15 let znovuotevření budovy Autoklubu České republiky

Diskusia o stretnutiach


Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

15 let znovuotevření budovy Autoklubu České republiky

Príspevok od užívateľa radek » 01 Máj 2008, 19:21

Dnes, 1.května 2008 proběhla v Praze před budovou Autoklubu ČR prezentační akce, připomínající nám jednak 15 let od znovuotevření tohoto domu, druhak velmi pohnutou a místy dosti strastiplnou historii auto-motorismu v těchto zemích.

17. března před 15ti lety byla budova po "vyrvání" ze spár postkomunistických lídrů Svazarmu a nákladné rekonstrukci z prakticky dezolátního stavu otevřena, aby opět mohla sloužit účelům, pro které byla postavena.

Kromě velmi různorodé přehlídky bezesporu zajímavých novějších i historických vozidel čekala na účastníky i jedinečná serie výročních plaket, připomínající tento den.

No, a tradičně několik momentek....
Prílohy
Opletalova_29.jpg
Opletalova 29, budova Autoklubu
Opletalova__druha_strana.jpg
Opletalova z druhé strany
US_sekce.jpg
Tzv. "americká" sekce....
morava_sekce.jpg
Tzv. "moravská" sekce....
Aero.jpg
Pro příznivce modrého dýmu
Capri.jpg
Značně srdeční záležitost - Capri V6 s mechanickým vstřikem benzínu
Felicia.jpg
Notoricky známé, legendární a líbivé, že...
Bělský_Les.jpg
Tuning 613 od věhlasné firmy Bělský Les
Lednicka_trabi.jpg
Že by se mu "lednička" přezdívalo podle klik dveří? :-D
MG.jpg
Však to jejich rčení znáte: "i kdyby bylo slunečno jen jeden den v roce........", aneb MG, made in G.B.
něco_germánie.jpg
Trocha germánského stylu...
RR.jpg
Asi netřeba komentáře... RR
S_type_66.jpg
S-type 1966, při vyplňování přihlášky jsme s majitelem
marně koumali, co že "na moravě" udělali špatně - tohle má poválečný řadový motor XK,
jen 6 válců, jen 3442 ccm, je to karburační a přesto to poskytuje 154 kW....
Spartak.jpg
škodověnky taky byly....
styl_1A.jpg
Nadmíru stylová sestava aneb adekvátní oděv k adekvátnímu vozidlu...
slechtic.jpg
V germánské přesile, bez možnosti úniku....
santus.jpg
Sepsaná historie Autoklubu zaujala i stálé osazenstvo nádražní haly Masarykova vlakového nádraží...
Nebo že by šel po tom autě? :-D
Vanden_Plas.jpg
Poněkud přezdobený XJ12 VandenPlas...
Zaporozec.jpg
Zaporožec - pamatujete?
maly_velke.jpg
Rozdíly ve velikostech jsou někdy zajímavé, úspory místa zcela zřejmé...

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: 15 let znovuotevření budovy Autoklubu České republiky

Príspevok od užívateľa radek » 01 Máj 2008, 19:24

a zbytek...
Prílohy
zahradka.jpg
Už jste viděli chromku se zahrádkou?
Prezident_AcR.jpg
Vrchní velení Autoklubu ČR
jiri.jpg
Některé designové sestavy člověka vysloveně zaskočily...
plaketa.jpg
Výroční plaketa

vasa26
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1827
Dátum registrácie: 08 Jún 2006, 22:23

Re: 15 let znovuotevření budovy Autoklubu České republiky

Príspevok od užívateľa vasa26 » 01 Máj 2008, 20:14

Velmi pěkná akce.Byla fakt sranda :lol: :wink: pár fotek ...nemělo to chybu..
Radku -Santus by měl dostat cenu :lol:

Užívateľov profilový obrázok
michal heky
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 719
Dátum registrácie: 28 Máj 2004, 22:10
Tatry, ktoré vlastním: T613-3
Bydlisko: Praha, Kobylisy
Kontaktovať užívateľa:

Re: 15 let znovuotevření budovy Autoklubu České republiky

Príspevok od užívateľa michal heky » 01 Máj 2008, 20:25

Hergot, zrovna dneska jsem po roce a půl od koupi konečně projel T603. Kdybych byl věděl, že je sláva před autoklubem, byl bych volil cíl výletu jinak:-(

Matyjas
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 207
Dátum registrácie: 22 Jan 2005, 18:37
Tatry, ktoré vlastním: Nemám Tatru/nechcem uviesť, akú Tatru mám
Bydlisko: Šumperk
Kontaktovať užívateľa:

Re: 15 let znovuotevření budovy Autoklubu České republiky

Príspevok od užívateľa Matyjas » 04 Máj 2008, 11:38

Radku,vrátím se k fotce S-type 1966.Mám před sebou knihu Jana Tučka -Autosalon (1977) a podle výkonu a objemu motorů současníků T613 mě nepřipadá,že by na Moravě "udělali něco špatně". V Jaguárech se nevyznám,ale v nabídce poloviny 70tých let uvádí pan Tuček karburátorové motory např.XJ 3442ccm,120kW nebo XJ4,2 126,5kW nebo Triumph Stag 2997ccm,108kW a když už listuji knihou pozpátku tak Toyota 3376ccm-125kW, Rover 3528ccm-114kW nebo MB 350SEL se vstřikováním 3499ccm-147kW. Samozřejmě v knize narazím i na vozy výkonově nadprůměrné např.BMW 630,633 ,ale přesto T613 nevychází v té době nijak špatně. Navíc objektivitě srovnání by pomohly hodnoty toč. momentu jeho velikosti a průběhu.

Užívateľov profilový obrázok
radek
Pravidelný diskutujúci
Príspevky: 1971
Dátum registrácie: 29 Okt 2004, 08:24
Tatry, ktoré vlastním: .........................
Tatra 613 "all in one"
Tatra 613-4 CH
Kontaktovať užívateľa:

Re: 15 let znovuotevření budovy Autoklubu České republiky

Príspevok od užívateľa radek » 04 Máj 2008, 22:55

No jo Matyjasi, to Ti tu degradaci motoru XK pan Tuček bude muset osvětlit osobně, já tu knihu tehdy nepsal, zato vím, že nízkokompresní řadový šestiválcový motor XK, s rozvodem DOHC, vybavený dvěma karburátory a používaný v letech 1958 až 1967 pro vozy řady MkI, MKII a S-type se vyráběl ve dvou verzích, z nichž byla v komentáři řeč o té slabší, s objemem 3442 ccm, výkonem 154 kW/5500 rpm a točivém momentu 293Nm/3000 rpm. Větší bratříček XK 3.8 pak z objemu 3781 ccm (ano, z prakticky stejného jako byla většina "vrtaných karburačních T613 pro zvláštní účely) poskytoval 162 kW a 326 Nm. To se pak nediv, že majiteli toho starého S-typu přišlo u stolu zábavné, když se dozvěděl, že T613 z roku 1992 má motor s karburátory, a následně krajně podezřelé, když viděl ten "osmiválcový" nabízený výkon.... :wink:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 18 neregistrovaných