Tatra 613S !

Tu môžete diskutovať o automobiloch Tatra, ktoré sú na predaj
Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 21 Nov 2006, 08:30

Cezar - myslis tuto T603?
na obrazkoch vyzera celkom zaujimavo...
Prílohy
T2-602BD.JPG

Užívateľov profilový obrázok
stastnytatrovak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 295
Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
Bydlisko: Soenderborg, Dansko
Kontaktovať užívateľa:

Re: T613S

Príspevok od užívateľa stastnytatrovak » 22 Nov 2006, 14:51

Ave Cezarae, moritutem napísal:Kdyz je ona tak dobra jak moji T603 kteru sem taki kupil v Dansku . . . mozna od tocho sameho prodejce tak je ona dobra jenom na jednu viec . . . zacina to z pismenem P . . .
Ave Cezarae, k comu ma tato informacia sluzit !? Prave som sa priatela pytal, a je to ta, co je na obrazku, a vidim ze to asi budes Ty, kedze mas anglicke IP !
Moj priatel tomu ale teda vobec nerozumie, lebo na nho si sa vobec neobratil a nestazoval si sa mu. :evil:
Kupil si stare auto, nemozes od neho ocakavat, ze je a bude bezchybne ! Este okrem toho si vobec nenapisal, co sa Ti na nom nepaci.
Myslim si, ze je to velmi zvlastny sposob pristupu k tomu, ako robit "reklamaciu", namiesto toho, aby si sa obratil na predavajuceho rovno...

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 22 Nov 2006, 15:00

Stastnytatrovak: Neboj sa, to je zjavne u niektorych individuii normalne, vedel by som Ti rozpravat :D

Užívateľov profilový obrázok
stastnytatrovak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 295
Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
Bydlisko: Soenderborg, Dansko
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa stastnytatrovak » 22 Nov 2006, 15:08

:roll: Okay, hehe...

etienne
Správca diskusného systému
Príspevky: 4117
Dátum registrácie: 09 Feb 2004, 18:51
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa etienne » 22 Nov 2006, 15:11

Poviem Ti tak, predal som kedysi davno pred rokmi jedno auto, kupcovi som umoznil ho dokonca splacat postupne, aby si ho mohol dovolit. Vyznal sa v Tatrovkach, obzrel si auto, dohodli sme sa na cene, podali sme si ruky, auto bolo jeho. Potom som uz len od vsetkych tatroidnych ludi naokolo pocuval ake je to otrasne auto, aky je to hnily srot, s otrasnym motorom... AJ napriek tomu ze splatky neboly vzdy nacas, rozhodol som sa na zaklade jeho staznosti mojemu okoliu znizit cenu auta o 10000... (2x po 5000)... nic nepomohlo... Dokonca ked som mu ponukol, ze auto si naspat kupim, uz nechcel predat.

Užívateľov profilový obrázok
stastnytatrovak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 295
Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
Bydlisko: Soenderborg, Dansko
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa stastnytatrovak » 23 Nov 2006, 16:47

Hrozne... Ale auto naspat dat nechcel :lol:
To sa mi paci najviac...

Roman

Príspevok od užívateľa Roman » 23 Nov 2006, 21:38

Anonymných chudákov si netreba všímať. Poniektorý si myslia že si kúpia auto za facku a chcú sa v ňom prezentovať akokeby mali auto v cene Ferrari.Inak ruku na srdce: kde vo svete kúpite v podstate štát reprezentujúce auto za ceny ,ktoré stoja Tatry tu!!! Tatra je podľa môjho názoru podhodnotená.Bohužiaľ.Predstavte si ceny vládnych luxusných limuzín napr. v Nemecku.Noc a Deň.Chvíľa keď bude Tatra docenená ešte ,len príde. Čítal som jeden článok v jednom rakúskom časopise ,ktorý vydáva Oamtc, je to inak spoločnosť ktorá sa stará o motoristou v stave núdze a pod. Tam označili TATRU 87 ,za kultové auto toho veku! A to je čo povedať, lebo tam má veľmi silné slovo nemecké auto. Proti nemeckým autám sa tam veľmi ťažko presadzuje.Maximálne tak Ferrari, Lamborgini a spol. Môj názor je ten že Tatra je, teda bola Mercedesom východného bloku, na ktorý nemali ani sovieti. To bol boj Dávida s Goliášom.Škoda len že Tatre došiel dych v 80 rokoch,ale nemala šancu.

Užívateľov profilový obrázok
Erik
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 807
Dátum registrácie: 25 Nov 2004, 22:24
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Erik » 23 Nov 2006, 23:32

Ano Roman- je to tak- tatry do 70-tych rokov patrili medzi najlepsie... Motory T 603 uspesne zvladli prisne skusky podla vtedajsich noriem, ktore dovtedy v ceskoslovensku nebol schopny zvladnut ziadny iny motor... No zelezna opona zrazila cely vyvoj na kolena a viedlo to k uplnemu zaniku vyroby os. automobilov...

Užívateľov profilový obrázok
Luboš
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 6491
Dátum registrácie: 27 Máj 2004, 11:30
Tatry, ktoré vlastním: :::::::::::::::::::::::::
1953 - T805
1975 - T2-603
1977 - T613
1981 - T613-2
1982 - T613-2
1987 - T613-3
1991 - T613-3
1991 - T613-4
Bydlisko: ČR
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa Luboš » 23 Nov 2006, 23:52

Jaké zkoušky máš na mysli, Eriku?

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 24 Nov 2006, 09:53

Erik napísal:
...motory T 603 uspesne zvladli prisne skusky podla vtedajsich noriem, ktore dovtedy v ceskoslovensku nebol schopny zvladnut ziadny iny motor...

áno je to pravda, taktne sa ale mlčí o tom, že tie "iné československé motory" boli konštrukčne predpotopné motory vozov Škoda s motorom vzadu a že aj T603 tú skúšku zvládla až asi na tretí pokus, keď už bolo veľmi zle a všetci robili všetko preto, aby sa to konečne vydarilo - bola to predsa len stranícka úloha!
No ale ten úspešný motor sa zo svojej slávy tiež dlho netešil - na druhý deň ráno po dlhej oslavnej noci sa naň prišli pozrieť správne potúžení pracovníci, že si ho ešte raz naštartujú, večer ale žiaľ zabudli vypnúť kohút spádovej nádržky benzínu a keďže plavákové ventily netesnili práve najlepšie, niektoré valce boli trocha zaplavené benzínom, ktorý je v kvapalnom stave nestlačiteľný - ako sa s tým pri pokuse o štart vyrovnal kľukový mechanizmus, si už každý domyslí... :?

Tým ale rozhodne nechcem nejako haniť motor T-603, ktorý je podľa mňa konštrukčne veľmi pekne navrhnutý a aj esteticky dobre vyrisšený, čo vyniká o to viac, že jeho konštrukcia siaha až k roku 1948! Vo svojej dobe mal naozaj veľmi dobré arametre! No a - druhý motor schopný tak univerzálneho použitia vo svete snáď ani neexistuje!

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 24 Nov 2006, 12:34

Ondro, o jakou zkoušku šlo?

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 24 Nov 2006, 12:49

Tieto informácie mám hlavne ešte z doby mojich štúdií, niečo sa mi dostalo do rúk aj neskôr, jednalo sa o dlhodobú skúšku motora (aj celého vozidla) v prevádzke, aj na brzde, vykonávanú štátnou skúšobňou v rámci povinného hodnotenia s cieľom jeho zaradenia do kvalitatívneho stupňa č.1.
Pri dlhodobej skúške motor T603 vykazoval hlavne tieto nedostatky:
- predčasné nadmerné opotrebenie vačkového hriadeľa a zdvihátok (odstránené u motorov s rekonštruovanými rozvodmi - ďalej bez závad)
- nízka spoľahlivosť olejových chladičov
- nízka spoľahlivosť štartéra
- nízka životnosť klinových remeňov
Okrem toho pri dlhodobej jazdnej skúške došlo v niektorých prípadoch k prepáleniu a zadreniu piestu (t.j. havária motora).
Motor T603 bol vždy citlivý na vyššiu teplotu oleja, čo si vyžaduje používanie kvalitných olejov predpísaných parametrov. Mne sa veľmi osvedčuje M8AD 15W-50.

D.A.

Príspevok od užívateľa D.A. » 24 Nov 2006, 13:06

Díky! Teď si vybavuji něco o "stupni 1." i z publikace o T613. Je to pravda? A bylo toto hodnocení porovnatelné s něčím ve světě, nebo nějaká RVHP specialita (nejsem takový pamětník)?

Užívateľov profilový obrázok
ondrej
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 3867
Dátum registrácie: 29 Máj 2004, 11:05
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa ondrej » 24 Nov 2006, 13:42

Myslím, že sa jednalo o metodiku RVHP. Ten piest dopadol po necelých 30 tis. km. takto... :cry:
Prílohy
Piest603.jpg

Ave Cezarae, moritutem

Tatra 613S

Príspevok od užívateľa Ave Cezarae, moritutem » 24 Nov 2006, 23:17

No, to je velmi zauimave ale pan kteri prodava tento vuz, vypada to ze vobec nema rad moji posledni poznamku . . . by sem rad vedel proc !?

