázok
Laco
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 389
Dátum registrácie: 29 Mar 2006, 11:27
Tatry, ktoré vlastním: TATRA 57B r.1946, Plast.model T603-r.1962,
v minulosti T54 , T75 ,T603-1
Bydlisko: TRNAVA
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Laco » 06 Apr 2006, 14:03

este mam torza pristrojov v rozobratom stave
pristroj s palivomerom a ampermetrom je priemer 175 mm
ostarne 165 mm .
Prílohy
pristroje.jpg

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných