motor do benzinového topení NB4/I-12V
-
- Diskutujúci
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 01 Apr 2006, 18:30
- Tatry, ktoré vlastním: tatra 613-2
- Bydlisko: Sedlice
- Kontaktovať užívateľa:
motor do benzinového topení NB4/I-12V
Lidičky, je zima a já pomalu připravuji tatru na jarní počasí. Ale...., potřeboval bych nové/použité benzinové topení nebo alespoň motor do daného topení (musí být 4 drátky). Neměl by někdo jedno navíc? Při té příložitosti se chci zeptat, kdy začnou srazy TATRA? Díky
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
tiež som musel jeden motor vyradiť práve kvôli odlepeným obidvom magnetom - je už nepoužiteľný...
prvý tohtoročný Tatra zraz, čo viem, bude Tatra Dunaj Tour v termíne 13.-15. 04. - info na http://tatraklub.tatraportal.sk/dunajtour2007.htm, čoskoro bude doplnené a aktualizované, práve dnes zase zasadá organizačný výbor,
potom nasleduje Prvomájová Tatra Rally...
prvý tohtoročný Tatra zraz, čo viem, bude Tatra Dunaj Tour v termíne 13.-15. 04. - info na http://tatraklub.tatraportal.sk/dunajtour2007.htm, čoskoro bude doplnené a aktualizované, práve dnes zase zasadá organizačný výbor,
potom nasleduje Prvomájová Tatra Rally...
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
- ondrej
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 3867
- Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
- Kontaktovať užívateľa:
áno, môže tam byť pružina, videl som to už na nejakých elektromotorkoch (pre ventilátor?), tak podrobne som to neskúmal, iba vysypal rozšrotovaný obsah a bolo to jasné..
ak je ale prasknutá tá pružinka, ťažko sa asi taká zoženie, no a motorček už môže byť poškodený. Ja som mal v tých magnetoch od rotora už vydraté drážky..
ak je ale prasknutá tá pružinka, ťažko sa asi taká zoženie, no a motorček už môže byť poškodený. Ja som mal v tých magnetoch od rotora už vydraté drážky..
-
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: 12 Jún 2006, 19:02
- Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
- Bydlisko: Třebíč
- Kontaktovať užívateľa:
- Jerry
- Pravidelný diskutujúci
- Príspevky: 1607
- Dátum registrácie: 17 Aug 2006, 07:29
- Tatry, ktoré vlastním: Tatra 613-3 r.v. 1988
Tatra 805 r.v. 1957 - Bydlisko: Rožmitál pod Třemšínem
- Kontaktovať užívateľa:
v každym případě (pokud máš dílnu) ho zkus rozebrat, jde to blbě... Když stahneš oba ventilátory a těsnící gumu, tak ten motor polož lemem (co s gumovym těsněním dosedá na výměník) na čelisti svěráku, neutahuj ho!! a vyklepni motor z obalu (odpadne víčko od seřízení kontaktů pro čerpadlo) motor už potom rozebereš sám. Já to rozebíral před rokem, tak si už vše nevybavuju přesně... Když bude potíž, pošli foto, nebo SS.
Ps: když už je podle Tebe ko koukni dovnitř, už to víc nerozbiješ, nebo to opravíš.
Ps: když už je podle Tebe ko koukni dovnitř, už to víc nerozbiješ, nebo to opravíš.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 24 neregistrovaných