Ave Cezarae, moritutem

Tatra 613S

Príspevok od užívateľa Ave Cezarae, moritutem » 24 Nov 2006, 23:57

"Anonymných chudákov si netreba všímať. Poniektorý si myslia že si kúpia auto za facku a chcú sa v ňom prezentovať akokeby mali auto v cene Ferrari"
Gdyz by to bylo tak, tak ja by sem urcite suhlasil s vami. ale ja sem urcite nezaplatil 'facku' pre moji T603 a proto jsem dufal ze je to celkem slusnej vuz, lebo majitel tjez trval na tom, ale dopadlo to celkem jine, ze je to h...o. Ja mam 2 T603 z roku 1966, jeden z nich je urcite 1966, druchej z Kodani neje !!
A taki sem neni uplne anonymni . . . sem z Bratislavskej SVS Hovohradka, maturoval 1970, 3F, Triedna Anna Akacsova !!!

Ave Cezarae, moritutem

Re: Tatra 613S

Príspevok od užívateľa Ave Cezarae, moritutem » 25 Nov 2006, 00:49

Ave Cezarae, moritutem napísal:"Anonymných chudákov si netreba všímať. Poniektorý si myslia že si kúpia auto za facku a chcú sa v ňom prezentovať akokeby mali auto v cene Ferrari"
Gdyz by to bylo tak, tak ja by sem urcite suhlasil s vami. ale ja sem urcite nezaplatil 'facku' pre moji T603 a proto jsem dufal ze je to celkem slusnej vuz, lebo majitel tjez trval na tom, ale dopadlo to celkem jine, ze je to h...o. Ja mam 2 T603 z roku 1966, jeden z nich je urcite 1966, druchej z Kodani neje !!
A taki sem neni uplne anonymni . . . sem z Bratislavskej SVS Novohradska, maturoval 1970, 3F, Triedna Anna Akacsova !!!

Roman

Príspevok od užívateľa Roman » 25 Nov 2006, 11:28

Ave neboj sa Tatra 603 je naozaj dobrá investícia,aj keď máš s ňou momentálne asi nejaké problémy. Alebo ju predaj, na fotke nevyzerá zle.Neviem za koˇko si ju kúpil, ale predať 603 nie je problém.

Ave Cesarea Morritutem ds

Crap from Denmark

Príspevok od užívateľa Ave Cesarea Morritutem ds » 26 Jan 2007, 23:36

I tried to write in Czech-Slovak, because I speak a little bit of both languages, but unfortunately it isn't fair since my abilities in these two languages are not adequate to express myself fully and in view of venomous attack by someone that I do not even know and he certainly does not know me I have no choice but reply in a language that I am far more familiar and far better conversant.
There appear to be some busybody called BOBOs in Denmark that thinks that he know it all well let me tell you BOBO you might be aware of this car but you have not driven it and the previous owner of it might be your friend (which I personally don't give damn!!) the car is a SHIT !! and you BOBO know bugger all what I am talking about . . . so you may carry on defending your friend but that does not change the fact that he sold me a CRAP for 7400 Euros !!!

Užívateľov profilový obrázok
stastnytatrovak
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 295
Dátum registrácie: 07 Jún 2005, 22:34
Tatry, ktoré vlastním: Prechodne bez auta...
Bydlisko: Soenderborg, Dansko
Kontaktovať užívateľa:

Príspevok od užívateľa stastnytatrovak » 27 Jan 2007, 13:17

I can see that you are apparently not any better at English than at Czech or Slovak.
I am sick and tired of hearing your same bullshit again and again !
My name is Boss, I guess you it's me you mean by calling me BOBO or whatever...
Frankly I don't know your 603 and I don't even care. I can only say that I know my friend S. C. and I know that he is a solid, honest guy.
If you have paid too much for your car, it is only and ONLY your own mistake, pal ! He didn't force you to buy it.
I have read your comments on different forums and I have talked with people, that I know here. It seems that you are way out with all your accusations... I must admit I trust my friends more than you.
Always remember, it is a Tatra that you have bought ! It WILL not run without loving and caring.
If I were as you, I would also bother everybody here by saying that the guy who sold me his Tatra is a liar and an cheater because my main clutch cylinder began to leak, one of my BN-4 wasn't working, the gearbox is losing oil, etc. etc.
But the opposite is the truth !!! He was so kind to hold back the car for me, even if he could have sold it to someone else, he was the kindest person when I bought the car, during my trip through Europe, and also afterwards.
It appears that he has always been very honest about the car, and I am very, very glad to have bought the car from him ! It is not perfect, but again, if an old car should be perfect, you pay more like 20.000 EUR !
So, to sum everything up : Don't bother me and everyone else on this forum and all other Tatra-forums with your crap !
As I have told you before, if you were unsatisfied with the car, you should have taken contact to S.C.

Boss

Zamknuté

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných